Kenelle voi valittaa jos pelaaja kohtelee huonosti, seksistisesti tai rasistisesti pelihahmoaan?
Vai onko se pelaajan ja hahmon välinen asia? pelkästään vai miltä osin?
Voiko siis pelihahmo olla rasisti tai seksistinen vaikka pelaaja ei ole?
Naiset pelaavat usein mieshahmoja, mutta saako mies pelata naishahmoa?
Vai onko erilaiset sterotyypit pelin henki?
(Kyseessä on kuitenkin vain mielikuvistus elämää ja omaan hahmoon kiintyminen tuo vaan surua kun se kuolee).
Oman hahmon kohtelu
Ihmettelen2
2
220
Vastaukset
- Pelaillaas
Kahvit lenti päin näyttöä kun tuon luin, et voi olla tosissasi, ethän?
- ihmettelen2
Oon tosissani, mustakin tää on outo juttu. Tämmöistä syytöstä vaan on vierittetty.
Tietysti mä olen itse sitä mieltä että hahmoaan saa kohdella kuten haluaa. .. mutta toiset pelaajat valittivat selän takana pelinjohtajalle. Joten ????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213498
- 831732
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa821198Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1561152- 48989
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52967Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe180916- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795