Kenelle voi valittaa jos pelaaja kohtelee huonosti, seksistisesti tai rasistisesti pelihahmoaan?
Vai onko se pelaajan ja hahmon välinen asia? pelkästään vai miltä osin?
Voiko siis pelihahmo olla rasisti tai seksistinen vaikka pelaaja ei ole?
Naiset pelaavat usein mieshahmoja, mutta saako mies pelata naishahmoa?
Vai onko erilaiset sterotyypit pelin henki?
(Kyseessä on kuitenkin vain mielikuvistus elämää ja omaan hahmoon kiintyminen tuo vaan surua kun se kuolee).
Oman hahmon kohtelu
Ihmettelen2
2
188
Vastaukset
- Pelaillaas
Kahvit lenti päin näyttöä kun tuon luin, et voi olla tosissasi, ethän?
- ihmettelen2
Oon tosissani, mustakin tää on outo juttu. Tämmöistä syytöstä vaan on vierittetty.
Tietysti mä olen itse sitä mieltä että hahmoaan saa kohdella kuten haluaa. .. mutta toiset pelaajat valittivat selän takana pelinjohtajalle. Joten ????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2802452Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha3051900- 421480
- 571284
Se tuntuu niin väärältä
Mutta kaipaan sinua, mies. Eli tarvitsen sua. Olisit järkyttynyt, jos tietäisit, että ajattelen sinua joka päivä.411098Millaista on elää masentuneen rinnalla? Annen pikkuveli teki itsemurhan: "Viimeisenä päivänä..."
Anne kertoo koulukiusatusta ja lopulta itsemurhan tehneestä pikkuveljestään Akuutti: Masentuneen rinnalla -ohjelmassa.91098Ohhoh! Maajussi-Pekka avautuu fyysisestä läheisyydestä Reetta-morsion kanssa: "Ja sitten..."
Oi, onnea matkaan Pekka ja Reetta! Maajussi-Pekka teki lopullisen valintansa ja hänelle sopiva morsio on punatukkainen R91025Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom18954- 44902
etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!33817