Kenelle voi valittaa jos pelaaja kohtelee huonosti, seksistisesti tai rasistisesti pelihahmoaan?
Vai onko se pelaajan ja hahmon välinen asia? pelkästään vai miltä osin?
Voiko siis pelihahmo olla rasisti tai seksistinen vaikka pelaaja ei ole?
Naiset pelaavat usein mieshahmoja, mutta saako mies pelata naishahmoa?
Vai onko erilaiset sterotyypit pelin henki?
(Kyseessä on kuitenkin vain mielikuvistus elämää ja omaan hahmoon kiintyminen tuo vaan surua kun se kuolee).
Oman hahmon kohtelu
Ihmettelen2
2
446
Vastaukset
- Pelaillaas
Kahvit lenti päin näyttöä kun tuon luin, et voi olla tosissasi, ethän?
- ihmettelen2
Oon tosissani, mustakin tää on outo juttu. Tämmöistä syytöstä vaan on vierittetty.
Tietysti mä olen itse sitä mieltä että hahmoaan saa kohdella kuten haluaa. .. mutta toiset pelaajat valittivat selän takana pelinjohtajalle. Joten ????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1053525Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2012267Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02110Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371852Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91659- 951108
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5890- 51872
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69827Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti130792