Matkustamon lämpötilasäätö ei toimi, vaan ilma kesälläkin maksimilämpötilassa. Lämpötilasäätimen asennolla ei ole siis vaikutusta. Autossa on ilmastointi (vm. 2001) ja sen avulla - erikoista kyllä - lämpötila on joskus saatu kohdalleen. Epäilen, että kysessä on mekaaninen vika, joka estää lämpötilasäädön toimimisen. Onko itse korjattavissa.?
Matkustamoon tulee ilma maksimilämpötilassa
velieenokki
2
217
Vastaukset
- nissadatsu
Luultavasti saa jos ei ole automaatilmastoinnilla varustettu, käsikopelolla laittaa vaijerin takaisin kiinni!
- viksuvaksu
etuvastus entinen saattaa olla että puhallin moottorikii pitäis vaihtaa, molemmat samassa kontässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k924070Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k252856Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2222098Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552063- 721446
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57945- 68914