Verkkopiste.com:lta tulee koko ruudun hämärtävä sivu ja joku h:n kysely.
Olen laittanut kahtaalta poistopyynnön.
Toisesta tuli in eglish, etteivät voi toimittaa plaap plaap plaa.
Nyt en njymmärrä: otan suomi24 ja samantien tulee mainitsemani häiriö ja otan ryhmät sama toistuu. ( tiedän, että voi tehdä pikakuvakkeen, joo, sen tuhosin).
Pistää vihaksi. Aarrrggghhh.
En ole ostanut mitään tuolta, enkä tule ostamaan. Niin syvältä. Arrgghh
Häirintääköjo
51
412
Vastaukset 51
- New-age
Eikun Verkkokauppa.com
Taidan olla hätähooseli Laitan tämän kommenttini tähän lyhyenpään höpöön.
-
"sekametalli"
Muuten uskottava.
Vaimosi marketti-kassa pilasi koko jutun.
Ryhdistäyhän rehelliseksi.
H.- New-age
Täh
- New-age
Miks
- New-age
hunksz kirjoitti:
Lue yli-pitkiä ketjuja.
H.Hiffasin, kun luin.
Mutta, mutta, miks pitää epäillä? Mitäs, jos antaisi olla vaan...jos olisit väärässä, oisko noloa? New-age kirjoitti:
Hiffasin, kun luin.
Mutta, mutta, miks pitää epäillä? Mitäs, jos antaisi olla vaan...jos olisit väärässä, oisko noloa?Kokemus pakottaa.
H.- New-age
Mikä tai kuka on T-aateli?
Lähtee lapasista, jotka on turkisvuorelliset ja talvisäilössä jo. New-age kirjoitti:
Mikä tai kuka on T-aateli?
Lähtee lapasista, jotka on turkisvuorelliset ja talvisäilössä jo.Rahvaankielellä saateri tai saakeri.
Niillä on noilla sivistyneillä kirosanatkin niin sievistelevän sivistyneitä.Tellukka kirjoitti:
Rahvaankielellä saateri tai saakeri.
Niillä on noilla sivistyneillä kirosanatkin niin sievistelevän sivistyneitä."Tellukka"
Nuuhkaa pylly :)
yst.
H.- New-age
Eikö siitä puuttunutkaan tavuviiva?
- New-age
hunksz kirjoitti:
"Tellukka"
Nuuhkaa pylly :)
yst.
H.HP = Hewlett Packardko?
- New-age
Ja ne ON vaativia, mutta terveitä kas kun ne leikkii
- Lyönnyrkillä-itseäni
Kuka kaivelisi mun nenua. Sisäpuolelta. <Kutittaa.
Ei se astmaa ole. Ehkä kevättä sieraimissa. Tai karvoja, kele.
- saavat_huutia
Asenna selaimeen ilmainen AdBlock,tms, loppuu mainokset pomppimasta.
- New-age
Noihin sivumainoksiin en reagoi, mutta jos sivu peittyy, reagoin ja ilmiönä on kirjattava tänne.
New-age kirjoitti:
Noihin sivumainoksiin en reagoi, mutta jos sivu peittyy, reagoin ja ilmiönä on kirjattava tänne.
Sehän on ihan normia netillä.
Aftonbladetille kun menee, niin ekana saa aina klikata pois ruudun kokoisen mainoksen. Sekin mainos menee kohdallani täysin hukkaan, sillä en koskaan edes katso mikä mainos se on.- Hauskaa-on-illallakin
Minäpä luin hauskan vitsin.
Minusta se oli hauska.
Kuinka ruotsalaiset väärentävät rahaa?
He raaputtavat sadan kruunun setelistä nollan pois. - nitshivooo
Hauskaa-on-illallakin kirjoitti:
Minusta se oli hauska.
He raaputtavat sadan kruunun setelistä nollan pois.Tämä ei ole vitsi. Kotkassa taannoin kaksi venäläistä yritti maksaa kahdensadan markan setelillä;)
- Tsaarin-taalerit-ruplana
Olen kjuullut tuon todellakin tositarinan. Pönttöjä mitä pönttöjä. Ehkäpä jotkut muut ovat pelleilleet heidän kustannuksellaan.
- New-age
Eikös ihan kotomaassa vuosia sitten joku leikannut setelin kuvan jostain lehdestä ja maksoi sillä - uimahallissa? Jäi kiinni lopulta. Rikos!
Jos muistan väärin, saa oikaista. Hauskaa-on-illallakin kirjoitti:
Minusta se oli hauska.
He raaputtavat sadan kruunun setelistä nollan pois.Eikös Suomessa väärennetty joskus 60-luvulla sadan markan setelit niin, että niistä otettiin ne kumpikin kaksi nollaa pois?
- New-age
Googletin tuon yhden jutskan takia ja jotkut leikatut setelit ovat keräilykohteita. Pitäisköhän vastasen varalle operoida paperirahoja Fiskarsseilla vähän harvinaisemmiksi? Mistä on tullut adjektiivi harvi-nainen?
- Pitkään-vähällä-rahalla
Niin tapahtui.
1963.
Muistan sen kuin eiliset tennissukkani naapurin pyykkinarulla.
Satasesta tuli markka ja sillä pärjättiin euroon saakka.
Sitten markka kuusinkertaistui kun siitä tuli euro.
Hah hah haa.
Kerran minulla joku sellainen tosiaan häilähti, mutta sehän meni hetkessä pois. En edes katsonut mikä siinä peitti ruudun. Nii että hukkaan meni, jos se mainos oli.
- ei_nörtti_vaan_fiksu
Yhdellä oikealla hiiren painalluksella ylimääräiset kiusat häviävät.
- New-age
Mulla on tabletti. Pari iltaa sitten livehiiri, naapurin syöttämä ja varsin vireän oloinen, tapitti tassu terassin ovikarmin reunalla...niin, että otanko nyt sen kiinni.
Mut se yksikin painallus kuullostaa aika pahalta ( anteeksi, musta huumorini johtuu verkkokauppa.comista) - ojasta-ahdinkoon
Niin kyllä minullakin oli ongelmia kun hankin ensimmäisen tietokoneen.
Ohjeessa luki että pitää käyttää hiirtä.
Muutama päivä meni lähimetsissä hiirtä etsiessä, sitten kävin eläinkaupassakin kysymässä, onko heillä tietokonehiiriä ja kuinka ne toimii ja minkä mittainen häntä pitää olla, että se tottelee?
Tottakai totuus valkeni järkyttävällä tavalla enkä ymmärrä yhäkään, miksi peltohiiri ja tietokoneen "hiiri" nimitetään samalla tavalla.
Miksi tuo mötikkä ei voi olla ohjain?
Ja kaikkihan me ymmärrämme miksi juuri Verkkokauppa.
H.- New-age
Ai vai kaikki?
Voisivat lähestyä riimein.?
Hirveän monivaiheinen autotehtävä... - Kalliit-bittien-lunnaat
Huomattavasti enemmän muualta kuin verkkokaupasta hankin tuotteita. Verkkokauppaa saatan käyttää jonkun asian pelastajana koska sieltä saa tuotteet kotiovelle 3 tunnissa jos on hoppu. No se hoppu maksaa melkein neljäkymppiä. Joskus se voi olla hintansa väärti.
Mutta viimeksi löin kärsimättömyyteni kiveen (vaikka olen yhtä rauhallinen kuin mykkä toteemi). Ostin kalliit modeemit ja vika olikin talon linjassa joka pätkitti. Tuossa ne rauhalliset modeemit seisoo hyllyssä yhtä mykkänä ja pimeänä kuin minä itse. Vien ne mökille. - New-age
Ympäristömuutos tekee hyvää.
Takavuosina naapuri lainasi minun nopeaa yhteyttä ja mulla tökki ja tökki laite. Ajassa olisi voinu kuoria perunat rykmentille!
Tarkistin isännän ja kas kummaa mukavan tuntuinen naapurihan se siellä. Silloin tuosta olisi voinut tehdä rikosilmoituksen. Kävinkin poliisilla ja sen jälkeen "puhuttelin" naapuria.
Tyynen rauhallisesti tämä totesi kaverinsa kanssa "löytäneensä" kivasti nopeamman yhteyden. Selitys löytyi suojaamattomasta modeemista.
Mutta viulut maksoin minä, ei Fazer.
- ei_nörtti_vaan_fiksu
Tabletti on mullakin ja jotain muuta myös.
- New-age
Mitä "myös" pitää sisällään laajasti tai suppeasti otettuna?
New-age kirjoitti:
Täh... tuttu tokaisu.
- Kaikilla-herkuilla-he-he
New-age kirjoitti:
Monet käyttää lisänäppäimistöä ja sitä hiirtä tableteissaan. Ittelläkin yhdessä tabletissa magneetti näppäimistö.
Hiiri on monivinkulelu jota voin käyttää vaikka kuudessa eri laitteessa. Tällä hetkellä kolmessa. Vaihdan vaan kanavaa kulloisenkin tarpeen mukaan: sänkysingaali, pöytäsingaali, tablet singaali.... - New-age
Mutta eikös magneettinäppäimistöön tartu kaikki metalliesineet? Napit, nuppineulat, hakaneulat, Fiskarssit.
- New-age
Niin ja pinnit?
- Kaikilla-herkuilla-he-he
He he.
Näppäimistö tarttuu mangneettimaisesti alustaansa.
Enpä ole kokeillut nappaako se fiskanssit ja muut..?
Sen sijaan minulla on metallinen mangetosoitu kuivomuste-kosketuskynä ja se pirskatti takertuu (tai siihen tarttuu) kaikki mitä on hipaisuetäisyydellä, klemmarit, toiset kynät joissa on metallinen ripustuspidin, nastat, neulat... Oikeasti tuota kynää saa vahtia että muistan pitää sen erillään kaikesta... Nyt se roikkuu pikku toimistosaksien kärjissä metallisen pöytälampun akselissa.
Aloin miettiä, aiheuttaisiko se "tuhoa" puhelimelle tai sim kortille. Puhelin on täysi metallia. New-age kirjoitti:
Mutta eikös magneettinäppäimistöön tartu kaikki metalliesineet? Napit, nuppineulat, hakaneulat, Fiskarssit.
Siitähän ne näppärästi löytyy. Siksi sitä näppäimistöksi sanotaankin.
- henrjii
Verkkokauppa käy nåin kutuaikana hyvin.
Vanhoja tapletteja voi laittaa painoksi, jotka
hakee verkkoa- New-age
Mulla ois yli-ikäinen läppäri, tosin mykkä kuin erään toteemi, koska putsasin kaiken pois, siis ilman verkkoa. Vettä tosin olisi. Tässä lähellä kutevat vain hauet! Siellä vedessä on läjäpäin varastettuja pyöriä. Ehkä ne kalat enempi niistä.
- Suojaus-pelaa
Juuri nyt ABP on torjunut 13 mainosta tämän ketjun alueelta. 14.
- New-age
Täytyy yrittää suojausta. 4 x musta kalvo, että pääsi...
Paljonkohan Suomi24:lle maksetaan moisesta. Viidakkoradio toimii. Moitin Verkkokauppa.comia! New-age kirjoitti:
Paljonkohan Suomi24:lle maksetaan moisesta. Viidakkoradio toimii. Moitin Verkkokauppa.comia!Minä ymmärrän.
Sillä minähän kehuin sitä.
Eihän sitä muuten olisi alettu haukkua.
H.- jskaT
New-age kirjoitti:
Paljonkohan Suomi24:lle maksetaan moisesta. Viidakkoradio toimii. Moitin Verkkokauppa.comia!Otin AdBlockin pois käytöstä eikä tullut ko. verkkokaupan sivulla yhtään mainosta ruutuun.
- New-age
Niin tein minäkin lopulta. Neljä kertaa tuli nytkin, vaikka AB ilmoitti, eetä asennus onnistui. Arrrggghh jatkuu...
- New-age
hunksz kirjoitti:
Minä ymmärrän.
Sillä minähän kehuin sitä.
Eihän sitä muuten olisi alettu haukkua.
H.Miks kehuit. Yltyivät vaan. Kylli-täti on hyvin, hyvin vihainen...
Piirrostehtävä: ympyrä? Minulla on ihan eri näkemys ympyrästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301189- 66819
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,41720Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss275608- 91599
P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓139596- 52516
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47510- 35489
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?34487