IKÄMIES TULEHDUS YMPÄRILEIKKAUS

herraharkitseva

MORJES!

Olen 55 mies. Olen n. 4 vuoden ajan kärsinyt ikävästä tulehduskierteestä alapäässä. Punoitusta ja visvaisuutta esiintyy esinahan sisäpinnalla ja terskassa. Työpaikkalääkäri on todennut minulla olevan ns. "tavallinen" tulehdus. Kyseessä ei siis ole sukupuolitauti. Ihotautilääkäri täsmensi että tulehdukseni on kytköksissä seborrooiseen ekseemaan eli taliköhnään. Minullahan on hilseilyä ja punoitusta myös hiusrajassa ja kasvoissa. Vaivaani on hoidettu voiteilla, pimafucort ja pevisone. Ko. lääkkeet kyllä tehoavat melko hyvin. Saatuani itseni oireettomaksi, tulehdus kuitenkin uusii melko pian, viimeistään 10 vrk. kuluttua. Ihotautilääkärini ehdottikin minua harkitsemaan ympärileikkausta, joka olisi melko varmasti toimiva ratkaisu. Aluksi ajatus "vehkeiden silpomisesta" tuntui vastenmieliseltä. Kielteisenä asiana koen mm. paljaan terskan kosketus/hiertämisherkkyyden. Esim. polkupyöräily ja muu liikunta lienee tuskallista. Toisaalta, kai terskan iho ajanmittaan tottuu, paksunee, parkkiintuu?
Kaipaisinkin teiltä, arvon herrat, mielipiteitä ja mahdollisia kokemuksia aiheeseen liittyen. Suositukset vastaan tai puolesta otan vastaan kiitollisuudella.

7

1590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alksjdaslkjsald

Jos tuohon ratkaisuun päädyt, niin teetä se yksityisellä. Julkisella koko homma on kuin venäläistä rulettia ja lopputulos voi olla ihan mitä tahansa onnistuneen ja totaalisen fiaskon väliltä. Toimenpide on peruuttamaton, jos se menee päin persettä, sillon sen kans on vaan elettävä koko loppuelämä. Kokemusta on ja päin helvettiä sössityn kanssa on loppuelämä pärjättävä.

• Leikattu

Tuntoherkkyyden suhteen ei kannata olla huolissaan. Terska tottuu muutamassa viikossa olemaan paljaana. Tikit sattuu alussa, mutta kun ne lähtee, ei epämukavuutta enää ole. Ei ole negatiivista asiaa sanottavana ympärileikkauksesta!

• vasentau

Minulle tehtiin ympärileikkaus vielä vanhempana, eikä siitä ollut kuin hyviä kokemuksia. Eniten parani hygienia, kun minulla oli todella reilun kokoinen esinahka. Se peitti terskan reilusti myös erektiossa. Nyt tuntuu kaikin puolin hyvältä ja tuntoherkkyyttäkin on riittävästi, vaikka leikkauksesta on jo muutama vuosi. Kannatan yksityistä sektoria toimenpiteeseen. Tutustu netistä eri leikkausvaihtoehtoihin ja sovi niistä lääkärin kanssa. Suosittelen sellaista vaihtoehtoa, jossa peniksen ihoa poistetaan mahdollisimman juuresta "hihamenetelmänä" tai sitten "korkea ja tiukka" menetelmää. Tällöin jää reilusti tuntoherkkää sisäpuolista esinahkaa jäljelle. Minusta kannattaa sopia myös frenulumin poistosta, koska se jää muuten liian tiukaksi.

• dfghjfdsghjgfdfgf

Saahan niihin "vaihtoehtoihin" tutustua, mut Suomessa on olemassa vain yksi oikea tapa ja se on ns "kaikki pois".

• Leikattu

Minulle tehtiin leikkaus jokin aika sitten yksityisellä. kaikki meni hyvin, ainoastaan toipuminen kesti suht kauan. Kun varaat pari kuukautta toipumiseen, niin kaikki hyvin. Toimii paljon paremmin, kuin vanha malli. Leikkaus ei satu yhtään, mutta ensimmäinen kuukausi on hankala.

• herraharkitseva

No-niin... nyt on vehje leikattu. Operaatiosta on kulunut reilu viikko. Paraneminen on tällä hetkellä ok. Ikävintä on ehkä kipu "aamujöpöön" herätessä, pari kertaa on päässyt tuskanhuuto kun mulkku on aaamuyöstä noudattanut vanhoja perinteitä. Isossa kuvassa voin todeta että paraneminen sujuu hyvin. Saikkaria minulle määrättiin kaksi viikkoa, sopii hyvin vallitseviin keleihin 😉 (hellettä). Mielenkiinnolla odotan tulevaa: eka yhdyntä, masturbaatio yms.

• 822

Itselleni tehtii n.3v sitten saman vaivan takia leikkaus.ensimmäinen kerta tuntui itsestäni ainakin älyttömän hyvälle.:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      434
      6173
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      87
      5480
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      51
      4477
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      54
      3996
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      80
      3983
    6. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      3
      3616
    7. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3549
    8. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      121
      3274
    9. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3251
    10. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2309
    Aihe