Ampro työkaluista kokemuksia?
Ollaan hankittu firmaan erilaisia käsityökaluja Ampro merkkisenä ja tuntuis että hinta/laatu ois jopa aika hyvä. Mitä mieltä olette merkistä? Kokemuksia?
Ampro kokemuksia?
4
3580
Vastaukset
On käytössä erilaisia ampro avaimia, hylsyjä lenkkejä ym . Hyvin tuntuu kestävän , tekee töitä siinä missä kalliimmilla merkkituotteilla. Biltemasta ostellut jotain 10 v takuu hylsyjä ja muuta, oleet kestäviä. Wurtilla hienoja sarjoja ,hinnakkaita ja hyviä. Kunhan pihdit on knipex merkkiä
- Anonyymi
Joko Amprolta saa knipex tyyppisiä pihtejä?
- Anonyymi
Saa ja kymmeniltä muilta merkeiltä.
knipex tyyppiset pihdit ei ole mitään erikoisia, knipex linjapihdit on samalaiset kuin muillakin, tai kärkipihdit, siirtoleukapihtejä
Knipex ei itse tee lukkopihtejä, ei ole koskaan tehnyt vaan toinen lukkopihteisiin erikoistunut saksalainen firma tekee niitä ja painaa työkalumerkkien leimat kuka heiltä hankkii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa ja kymmeniltä muilta merkeiltä.
knipex tyyppiset pihdit ei ole mitään erikoisia, knipex linjapihdit on samalaiset kuin muillakin, tai kärkipihdit, siirtoleukapihtejä
Knipex ei itse tee lukkopihtejä, ei ole koskaan tehnyt vaan toinen lukkopihteisiin erikoistunut saksalainen firma tekee niitä ja painaa työkalumerkkien leimat kuka heiltä hankkii.Knipexin siirtoleukapihdit ovat kyllä omassa luokassaan -minkään muun merkin siirtoleukapihdeillä ei tee mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2674819Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii813267- 402945
- 472543
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451807- 971600
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971398PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441015- 701007
- 102956