Ampro työkaluista kokemuksia?
Ollaan hankittu firmaan erilaisia käsityökaluja Ampro merkkisenä ja tuntuis että hinta/laatu ois jopa aika hyvä. Mitä mieltä olette merkistä? Kokemuksia?
Ampro kokemuksia?
4
3254
Vastaukset
On käytössä erilaisia ampro avaimia, hylsyjä lenkkejä ym . Hyvin tuntuu kestävän , tekee töitä siinä missä kalliimmilla merkkituotteilla. Biltemasta ostellut jotain 10 v takuu hylsyjä ja muuta, oleet kestäviä. Wurtilla hienoja sarjoja ,hinnakkaita ja hyviä. Kunhan pihdit on knipex merkkiä
- Anonyymi
Joko Amprolta saa knipex tyyppisiä pihtejä?
- Anonyymi
Saa ja kymmeniltä muilta merkeiltä.
knipex tyyppiset pihdit ei ole mitään erikoisia, knipex linjapihdit on samalaiset kuin muillakin, tai kärkipihdit, siirtoleukapihtejä
Knipex ei itse tee lukkopihtejä, ei ole koskaan tehnyt vaan toinen lukkopihteisiin erikoistunut saksalainen firma tekee niitä ja painaa työkalumerkkien leimat kuka heiltä hankkii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa ja kymmeniltä muilta merkeiltä.
knipex tyyppiset pihdit ei ole mitään erikoisia, knipex linjapihdit on samalaiset kuin muillakin, tai kärkipihdit, siirtoleukapihtejä
Knipex ei itse tee lukkopihtejä, ei ole koskaan tehnyt vaan toinen lukkopihteisiin erikoistunut saksalainen firma tekee niitä ja painaa työkalumerkkien leimat kuka heiltä hankkii.Knipexin siirtoleukapihdit ovat kyllä omassa luokassaan -minkään muun merkin siirtoleukapihdeillä ei tee mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54812Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764