Ampro työkaluista kokemuksia?
Ollaan hankittu firmaan erilaisia käsityökaluja Ampro merkkisenä ja tuntuis että hinta/laatu ois jopa aika hyvä. Mitä mieltä olette merkistä? Kokemuksia?
Ampro kokemuksia?
4
4101
Vastaukset
On käytössä erilaisia ampro avaimia, hylsyjä lenkkejä ym . Hyvin tuntuu kestävän , tekee töitä siinä missä kalliimmilla merkkituotteilla. Biltemasta ostellut jotain 10 v takuu hylsyjä ja muuta, oleet kestäviä. Wurtilla hienoja sarjoja ,hinnakkaita ja hyviä. Kunhan pihdit on knipex merkkiä
- Anonyymi
Joko Amprolta saa knipex tyyppisiä pihtejä?
- Anonyymi
Saa ja kymmeniltä muilta merkeiltä.
knipex tyyppiset pihdit ei ole mitään erikoisia, knipex linjapihdit on samalaiset kuin muillakin, tai kärkipihdit, siirtoleukapihtejä
Knipex ei itse tee lukkopihtejä, ei ole koskaan tehnyt vaan toinen lukkopihteisiin erikoistunut saksalainen firma tekee niitä ja painaa työkalumerkkien leimat kuka heiltä hankkii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa ja kymmeniltä muilta merkeiltä.
knipex tyyppiset pihdit ei ole mitään erikoisia, knipex linjapihdit on samalaiset kuin muillakin, tai kärkipihdit, siirtoleukapihtejä
Knipex ei itse tee lukkopihtejä, ei ole koskaan tehnyt vaan toinen lukkopihteisiin erikoistunut saksalainen firma tekee niitä ja painaa työkalumerkkien leimat kuka heiltä hankkii.Knipexin siirtoleukapihdit ovat kyllä omassa luokassaan -minkään muun merkin siirtoleukapihdeillä ei tee mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437