Nyt sähköpostiini on alkanut tulla jatkuvasti mainoksia, joissa luvataan valintani mukaan lähettää heti kotiini tai lähimpään alan myymään tabletti, iPad, monenlaisia toimintoja tarjoava hieno ja kallis älypuhelin, ilmaiset bensat puoleksi vuodeksi.
Tulee uusia ja uusia viestejä, joissa muistutetaan, että lähetys tai numeroitu polttoainekuitti odottaa tietoja, jotta saisin sen.
Jos ryhdyn täyttämään pyydettyjä osoite- ja muita yhteystietoja, tulee viime vaiheessa esille, että osallistuisin arvontakilpailuun ja voisin ehkä voittaa hienon lahjan.
Kaikkien viestien yhteyteen on kytketty viestiketjuja, joissa ihmiset kertovat hienoista laitteista, joita ovat saaneet ilmaiseksi kotiin toimitettuina.
Huijausmainoksia pukkaa
7
150
Vastaukset
- Olen.kateellinen
Mielenkiintoista, miten täytyy toimia että niitä saisi tulemaan yks kaveri kehui että hän saa jopa 100 mainosta päivässä enkä minä saa yhtään.
- Eurolla-nenään
Minullakin on vakavia ongelmia koska sähköpostini tuhoaa kaikki spammit enkä ehdi nähdä kuinka minua olisi huijattu milläkin huuhaa lupauksella.
Spammien ulkopuolella paremminkin ihmettelen, että ihmiset menevät halpaan yhä uudelleen ja uudelleen ja uudellenen ja uudelleen...loppumaton jana. Antavat luottokorttitietonsakin ja ihmettelevät kun tili alkaa raksuttaa miinustusta.
Juu, tottakai on olemassa euron iPhoneja, euron läppäreitä, euron mopoja, euron autoja... Ei minullakaan kumpaankaan sähköpostiin ole tullut muita kuin joskus apteekin mainos, missä on tarjouksessa jotain voiteita ja rasvoja, City Crossin mainos, että nyt olisi kaupan halpaa läskiä (sitä minulla on tarpeeksi itsellänikin vaikkakaan ei myytävänä).
- lähesjomelkeinvoitin
Älä hitossa vastaa,älä edes avaa niitä. Minullekkin niitä tulee useita joka päivä ja Thunderbird siirtää ne automaattisesti roskikseen. Luen vain otsikot eli tarkistan ettei mitään oikeata postia ole seassa ennen kuin tyhjennän roskapostikansion.
- HarmittaaNiinHito
Minä avasin ja yritin peruuttaa niiden lähettämisen. Ei auttanut yhtään. Harmittaa.
Viime aikoina olen välttynyt mainoksislta, vain otsikon "aiheesta muulla " alla joskus jotain yritetään tyrkyttää. Niitäkään en jaksa availla.
Jos tilaa jotain verkon kautta niin kyllä se yritys ei unohda moneksi päiväksi, Peter Hahn ja Wish ovat eri ahkeria.- onniinnii
Tuo hemmetin kysely pukkaa täällä aina päälle. Johan on kun noin tyrkyllä oltava. Minä en vastaa mihinkään noin ärsyttävään kuin Verkkokauppa.com -tyrkky.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758