Suomi24 sähköposti ei toimi?

koskinentoni91

kertokaa miten helvetissä saan sähköpostin toimimaan? tarvisin yhden ainoan asian sähköpostistani sen jälkeen ei tarvitsisi ikinä enään tulla tälle sivulle.

6

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei vieläkään

    • pyydäapua

      Kai siellä joku tukihenkilö on. Itse lopetin käytön vuosia sitten kun heikensivät jatkuvasti ja suurin osa näytöstä vain mainostilaa. Yhdellä tutulla ei toiminut välillä, sitten taas toimi, kirjautumisongelmia taisi olla itselläkin joskus.

      • Taring

        Joo en pääse sähköpostiini kun herjaa että olen vaihtanut salasanan ja en ole näin tehnyt. Laitoin viestiä suomi24ään mut ei kukaan ole vastannut mitään.


    • ÄrsyttääJaHarmittaa

      Mulla sama juttu, mutta syy on etten ilmeisesti muista salasanaa (omasta mielestäni kyllä muistan) tai sitten tili on poistettu. Salasanan palautuskaan ei toimi. Rekisteröitymisaikaan on todennäköisesti ollut eri puhelinnumero, joten sitä en ihmettele, mutta ei toimi sähköpostipalautuskaan. Naurettava se 90pv:n aktiivisuusaika -sääntökin. Liittyyköhän nää ongelmat nyt siihen? Mulla oli automaattiohjaus sieltä toiseen sähköpostiosoitteeseen, niin ei siellä ole tarvinnut juuri käydä. Ja yhtäkkiä on lyöty luukut kiinni. En edes tarkalleen tiedä missä vaiheessa, tai mitä viestejä minulta on jäänyt saamatta. Joo, suututtaa. Kyllä sähköpostin pitäisi olla luotettava. Tää on ihan hyvä korkeintaan jos tarvii väliaikasen sähköpostin, mut ei muuhun.

    • WWW60

      Täysi sotku koko sähköposti.Pitäisi poistaa käytöstä vanhentuneena jäänteenä. Ei mitään hyötyä.

    • MULLA PAMAHTAA AX UPP OON LAITTANU NY KUUDESTI SIITÄ MAILIA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe