Eihä se laavuilta puiden varastaminen mikään kansanmurhaan verrattava rikos ole, mutta kertoo kyllä paljon ihmisen ahneudesta ja tyhmyydestä. No, nyt sut on kuitenkin nähty ja ajoneuvon speksit toimitettu eteenpäin - eli ei edelleenkään kannata liikuskella kuin aamuyöstä.
Hei puuvaras!
11
350
Vastaukset
No hei vaan sinnekin.
- Hepo_Lampinen
No mitäs hekottelet, vai onko teitä patologisia luusereita enemmänkin - yleisesti hyväksytty maan tapa Laukaan "Syvä joki" -porukoissa?
- Kyssyyn_vaan
Niin, ja se varas, joka varasti vastapestyt pyykit narulta, voisitko ystävällisesti tulla keräämään myös narut pois. Vai onko tarkoituksesi palauttaa pyykit silitettyinä takaisin?
- Kkrrhjjjkkk
Laukaassa ovat niin pihejä johtuen suurista asuntolainoista ja pienistä tuloista että lämmittävät saunansa kunnan puilla, nussivatten vielä toistensa vaimojaan kun oma käy kuivaksi
- kysynvaaan
Miten ihmeessä nämä typerät kommentit taas liittyy apn kirjoitukseen, laavuilta varastettuihin puihin??!!
- huonomäihä
Kysy vaan iteltäs miksi olet ylipäätään syntynyt noin typeräksi kyllä olis isin pitänyt laskee mällit lakanalle
- Hepo_Lampinen
Ei kai S24-keskustelusta paljoa muuta voi olettaakaan :-( Minua ainakin **tuttaa, ettei kunnan tarjoamat puut pysy niille tarkoitetussa käytössä, mutta jatkakaa toki joutavaa huuteluanne, kyllä se olo siitä helpottaa.
- ääähähäää
Varsinkin sulla kunhan ensin työnnät koko pöllin perseeseen
- Hepo_Lampinen
ääähähäää kirjoitti:
Varsinkin sulla kunhan ensin työnnät koko pöllin perseeseen
Hui, ku sie juttelet tuhumia! *jaxuhali*
- Tirehtööriite
No jo on typeriä ihmisiä! Viedä nyt puut laavuilta, eikö ole varaa hommata omia? Ei ne laavupuut pitkään lämmitä, kylymä tulloo kun loppuuvat!
- häähääää
Mitäs olet noin tyhmä koko kylän pelle
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308438Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17766Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?64670Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588