Työpaikan edut

Kesäesa17

Kertokaapas teidän työpaikkanne edut jos teillä niiitä on. Mikä tekee teidän työpaikastanne sen parhaan työpaikan?
Miten teidän työpaikallanne toteutuu työhyvinvointi? Itse työskentelen työpaikassa jossa ykkösenä tuntuu olevan vain tulos... 😞

7

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HöpönHöpön----

Ei siivousalalla ole mitään etuja eikä siellä mitään työhyvinvointeja ehditä miettimään.

• hyvinvointtiii

tulos se on meilläkin töissä tärkein...
      mut on meillä laaja työterveyshuolto ja sen lisäksi sairauskassa. Esim reseptilääkkeet saa ilmaiseks ja silmälasit 3vuoden välein. Laajaa työterveyshuoltoa kun tarttee ku burnoutissa ravaat sydäntutkimuksissa, vatsahaavaa todentamassa tähystyksissä tai syöt masennuslääkkeitä ku siivousala ajaa sut ihan piippuun. Psykologikin löytyy työsuhde-etuna ku ahistaa tarpeeks

• juugt

Siivousalalla ei juuri mitään etuja ole.

Joskus minulla on ollut sellainen alue, mihin oli laskettu liikaa aikaa. Aikaa oli 2h, mutta pystyin tekemään sen helposti 1,5h. Sain kuitenkin joka kerta 2h palkan.

• raajarikkoinen

Siivousalan firmoilla ei ole minkäänlaisia etuja työntekijöilleen. Työ, joka on fyysisesti raskasta ja elimistöä kuluttaavaa niin olisi mukava joskus päästä vaikka hierojalle tai kuntoutukseen, että vähän jumittuneita lihaksia vois pehmentää. Taitaa olla noi kuntoutuksetkin tarkoitettu toimistotyöntekijöille ja johtavissa viroissa oleville.
      Omasta pussista itsekin olen vuosikymmenet kaikki hoidot ja lääkitykset maksanut, ei ole työnantajat korviansa ropauttaneet.

• Siivousrobotti

Nykyisellä työnantajalla ei ole mitään etuja.

Edellinen kustansi hieronnan ja kuntosalikäynnit. Harmi että tämä pienyrittäjä myi yrityksensä.

• Näillä_mennään

Mulla mm sairauskassa, vuoden kestävä liikuntavalmennus (sis ilmaiset personal trainer tapaamiset), 5x työfysioterapeutti vuodessa.... onhan noita. Ottakaa selvää ja seuratkaa työnantajan informaatiota tarkemmin, saatatte yllättyä mitä kaikkea etuuksia on tarjolla missäkimsiivousfirmassa.

• jooooopa

no mitähän löytyy esim, sollilta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1704
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      896
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe