Chatti lakkasi toimimasta. Mitä tapahtui?
Chat nurin
66
1944
Vastaukset
- 2chattäri
Laita infoa tonne: http://www.suomi24.fi/palaute
- Hexax
Loppui koko suomi 24, joku vastaava on tulossa, mutta vasta syksyksi.
Kuulin varmalta taholta.- markessettinen
Jipii!!! koko chattiväki itkee ja suree ,,, mä nauran kuin hyeena .
- nauran
Jipii minä tulen samaan kuoroon kanssasi:)
- Outosettinenolet
markessettinen kirjoitti:
Jipii!!! koko chattiväki itkee ja suree ,,, mä nauran kuin hyeena .
Ja kuitenkin a olit ensimmäisten joukossa täällä kommentoimessa chatin kaatumista. Taidat itse olla addikti. Onko sinut jätetty chatissa huomiotta vai miksi suret ja peität sen nauruun?
- markessettinen
OI Oi Oi ,kyllä harmittaa ei pääse sättiin ,oioioioi voivoivoi , tätä valittamista jatkaa sitten itse chatherkku Outosettinenolet . Käännä uusi lehti elämässä ja ala vaikka itkemään ammatiksesi .
- erittäinsurkea
Ei ole ensimäinen,eikä viimienen kerta,kun chat takkuilee.
Joten suomi24:n maine on muutekin epäsuosiossa.
Eikun vain uusia vastanlaisia kehiin vain niin on suomi24:n taru loppu. - SURKEATA
Koko suomi24 on surkea!
Et miksi on edes tollainen keksittykään. - Chattari_kans
Joo, ei päästä enää sattaileen, ilmoittaa vaan että Suomi24 kieltäytyi muodostamasta yhteyttä... Pitäs kyllä löytää joku hyvä ja varma sattailu paikka :)
- Eitoimieii
Eurosinkkuihin chattimään sitte.
Tekniset viat ei oo miää uutta täällä.... - JormaTheSwäng
tässä osote: https://eurosinkut.net/chat/
- eimitääneuroja
eurosinkut on tosi surkea paikka.
- hexax
Eihän chatti ole sinkkujen paikka, siellä on varattujakin, keskustelua se vaan on.
- hexax
Onneksi on ilmainen palvelu.......hyvää ei saa halvalla eikä mitään ilmaiseksi. Joku aina maksaa.
- chattari1
Koettakaapa laittaa sitä palautetta, että serveri bootattaisiin ja päästäisiin sättiin.
- nurinnirun
Miksi ne edes vaivautuis korjailee, ku porukka tulee tänne keskusteluihin nauramaan
Parempi pitkät ilot ku lyhkäset surut. - chattari
Toimiiko chat?
- Yeeeee
Mulla oli yhteys chatserveri2:een, mutta se yhteys meni poikki. Severi kaatu.
Mutta koskei me kerran päästä sättiin, niin pidetääs miitti laivaravintolarannassa. Viimenen paikalla on mätämuna! *ja lähtiiiiiiiiii.....* - iltavuoronvuoro
Sorryyyy! CHAT-pelin kakkosvaiheen käynnistys kaatoi ylläpidon palvelimen! :)
- hällävälittäjä
joko sätti vihdoin ja viimein lakkautetaan. ja tietenkin ennakkovaroittamatta
- sättislut
Jospa se oikeesti lopetetaan, niin paljon negatiivista palautetta saanu palvelu.
- jatko
tokkopa se noin vaan loppuu..huomenna uusi päivä
Ja tietysti perjantaina, just ennen viikonloppua. Ehkä auki taas joskus maanantaina. Hyvin te vedätte.
- massiamassia
Ja vali vali , ehkä toinen vali vali ,itku tulee jos ei pääse chattiin.
- Mieleniminuntekevi
Elämäni on pilalla, kun chat ei toimi! Voinko enää jatkaa näin? Hyppään varmaan ikkunasta pihalle ja jään makoilemaan Aurinkoon! Voi elämä!
- paistinpannut
paistaisi edes aurinko, vaan ei
- Uusijapihalla
Olen uusi täällä ja ihmettelen porukan kirjoituksia. Onko jotain järisyttävää ja mullistavaa tapahtanut vai miksi en ymmärrä näitä juttuja?
Olen ihan äimän käkenä. Kertokaa jo minulle!- Toimii-eiToimi-toimii
ihan pihalla joojoo,
Chatsuomi24huoneet ei toimi,
kaikki menee pihalle ja kokeilee 100 x tunnissa alkuun,
toimiiko Chat-suomi24.
Sitte voi jo painella huvikseen omaa huonetta vaikka 100 x minuutissa,
joko nyt!
toimiiko, toimiiko! - lueskelijat
Toimii-eiToimi-toimii kirjoitti:
ihan pihalla joojoo,
Chatsuomi24huoneet ei toimi,
kaikki menee pihalle ja kokeilee 100 x tunnissa alkuun,
toimiiko Chat-suomi24.
Sitte voi jo painella huvikseen omaa huonetta vaikka 100 x minuutissa,
joko nyt!
toimiiko, toimiiko!olipas sekavaa
- sekavako
lueskelijat kirjoitti:
olipas sekavaa
Tyhmät eivät opi, viisaille ei tarvitse opettaa, koulu on keskinkertaisille.
(Immanuel Kant)
- toteaja-
ajatelkaas, jos sätti katosi lopullisesti. Joillakin on siellä paljon 'tuttuja', jotka katoavat lopullisesti.
Itse pärjään ilman sättiläisiä, mutta joillekin se voi olla hankalampi juttu.- VieroitusAadikko
Sydärit tulee pitkästä sättilakosta, vierotusoireet ihan kauheet!
Yks harmi on, jos ei pääse vaklaamaan miltä toisten kirjoitukset näyttää, tai kommentoimaan omilla näsäviisauksillaan, on elämästä puolet tai kolmevarttia poissa.
Nyt vaan sättinerot tekemään sitä ikiomaa chat-luomusta, eihän nää kai niin vaikeita oo työstää sovellusta putkeen,
eikä täällä enää paljoo käy väkeekään, joten pikkuporukalla on parempi aloittaa !
Epäilen vahvasti että kävijämäärää kaunistellaan; muutamissa sadoissa liikkuu vakituiset sättärit, jos sitäkään ....
- Ihme.palvelua
Maanantaiksiko vasta saadaan kuntoon chat? Mikä kestää? Eikä mitään tiedoiteta missään tästä toimimattomuudesta, tai korjaamisajankohdasta.
- toteaja
kyseessä on palvelu, joka ei tuota tarjoajalleen mitään, joten korjaavat kun jaksavat. toivottavasti jaksavat vaivautua vielä.
- Tiritiri
Taitaa tuottaa vaan useimmalle pahaa mieltä, kehuja ei tirise.
- Ei.muuta
Jos elämää ei ole ilman chattia on jotakin omassa elämässä vialla. Nauttikaa kesästä!
kovin on mustavalkoista. joko chatti tai elämä. :O onhan olemassa sävyjäkin, jos asian kanssa vaivautuu enemmän.
- sävysävyyn
kati.k2 kirjoitti:
kovin on mustavalkoista. joko chatti tai elämä. :O onhan olemassa sävyjäkin, jos asian kanssa vaivautuu enemmän.
hyvin on katin varpaankynnet lakattu , eikä sävyssäkään ole valittamista ,,
- varmatieto
sävysävyyn kirjoitti:
hyvin on katin varpaankynnet lakattu , eikä sävyssäkään ole valittamista ,,
ei varmasti oo oma kuva.
varmatieto kirjoitti:
ei varmasti oo oma kuva.
joku peräkammaripoika siellä tietoa jakamassa :O
- tempputanehanse
Kuulin tavallisesti niin luotettavasta sättilähteestä, että siivooja on vetänyt lähtiessään servun piuhan seinästä ja sammuttanut valot. Ylläpito ei uskalla mennä pimeään konesaliin, koska siellä ennenkin ollut mörköjä ja örkkejä. Odotellaan nyt vaan, että valoisat ajat palaavat ja temppu-tane pääsee vetämään servun narut ylös!
- tilastofakta
Yhdeksän kuukauden kuluttua sättikatkoksesta syntyvyydessä on hurja piikki.
- 27052017
Erittäin hyvä juttu, jos loppui kokonaan chatti.
Jessssssssss.....!!!!!- foorevöjoors
Ei tuu elämää ilman sättiä, this is the end.
- ei-kaadu-elämä
Toivottavasti loppuu ...on sitä muutakin elämää kuin chatti :)
- Vaikaatuukoelämäsi
Miksi se on hyvä juttu? Et pystyisi olemaan menemättä chattiin ja kaikki muu jäisi tekemättä vai mikä on todellinen syy? Eihän chattiin ole kenenkään pakko mennä?
- veneenalla
voi jättää iltakaljat juomatta, kun ei ole sättiä.
- VoiEttä.Ikävä
Olisi kyllä mukava tietää, että milloin chat toimii jälleen. On jo ikävä keskusteluja :(
- nimierkkinen
ehkä maanantaina. ehkä ei koskaan......ei voi tietää
- 447335565
Jonninjoutavaa paskan puhumista ikävä?
Hyvä vaan, jos on loppunut kokonaan, eikä ikinä takaisin tule.- ihmettelijä---
haittaako sua, jos muut sättäilee
- näin__on
ihmettelijä--- kirjoitti:
haittaako sua, jos muut sättäilee
Hanki sinäkin ihan oikea elämä.
- ihmettelijä--
näin__on kirjoitti:
Hanki sinäkin ihan oikea elämä.
miksi?
- elämänhanki
ihmettelijä-- kirjoitti:
miksi?
Oikea elämä hangessa kesäkuumalla vois olla mielenkiintoinen kokemus.
- Eiomallanillätänne
Laitelkaa sillä aikaa vaikka sähköpostia niille rakkaille sättikamuille. Nikki vaan ja @suomi24.fi perään. Posti toimii.
Ja sitten voitte vaikka imuroida ja tehdä jonkun piirakan tulevan pyhän kunniaksi. Kokeilkaa nyt elää ilman chattia vaikka vuorokausi. Pahaa tekee minullekin ja oikeasti tympii, mutta pärjään kyllä. Terveisiä vaan vanhimmille. - sättipeikk0
Kyllä tämä keskustelupalsta pahimpaan sättivieroitukseen auttaa, vai mitä?
- apuvamies--
ei auta
- kaibaava
apuvamies-- kirjoitti:
ei auta
Mitäs kaipaat sätistä?
- ota-koppi
apuvamies-- kirjoitti:
ei auta
Kokeile tuota ensiapuun
https://randomi.fi/chatroom/Yleinen.html
tai sitten eurosinkkuja
https://eurosinkut.net/chat1/
- chattiin
ei pääse koska potkut saanut ****** makaa sammuneena oven edessä
- exsättäri
*Tähtisumua* Rip-muistoille
- tyhjäarpa
olin melko varma, että sätti on korjattu heti aamulla 8:n jälkeen, mutta olin taas väärässä.
- moninikkinen
Vippivankila ei vielä avaudu , systeemit muuttuu .
- huomaaja-
saivat kuitenkin nopeasti korjattua, kun palasivat töihin viikonlopun jälkeen
- sammunutnuotio
huomaaja- kirjoitti:
saivat kuitenkin nopeasti korjattua, kun palasivat töihin viikonlopun jälkeen
hän kuka sammui perjantaina sätin oven taakse, heräsi tänään ja ovi avautui......
- luisevassalli
wirtuaalin vippivankila on auennut , sinne kaikki vanhimmat huoneeseen vippivakeuteen menkää .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5205642Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255229Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.302550- 4082244
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401400Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1761228- 681175
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N111021Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731011Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132958