Chatti lakkasi toimimasta. Mitä tapahtui?
Chat nurin
chattari1
662402
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Tunnetko piston sydämessäsiTunnetko piston sydämessäsi?
Vastaukset 66
Vanhimmat
Laita infoa tonne: http://www.suomi24.fi/palaute
Loppui koko suomi 24, joku vastaava on tulossa, mutta vasta syksyksi.
Kuulin varmalta taholta.
Jipii!!! koko chattiväki itkee ja suree ,,, mä nauran kuin hyeena .
Jipii minä tulen samaan kuoroon kanssasi:)
Ja kuitenkin a olit ensimmäisten joukossa täällä kommentoimessa chatin kaatumista. Taidat itse olla addikti. Onko sinut jätetty chatissa huomiotta vai miksi suret ja peität sen nauruun?
OI Oi Oi ,kyllä harmittaa ei pääse sättiin ,oioioioi voivoivoi , tätä valittamista jatkaa sitten itse chatherkku Outosettinenolet . Käännä uusi lehti elämässä ja ala vaikka itkemään ammatiksesi .
Ei ole ensimäinen,eikä viimienen kerta,kun chat takkuilee.
Joten suomi24:n maine on muutekin epäsuosiossa.
Eikun vain uusia vastanlaisia kehiin vain niin on suomi24:n taru loppu.
Koko suomi24 on surkea!
Et miksi on edes tollainen keksittykään.
Joo, ei päästä enää sattaileen, ilmoittaa vaan että Suomi24 kieltäytyi muodostamasta yhteyttä... Pitäs kyllä löytää joku hyvä ja varma sattailu paikka :)
Eurosinkkuihin chattimään sitte.
Tekniset viat ei oo miää uutta täällä....
tässä osote: https://eurosinkut.net/chat/
eurosinkut on tosi surkea paikka.
Eihän chatti ole sinkkujen paikka, siellä on varattujakin, keskustelua se vaan on.
Onneksi on ilmainen palvelu.......hyvää ei saa halvalla eikä mitään ilmaiseksi. Joku aina maksaa.
Koettakaapa laittaa sitä palautetta, että serveri bootattaisiin ja päästäisiin sättiin.
Miksi ne edes vaivautuis korjailee, ku porukka tulee tänne keskusteluihin nauramaan
Parempi pitkät ilot ku lyhkäset surut.
Toimiiko chat?
Mulla oli yhteys chatserveri2:een, mutta se yhteys meni poikki. Severi kaatu.
Mutta koskei me kerran päästä sättiin, niin pidetääs miitti laivaravintolarannassa. Viimenen paikalla on mätämuna! *ja lähtiiiiiiiiii.....*
Sorryyyy! CHAT-pelin kakkosvaiheen käynnistys kaatoi ylläpidon palvelimen! :)
joko sätti vihdoin ja viimein lakkautetaan. ja tietenkin ennakkovaroittamatta
Jospa se oikeesti lopetetaan, niin paljon negatiivista palautetta saanu palvelu.
tokkopa se noin vaan loppuu..huomenna uusi päivä
Ja tietysti perjantaina, just ennen viikonloppua. Ehkä auki taas joskus maanantaina. Hyvin te vedätte.
Ja vali vali , ehkä toinen vali vali ,itku tulee jos ei pääse chattiin.
Elämäni on pilalla, kun chat ei toimi! Voinko enää jatkaa näin? Hyppään varmaan ikkunasta pihalle ja jään makoilemaan Aurinkoon! Voi elämä!
paistaisi edes aurinko, vaan ei
Olen uusi täällä ja ihmettelen porukan kirjoituksia. Onko jotain järisyttävää ja mullistavaa tapahtanut vai miksi en ymmärrä näitä juttuja?
Olen ihan äimän käkenä. Kertokaa jo minulle!
ihan pihalla joojoo,
Chatsuomi24huoneet ei toimi,
kaikki menee pihalle ja kokeilee 100 x tunnissa alkuun,
toimiiko Chat-suomi24.
Sitte voi jo painella huvikseen omaa huonetta vaikka 100 x minuutissa,
joko nyt!
toimiiko, toimiiko!
olipas sekavaa
Tyhmät eivät opi, viisaille ei tarvitse opettaa, koulu on keskinkertaisille.
(Immanuel Kant)
ajatelkaas, jos sätti katosi lopullisesti. Joillakin on siellä paljon 'tuttuja', jotka katoavat lopullisesti.
Itse pärjään ilman sättiläisiä, mutta joillekin se voi olla hankalampi juttu.
Sydärit tulee pitkästä sättilakosta, vierotusoireet ihan kauheet!
Yks harmi on, jos ei pääse vaklaamaan miltä toisten kirjoitukset näyttää, tai kommentoimaan omilla näsäviisauksillaan, on elämästä puolet tai kolmevarttia poissa.
Nyt vaan sättinerot tekemään sitä ikiomaa chat-luomusta, eihän nää kai niin vaikeita oo työstää sovellusta putkeen,
eikä täällä enää paljoo käy väkeekään, joten pikkuporukalla on parempi aloittaa !
Epäilen vahvasti että kävijämäärää kaunistellaan; muutamissa sadoissa liikkuu vakituiset sättärit, jos sitäkään ....
Maanantaiksiko vasta saadaan kuntoon chat? Mikä kestää? Eikä mitään tiedoiteta missään tästä toimimattomuudesta, tai korjaamisajankohdasta.
kyseessä on palvelu, joka ei tuota tarjoajalleen mitään, joten korjaavat kun jaksavat. toivottavasti jaksavat vaivautua vielä.
Taitaa tuottaa vaan useimmalle pahaa mieltä, kehuja ei tirise.
Jos elämää ei ole ilman chattia on jotakin omassa elämässä vialla. Nauttikaa kesästä!
kovin on mustavalkoista. joko chatti tai elämä. :O onhan olemassa sävyjäkin, jos asian kanssa vaivautuu enemmän.
hyvin on katin varpaankynnet lakattu , eikä sävyssäkään ole valittamista ,,
ei varmasti oo oma kuva.
joku peräkammaripoika siellä tietoa jakamassa :O
Kuulin tavallisesti niin luotettavasta sättilähteestä, että siivooja on vetänyt lähtiessään servun piuhan seinästä ja sammuttanut valot. Ylläpito ei uskalla mennä pimeään konesaliin, koska siellä ennenkin ollut mörköjä ja örkkejä. Odotellaan nyt vaan, että valoisat ajat palaavat ja temppu-tane pääsee vetämään servun narut ylös!
Yhdeksän kuukauden kuluttua sättikatkoksesta syntyvyydessä on hurja piikki.
Erittäin hyvä juttu, jos loppui kokonaan chatti.
Jessssssssss.....!!!!!
Ei tuu elämää ilman sättiä, this is the end.
Toivottavasti loppuu ...on sitä muutakin elämää kuin chatti :)
Miksi se on hyvä juttu? Et pystyisi olemaan menemättä chattiin ja kaikki muu jäisi tekemättä vai mikä on todellinen syy? Eihän chattiin ole kenenkään pakko mennä?
voi jättää iltakaljat juomatta, kun ei ole sättiä.
Olisi kyllä mukava tietää, että milloin chat toimii jälleen. On jo ikävä keskusteluja :(
ehkä maanantaina. ehkä ei koskaan......ei voi tietää
Jonninjoutavaa paskan puhumista ikävä?
Hyvä vaan, jos on loppunut kokonaan, eikä ikinä takaisin tule.
haittaako sua, jos muut sättäilee
Hanki sinäkin ihan oikea elämä.
miksi?
Oikea elämä hangessa kesäkuumalla vois olla mielenkiintoinen kokemus.
Laitelkaa sillä aikaa vaikka sähköpostia niille rakkaille sättikamuille. Nikki vaan ja @suomi24.fi perään. Posti toimii.
Ja sitten voitte vaikka imuroida ja tehdä jonkun piirakan tulevan pyhän kunniaksi. Kokeilkaa nyt elää ilman chattia vaikka vuorokausi. Pahaa tekee minullekin ja oikeasti tympii, mutta pärjään kyllä. Terveisiä vaan vanhimmille.
Kyllä tämä keskustelupalsta pahimpaan sättivieroitukseen auttaa, vai mitä?
ei auta
Mitäs kaipaat sätistä?
Kokeile tuota ensiapuun
https://randomi.fi/chatroom/Yleinen.html
tai sitten eurosinkkuja
https://eurosinkut.net/chat1/
ei pääse koska potkut saanut ****** makaa sammuneena oven edessä
*Tähtisumua* Rip-muistoille
olin melko varma, että sätti on korjattu heti aamulla 8:n jälkeen, mutta olin taas väärässä.
Vippivankila ei vielä avaudu , systeemit muuttuu .
saivat kuitenkin nopeasti korjattua, kun palasivat töihin viikonlopun jälkeen
hän kuka sammui perjantaina sätin oven taakse, heräsi tänään ja ovi avautui......
wirtuaalin vippivankila on auennut , sinne kaikki vanhimmat huoneeseen vippivakeuteen menkää .