Oottako nähny Pietua, sillon jammaha. Pahaiäninen. Oli ainakin 70-luvulla. Voi olla muuttanut puukkojunkkareiden muohan Savon syvämmestä.
Pietu hukassa
10
267
Vastaukset
- 70-luku---
70-luku oli ihan mielenkiintoinen mutta en muista paljoa 70-luvusta
- hushus-
Pietu on vielä Pönttövuoren tunnelissa ja jäänyt nalkkiin tullissa.
Ei pääse tullista läpi, kun sillä on se halpa mora.
Pitää olla kunnon veriura tupessa niin otetaan riemulla vastaan, saahan Pietuun sitten nuo keskenkasvuiset harjoitella. - H-emppa
Joko ootta löytäneet Pietun, jolla oli jammaha, pahaiäninen ?
- h-amppi
Yks löytyi mutta sillä oli vanha seetseta.
- H-emppa
h-amppi kirjoitti:
Pietulla suatto olla joskus mitsi, mutta ei settiä. Jammahan se sitten osti, oli vissiin är5
- h-amppi
H-emppa kirjoitti:
Pietulla suatto olla joskus mitsi, mutta ei settiä. Jammahan se sitten osti, oli vissiin är5
Tuala takamailla peltotiällä on joku kummajainen ajellut jammalla kortittomien mopopoikien seassa. Mitä tehhään sen kanssa, jos tunnistetaan?
- H-emppa
h-amppi kirjoitti:
Tuala takamailla peltotiällä on joku kummajainen ajellut jammalla kortittomien mopopoikien seassa. Mitä tehhään sen kanssa, jos tunnistetaan?
No varmaan sitten pittee hiukan opettoo Pietua. Hamarapuolta vuan.
- eip_suap
H-emppa kirjoitti:
No varmaan sitten pittee hiukan opettoo Pietua. Hamarapuolta vuan.
eip suap väkivalttoo
- elekeehän_työ
h-amppi kirjoitti:
Elekeehän työ pyrkikökkään sen zesetan luo
Vvua mänkäähän työ kottiin!
- H-emppa
Joko Pietu on löötynnä ja sen pahaiäninen jammaha ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 735027
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403426- 512984
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262748Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72219- 242081
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4081610Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91528