VOIKO 11V OLLA HUMALASSA??

Foxcat

Olen itse 11v ja tekee mieli testailla kännäämistä frendejen kans. En ite tiiä viittiiks kysyä kuka hakis juomat ja missä joisi yms. Mitä mieltä ootte? Missä veditte ekat kännit? Miltä olo tuntui sen jälkeen? Haluaisin vastauksia! EI MITÄÄN TYHMIÄ VITSEJÄ!! ;)

2

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 65881

Minä otin ensimmäiset kännit vasta sitten, kun sain ostaa viinaa Alkosta. Ihan hyvältä kyllä tuntui.

Ei alkoholin pieni maistelu suureksi vaaraksi vielä alakouluikäisellekään ole, mutta tuo juotavien hankkiminen on vaikea kysymys. Alkoholin välittäminen lapsille kun on rikollista. Yleensä kaveriporukat varmaan menevät kauppojen läheisyyteen ja pyytävät juuri ja täysi-ikäiseltä vaikuttavia nuoria hakemaan jokusen euron korvausta vastaan.

Aluksi kannattaa olla todella varovainen. Ei missään nimessä mitään väkeviä juomia, vaan siideri tai kaksi. Jos se ei tunnu missään, niin sitten seuraavalla kerralla hieman suurempi määrä. Vaikkapa limpparipulloksi pieneltä näyttävän pullollisen jotain salmiakkikossua juomalla voi vahingoittaa itseään vakavasti.

• Kyllä voit, mutta lapsen elimistö on kuitenkin aina pieni. Minä otin ekan kaljani 17v. kaverin synttäreillä, kun kaveri täytti jo 18v. Kun itse täytin 18v. Otin torilla. Sen jälkeen käyttömäärät ovatkin vaihdelleet. Joulun aikaan yleensä otan eniten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      180
      3675
    2. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      26
      2262
    3. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      5
      1731
    4. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      42
      1699
    5. Onko 65-vuotias liian vanha lähtemään rintamalle?

Suomessa reserviläisikä nousee ensi vuoden alusta 65 ikävuoteen. Jatkossa asevelvollinen kuuluu reserviin sen vuoden lop
      Maailman menoa
      378
      1458
    6. Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa

Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.
      Maailman menoa
      52
      1454
    7. Kohuotsikoihin nousseet Aku Hirviniemi ja Mikko Leppilampi jouluna tv:ssä!

Täydellinen joulu -leffassa on iso kaarti suomalaisia näyttelijöitä. Mukana mm. Elena Leeve, Antti Luusuaniemi sekä koh
      Kotimainen elokuva
      15
      1012
    8. Ex-Puoli seitsemän juontaja Anniina Valtonen yllättää - Uudessa roolissa tv:ssä!

Monen suosikki Anniina Valtonen tv:ssä! Valtonen on tuttu Ylen meteorologina, mutta hän juonsi myös Puoli seiskaa. Nyt A
      Suomalaiset julkkikset
      31
      895
    9. Mitä metsaman tuottaa

Törkypuhetta, ahdistusta, pahaa mieltä, riitaa, eripuraa, köyhien menestymättömien ja maattomien kurjien vähättelyä. Sit
      Tuusniemi
      99
      782
    10. Korvasiko kaupunki Morkon talon?

Tän missä oli joku vesivuoto talon ulkopuolella? Vai miten saaga päättyi?
      Kuhmo
      6
      733
    Aihe