Olen itse 11v ja tekee mieli testailla kännäämistä frendejen kans. En ite tiiä viittiiks kysyä kuka hakis juomat ja missä joisi yms. Mitä mieltä ootte? Missä veditte ekat kännit? Miltä olo tuntui sen jälkeen? Haluaisin vastauksia! EI MITÄÄN TYHMIÄ VITSEJÄ!! ;)
VOIKO 11V OLLA HUMALASSA??
2
236
Vastaukset
- 65881
Minä otin ensimmäiset kännit vasta sitten, kun sain ostaa viinaa Alkosta. Ihan hyvältä kyllä tuntui.
Ei alkoholin pieni maistelu suureksi vaaraksi vielä alakouluikäisellekään ole, mutta tuo juotavien hankkiminen on vaikea kysymys. Alkoholin välittäminen lapsille kun on rikollista. Yleensä kaveriporukat varmaan menevät kauppojen läheisyyteen ja pyytävät juuri ja täysi-ikäiseltä vaikuttavia nuoria hakemaan jokusen euron korvausta vastaan.
Aluksi kannattaa olla todella varovainen. Ei missään nimessä mitään väkeviä juomia, vaan siideri tai kaksi. Jos se ei tunnu missään, niin sitten seuraavalla kerralla hieman suurempi määrä. Vaikkapa limpparipulloksi pieneltä näyttävän pullollisen jotain salmiakkikossua juomalla voi vahingoittaa itseään vakavasti. Kyllä voit, mutta lapsen elimistö on kuitenkin aina pieni. Minä otin ekan kaljani 17v. kaverin synttäreillä, kun kaveri täytti jo 18v. Kun itse täytin 18v. Otin torilla. Sen jälkeen käyttömäärät ovatkin vaihdelleet. Joulun aikaan yleensä otan eniten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.961240Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata371225Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2821070- 104976
- 71972
- 18926
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva13898- 49876
Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16801Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f162788