Olen itse 11v ja tekee mieli testailla kännäämistä frendejen kans. En ite tiiä viittiiks kysyä kuka hakis juomat ja missä joisi yms. Mitä mieltä ootte? Missä veditte ekat kännit? Miltä olo tuntui sen jälkeen? Haluaisin vastauksia! EI MITÄÄN TYHMIÄ VITSEJÄ!! ;)
Vastaukset 2
- 65881
Minä otin ensimmäiset kännit vasta sitten, kun sain ostaa viinaa Alkosta. Ihan hyvältä kyllä tuntui.
Ei alkoholin pieni maistelu suureksi vaaraksi vielä alakouluikäisellekään ole, mutta tuo juotavien hankkiminen on vaikea kysymys. Alkoholin välittäminen lapsille kun on rikollista. Yleensä kaveriporukat varmaan menevät kauppojen läheisyyteen ja pyytävät juuri ja täysi-ikäiseltä vaikuttavia nuoria hakemaan jokusen euron korvausta vastaan.
Aluksi kannattaa olla todella varovainen. Ei missään nimessä mitään väkeviä juomia, vaan siideri tai kaksi. Jos se ei tunnu missään, niin sitten seuraavalla kerralla hieman suurempi määrä. Vaikkapa limpparipulloksi pieneltä näyttävän pullollisen jotain salmiakkikossua juomalla voi vahingoittaa itseään vakavasti. Kyllä voit, mutta lapsen elimistö on kuitenkin aina pieni. Minä otin ekan kaljani 17v. kaverin synttäreillä, kun kaveri täytti jo 18v. Kun itse täytin 18v. Otin torilla. Sen jälkeen käyttömäärät ovatkin vaihdelleet. Joulun aikaan yleensä otan eniten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802107Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661279Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu301183- 1411048
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa149906- 103866
- 45737
- 62736
- 61706
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63682