Muutama kk sitten minulla katkesi peniksen sivusta keskikokoinen verisuoni seksin aikana. Kondomi oli hiukan liian pieni. Katkenneen verisuonen kohdalle tuli musta suonikohju. Nyt olen huomannut että tuota kohtaa monesti vihloo ja suonta ikään kuin vetää normaaleissa arki askareissa. Tuntuu aika ikävältä. Lääkäriin ei innosta lähtä kun vihloo vain silloin tällöin, eikä seksin aikana haittaa/kipuile. Erektioon ei ole vaikuttanut negatiivisesti. Onko muille sattunut vastaavia ja onko kokemusta esim. hoitomahdollisuuksista?
Peniksen varresta katkennut verisuoni vihloo
7
6496
Vastaukset
- Apuanopeesti
Haloo mulla tää sama ongelma onko kellään hajua mitä tässä tilanteessa tehä? paraneeko itestää?
- awerstdfyhgjdhfd
Tuommoset pienet mustelmat paranee itsekseen. Katkennut verisuoni = mustelma.
- Peyron
Kun tarpeeksi monta katkeaa tulee kunnon jurmukulli.
- Eitietoo
Entäs terskan päästä kun katkeaa verisuoni?
- rdfgjhgfds
Samalla tavalla siitäkin tulee mustelma, paranee itsekseen. Joskus se alapinnalla oleva jännekin voi katketa, paranee itsekseen.
- Nnn
Mulla katkes ilmeisesti verisuoni esinahasta ja on ihan helvetin kipeä. Katkes tosta päästä ja verta tuli aika paljon. Paraneekohan itsekseen?
- dtfghjgfdg
Itsekseen ne paranee. Se saattoi olla siinä alapuolella oleva jänne, yleinen juttu ja paranee siis omia aikojaan. Suihkuttele sitä vessareissulla lämpimällä vedellä ja anna parantua räpläämättä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974