Muutama kk sitten minulla katkesi peniksen sivusta keskikokoinen verisuoni seksin aikana. Kondomi oli hiukan liian pieni. Katkenneen verisuonen kohdalle tuli musta suonikohju. Nyt olen huomannut että tuota kohtaa monesti vihloo ja suonta ikään kuin vetää normaaleissa arki askareissa. Tuntuu aika ikävältä. Lääkäriin ei innosta lähtä kun vihloo vain silloin tällöin, eikä seksin aikana haittaa/kipuile. Erektioon ei ole vaikuttanut negatiivisesti. Onko muille sattunut vastaavia ja onko kokemusta esim. hoitomahdollisuuksista?
Peniksen varresta katkennut verisuoni vihloo
7
7693
Vastaukset
- Apuanopeesti
Haloo mulla tää sama ongelma onko kellään hajua mitä tässä tilanteessa tehä? paraneeko itestää?
- awerstdfyhgjdhfd
Tuommoset pienet mustelmat paranee itsekseen. Katkennut verisuoni = mustelma.
- Peyron
Kun tarpeeksi monta katkeaa tulee kunnon jurmukulli.
- Eitietoo
Entäs terskan päästä kun katkeaa verisuoni?
- rdfgjhgfds
Samalla tavalla siitäkin tulee mustelma, paranee itsekseen. Joskus se alapinnalla oleva jännekin voi katketa, paranee itsekseen.
- Nnn
Mulla katkes ilmeisesti verisuoni esinahasta ja on ihan helvetin kipeä. Katkes tosta päästä ja verta tuli aika paljon. Paraneekohan itsekseen?
- dtfghjgfdg
Itsekseen ne paranee. Se saattoi olla siinä alapuolella oleva jänne, yleinen juttu ja paranee siis omia aikojaan. Suihkuttele sitä vessareissulla lämpimällä vedellä ja anna parantua räpläämättä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952737Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82962608Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412334Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171102Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään471080- 57782
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10771- 19699
- 55682