Kodissamme "kummittelee"

Peloissaan

Eli siis olisin avun tarpeessa kummitteluun liittyvässä asiassa. Haluaisin kuulla onko muilla samanlaisisa kokemuksia ja kuinka olette päässeet niistä eroon ? Toivon, että jaksatte lukea koko tekstin jotta tajuatte mistä on kyse !
Kaikki alkoi kun olin n.14 vuotias, nyt olen aikuinen ja tapahtumat ovat sattuneet siis useiden vuosien varrella. Kun olin 14 vuotias, asuin äitini luona kerrostaloasunnossa. Ystäväni oli meillä yökylässä ja nukkui huoneeni lattialla patjalla. Aamulla kun heräsin, huomasin että ystäväni lakana oli kadonnut. Etsimme sitä äitini kanssa kaikkialta asunnosta emmekä löytäneet sitä mistään. Ystäväni ei olisi voinut poistua yöllä asunnosta unissaan, koska äitini on erittäin herkkäuninen ja olisi herännyt jos joku olisi avannut oven. Noh, ajattelimme kuitenkin käydä tarkistamassa rappukäytävästä ja silloin huomasimme, että ystäväni tennareiden kengännauhat oli kieritetty todella tiukasti kenkien ympärille. Tuon tapahtuman jälkeen asunnossa alkoi tapahtumaan outoja asioita, valot menivät itsestään päälle, kuului askelia ympäri asuntoa, kolahduksia ja ovet liikkuivat itsestään. Tiesin, että kyseessä täytyi olla jotkin henget tms. , mutta äitini yritti aina keksiä luonnollisia selityksiä kaikelle. Sitten kuitenkin eräänä yönä kotimme WC:n ovi pamahti kiinni äitini edestä itsestään. Sen jälkeen äitini halusi muuttaa pois siitä asunnosta ja muutimme omakotitaloon. En kerennyt asua siinä talossa kauaa ja sinä aikana mitä siellä asuin ei tapahtunut mitään. Muutin siis 16 vuotiaana omaan asuntoon. Se oli pieni kerrostaloasunto rauhallisessa talossa. En kerennyt asua kauaa siinä asunnossa kun alkoi taas tapahtua kummia: kattolamppu heilui voimakkaasti itsestään (useita henkilöitä näki sen lisäkseni), asunto täyttyi sumusta illalla (2 hklöä näki lisäkseni), asunto oli täyttynyt sumusta keskellä yötä. (1 hklö näki lisäkseni), kuului outoja ääniä ja kolahduksia sekä moni asunnossani vieraillut henkilö tunsi asunnossa vahvasti jonkun muun läsnäolon. Asuin siinä asunnossa n. vuoden ajan ja melkein joka päivä tapahtui jotain. Sitten muutin nykyisen miesystäväni kanssa yhteiseen asuntoon ja olin helpottunut kun luulin, että yliluonnolliset tapahtumat olisivat jääneet edelliseen asuntoon. Olin väärässä, koska nämä samanlaiset tapahtumat jatkuivat uudessakin asunnossa. Kuului outoja ääniä ja kolahduksia, miesystäväni näki hahmon asunnossamme, nenääni tuli kerran yhtäkkiä niin voimakas joku mädäntynyt haju, että tuntui kuin olisin tukehtunut siihen. Miesystäväni ei kuitenkaan haistanut mitään erityistä vaikka olimme vierekkäin. Asuimme siinä asunnossa puoli vuotta kunnes muutimme nykyiseen asuntoomme. Asumme vanhassa puisessa ns.omakotitalossa joka on jaettu neljään eri asuntoon (kaksi alakertaa, kaksi yläkertaa) ja olemme tällä hetkellä ainoat asukkaat koko talossa, koska iäkäs seinänaapurimme on ollut jo pitkään hoitolaitoksessa ja loput asunnot ovat tyhjillään. Tässä asunnossa asuessamme tapahtumat ovat kuitenkin tullut siihen pisteeseen, että en todellakaan enää tiedä mitä tekisin jotta pääsisin eroon noista kammottavista tapahtumista. Tässä asunnossa tapahtunutta: usein selviä askelia yläkerran tyhjillään olevasta asunnosta, selviä askeleita asuntonnossamme (niin selviä että tietää tismalleen mistä huoneesta ja mihin mihinkin huoneeseen kävelee), ovet avautuvat itsestään ja menevät kiinni ja noiden lisäksi haluan kertoa 3 erittäin outoa tapahtumaa: 1. Ystäväni oli meillä yötä ja nukkui olohuoneemme sohvalla. Olimme jo käymässä nukkumaan kun ystäväni alkoi huutamaan nimeäni. Makuuhuoneemme on olohuoneen vieressä ja ryntäsin olohuoneeseen ja ystäväni istui aivan kauhun vallassa sohvalla. Rauhoittelin ystävääni ja kysyin mikä hänellä on hätänä. Hän sanoi nähneensä kuinka joku oli kävellyt makuuhuoneestamme olohuoneen läpi eteiseen. Se ei ollut minä tai mieheni ja asunnossa ei ollut muita. 2. Oli yö ja mieheni oli juuri nukahtanut, mutta minua ei väsyttänyt ja selasin puhelintani. Yhtäkkiä minulle tuli niin outo tunne, etten ole aiemmin sellaista tuntenut. Tunsin aivan selvästi, että jotain pahaa oli läsnä. Tuntui, että tukehdun, en pystynyt liikkumaan tai huutamaan ja päässäni kuului kun joku hoki sanaa "esra" n. puolen minuutin ajan ja sitten kaikki loppui kuin seinään ja pystyin herättämään mieheni. (En ole koskaan kuullut sanaa esra joten googletin ja löysin, että Esra on ollut aikoinaan juutalainen ylipappi, joka on koittanut selvittää miksi paha tuli tähän maailmaan) 3. Tämä tapahtui n. viikko sitten. Yön aikana keittiömme hellan päälle oli ilmestynyt erittäin vanha taskulamppu joka oli likainen ja haisi mädäntyneelle. Huomasimme sen aamulla mieheni kanssa ja olemme varmoja siitä ettei se ollut siinä vielä edellisenä iltana. Asunnon ovi oli lukossa, ikkunat kiinni, joten kukaan elävä olento ei olisi voinut vierailla asunnossamme yöllä. En enää kestä näitä juttuja mitä tapahtuu, minua pelottaa niin paljon ! Toivottavasti joku osaisi olla avuksi...

36

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peloissaan

      Ja tässä vielä vähän jatkoa...
      Viime talvena poltin useasti kynttilöitä asunnossamme ja monesti jokin kynttilän liekki on alkanut käyttäytymään oudosti. Esim. sohvapöydällämme on 3 kynttilää ja yksi liekeistä alkoi väpättämään ja välillä nousi korkeaksi ja muuttui sinisen väriseksi. Tämä ilmiö saattoi vaihtua toiseen kynttilään välillä. Näitä kynttilä juttuja on ollut monta kertaa ollut todistamassa useita henkilöitä. Älkää siis alkako väittämään, että vika olisi minun päässäni. Otimme pari kuukautta sitten yhteyttä naiseen joka on tunnettu täällä päin henkimaailmaan liittyvistä asioista. Ystäväni laittoi hänelle viestiä ja kertoi mitä kaikissa asunnoissani oli tapahtunut. Nainen osasi kertoa sen, että tapahtumat pyörivät selvästi minun ympärilläni, koska niitä ei ole tapahtunut kuin minun läsnäollessani. Hän myös sanoi että jotkin pahat henget olisivat läsnä ns. minun kauttani ja siten seuraavat minua kaikkialle mihin muutan. Nainen teki jonkun siunauksen? jotta henget jättäisivät minut rauhaan ja hän sanoi ettei pitäisi tapahtua enää mitään. Se ei kuitenkaan auttanut mitään vaan tapahtumat jatkuvat edelleen.

    • Peloissaan

      Unohdin vielä kertoa, että usein minusta, miehestäni tai jostain vieraastamme on tuntunut kuin kylmä viima menisi ohitse tai sitten on tullut yhtäkkiä kylmä ja pian kylmä onkin lähtenyt yhtäkkiä pois. Ja tuolloin usein tullut myös samalla tunne, että jotain pahaa olisi läsnä. Ja yksi oudoimmista asioista oli kun asuin vielä ensimmäisessä omassa asunnossani: Olin keittiön pöydän ääressä kirjoittamassa ruokaohjetta muistiin, mieheni oli toisessa huoneessa. Keittiönpöydällä edessäni oli lasi joka oli puolillaan mehua ja ihan yhtäkkiä erittäin isokoinen tippa mehua kirjaimellisesti pomppasi lasista pöydälle ja levisi pöydälle eteeni. Sitten yksi juttu minkä olemme huomannut on se, että kun meillä on siskoni koira hoidossa (melko usein) niin koira alkaa melkein aina haukkumaan keittiöön päin ja on monesti tehnyt niin, että on mennyt keittiön ovelle haukkumaan ja sitten säikähtänyt jotain ja perääntynyt ulisten. Välillä on myös tuijottanut johonkin kohtaan ja haukkunut vihaisesti. Ja sitten vielä tämä juttu joka tapahtui n.2 viikkoa sitten: Oli yö ja olin itse jo nukahtanut, mutta mieheni valvoi vielä ja meni käymään ulkona tupakalla. Kun hän tuli takaisin makuuhuoneeseemme hän näki selvästi jonkun hahmon seisovan päälläni kun olin nukkumassa sängyssämme. Kodissamme oli siis pimeää ja mieheni näytti valoa puhelimensa näytöstä jotta näkisi paremmin ja silloin kun hän oli osoittanut puhelimellaan sänkyyn päin hän oli nähnyt hahmon. Mieheni tietysti säikähti ja sytytti valot huoneeseen, mutta mitään ei enää näkynyt. Varmasti jäi vielä paljon asioita kertomatta, mutta toivon että joku osaisi näiden perusteella kertoa mitä täällä on meneillään ja kuinka päästä eroon.

    • Jumalaantaaavun

      Jos tuo kaikki on totta niin sinua piirittävät paholaisen, Saatanan voimat. Ainut ja pysyvä apu tullee, kun tulet uskoon. Annat elämäsi ehdoitta Jumalalle Jeesuksen Kristuksen kautta. Jeesus Kristus on voittanut kaikki saatanan vallat ja tilaa ei ole majailla ja pelotella millään pahalla hengellä kristityn kodissa.
      Jospa Jumala sallii sinulle tämän, että alat tosissasi etsiä yhteyttä Jumalaan. Sinulla ei ole ymmärtääkseni mitään tietoa kristinuskosta. Raamatussa Vahassa testamentissa on juutalainen pappi Esra, mutta hänellä ei ole mitään yhteyttä pahan ilmenemiseen maailmaan. Ala lukea Raamattua ja ennen kaikkea Uutta testamenttia.
      Minullakin oli jotain kokemusta pahasta henkimaailmasta ennen uskoontuloa, mutta kodissani ei ole kummituksilla asuinsijaa.

      • Arvioija

        En ole aloittaja enkä em. vastaaja, mutta uskon hänen neuvoonsa. Kertomuksesi oli hyvin kirjoitettu ja mielenkiintoista lukea. Iho nousi kananlihalle ja vesi silmiin lopussa. Olen itse aika herkästi aistiva ympäristöstä tulevia asioita, mutta en luojan kiitos enempää.

        Joitakin pahoja tuntemuksia mitä saattaa joskus nousta esiin mielikuvien kanssa ei saa noin vain pyyhkäistyä olemattomiin. Ne katoavat sitten kun niiden aika on kadota... Voi olla että itse on kylvänyt ne siemenet menneisyydessään, mitkä nykytilanteen aiheuttavat.

        Olisi mielenkiintoista käydä vierailulla asunnossa jossa kummittelee. Jos asuisitte oulun seudulla, haluaisin käydä "katsomassa". Voisin myös yrittää parantaa tilannetta omien uskomusteni mukaan...

        Yksi käytännön erittäin tehokas apu sellaisina päivinä milloin tuntuu että nyt on pahuuden voimat valloillaan, on kirjoittaa esim. maalarinteippiin tussilla selvästi näkyviä positiivisia ja uskonnollisia sanoja, joista annan alla esimerkkejä. Nämä vaikuttavat ensinnäkin omaan mieleesi alitajuisesti ja parantavat asunnon "ilmapiiriä" huomattavasti ja voi jo itsessään karkoittaa toistuvat negatiiviset tuntemukset ja asiat. (Ja toiseksi, jos vaeltavia henkiä on olemassa, myös ne näkevät mitä olet kirjoittanut, joten se vaikuttaa myös niihin...) Esimerkkejä:

        I LOVE YOU (sängyn yläpuolelle)
        SAFE PLACE
        BUDDHA
        BREATHE
        ENJOY PEACE

        Lisäksi voi laittaa muita "viisauksia" ja mietelauseita seinille, millä on omasta mielestäsi positiivinen ja vapauttava vaikutus. Mielestäni liikaa "raamatullisuutta" kannattaisi välttää, koska se vahvistaa mielikuvia pahoista hengistä yms.


      • Lehahteleva

        Samaa mieltä Arvioijan kanssa. Ympäröi itsesi kauniilla ja rauhoittavilla asioilla. Opettele pysyttelemään tarkkailuasemissa, niin tuo tarkkaileva asenne siirtyy vähitellen uniin ja kaikkialle missä menet. Kun olet tarkkailija niin et menetä malttiasi helposti ja pelästytkin hitaammin - itse oon opetellut tarkkailun kautta olemaan varma esim. unissakin, niin mieli ei mene tajunnanvirta Flown mukana minne sattuu tiloihin.

        "Olen rauhallinen ja tarkkaavainen" on mainio ajatus niihin tilanteisiin, jos tuntuu joku tilanne aiheuttavan epävarmuutta. Rauhallisuus ja tarkkaavaisuus antaa aikaa tutkia ja arvioida tilannetta ennen toimintaa, ja näin pystyt olemaan tyyni joka tilanteessa.


    • sentraalisantra

      aikas rankkoja kokemuksia sulla.hyvin olet kestänyt ne.mutta asiaan,tekisitkö näin,istu alas,ota mukava asento-sulje silmäsi ja pyydä valosta ja rakkaudesta apua itsellesi ja kotiisi.sinun ei tarvi olla" uskovainen"saadaksesi avun.nuo sinun kokemukset kyllä todistaa että on muutakin olemassa kuin fyysinen maailma.eli älä epäile yhtään ettei myös valon ja rakkauden puolta ole olemassa.se on se voimakas puoli.luota ja usko siihen.lpyydän sinulle illalla valosta ja rakkaudesta sitä mitä tarvitset.

      • Projektor

        "Ihmeet eivät ole luonnovastaisia, vaan sen vastaisia mitä tiedämme luonnosta" -St.Augustine


    • RauhaaSinulle

      Näyttää riivaaja liikkuvan tälläkin palstalla! Jeesuksen veressä on voima kaikkea vihollisen voimaa vastaan. Pyydä Jeesukselta anteeksi kaikki syntisi ja ala seuraamaan häntä. Aloita vaikka uuden testamentin evankeliumien luku niin saat eväitä uskovana vaellukseen. Sitten jos vielä tulee vihollinen häiritsemään niin käske Jeesuksen nimessä vihollinen syvyyteen, koska valta on annettu Jeesukselle!

      • Yrittäjä42141

        Mitä tarkoitat että riivaaja liikkuu tälläkin palstalla? Tämähän on juurikin kummittelu-palsta.


      • henkimaailmaontotta

        Riivaajat ovat juuri niitä kummituksia, vainajahenkiä (ryhmä demoneja joilla on kyky ottaa kuolleiden henkilöiden hamoja, matkia heidän ääniä ja on myös muita pahoja henkiä, jotka ovat esiintyvät tummina hahmoina.
        Jumala loi alussa ennen ihmisen luomista henkimaailman, enkelit, ja yksi suurin arkkienkeli Lucifer nousi kapinaan ja kolmas osa enkeli- ja henkimaailmaa lähti mukaan tähän kapinaan.
        Luonnostaan uskomaton ihminen on taipuvainen ja tykkää etsiä apua langenneelta henkimaailmalta ja vihaa Jumalaa ja erikoisesti Jeesusta Kristusta.
        Näissä ohjelmissa puhutaan samanlaisista ilmiöistä, joita aloittajalla on ollut mutta jopa rajumpina.

        Suosittelen katsomaan TV7:n arkistoista Kulmakivi

        Kulmakivi ohjelmasarjasta jaksot
        Pirjo Pulli 158 - Eksyksistä Jumalan syliin
        Pirjo Pulli 159 - Pyhän Hengen kuljettamana

        Noidan uusi elämä (wiccalainen) 155
        Liitto saatanan kanssa 161

        Irti saatanan kahleista Marika Suomies 78


    • Peloissaan

      Kiitos vastauksista ! Ehkä jotain teidän neuvoistanne voitais yrittää, mutta mihinkään jeesusjuttuhin en rupea kun en millään usko sellasiin.. Laittakaa vain lisää neuvoja tulemaan jos sellaisia tiedätte. Kaikkeni yritän tehdä jotta saisin tämän loppumaan.

      • vainJumalaauttaa

        Jos et hyväksy Jeesusta Kristusta auttajaksi, niin silloin et pääse vapaaksi pimeyden voimista vaan joudut yhä syvemmälle Saatanan valtakuntaan. On se kumma että juuri se mistä se apu tulee, ihminen haluaa kieltää ja vasta kokeilla viimeisenä oljenkortenaan kun muu ei enää auta. Saatana on ovela ja voi sallia että muut poppakonstit voivat hetkeksi auttaa, mutta ennen pitkää pahanote saa taas vallan ja otteen elämästä. Ja ilman Jeesuksen ja Jumalan apua pelko ei häviä.
        Oletan että aloittaja olet joskus harrastanut jotain okkultismia, kuunnellut raskasta heviä tai tullut muuten osalliseksi pahuuden maailmaan.
        Oma on asia jos yrität vaihtaa pahat voimat toiseen pahaan ja ajaa demoneja saatanan konstein.
        Tiedät että henkimaailma on olemassa, niin uskon minäkin, mutta millä sitten muka kiellät Jeesuksen ja Jumalan auktoriteetin.
        Ei noita juttua ihmisvoimin ei edes kaikkensa yrittämälläkään saa loppumaan ja ei ainakaan pelkoa ja pahan vaikusta.


      • avunsaanut

        Laita viestiä yhdelle auttajalle noper1(at)hotmail.com Hän osaa auttaa sinua.


      • allahuakbar_

        Allah voi auttaa.


      • Peloissaan
        avunsaanut kirjoitti:

        Laita viestiä yhdelle auttajalle noper1(at)hotmail.com Hän osaa auttaa sinua.

        Kuinka tämä henkilö on auttanut sinua ja millaisissa asioissa ?


      • Peloissaan
        vainJumalaauttaa kirjoitti:

        Jos et hyväksy Jeesusta Kristusta auttajaksi, niin silloin et pääse vapaaksi pimeyden voimista vaan joudut yhä syvemmälle Saatanan valtakuntaan. On se kumma että juuri se mistä se apu tulee, ihminen haluaa kieltää ja vasta kokeilla viimeisenä oljenkortenaan kun muu ei enää auta. Saatana on ovela ja voi sallia että muut poppakonstit voivat hetkeksi auttaa, mutta ennen pitkää pahanote saa taas vallan ja otteen elämästä. Ja ilman Jeesuksen ja Jumalan apua pelko ei häviä.
        Oletan että aloittaja olet joskus harrastanut jotain okkultismia, kuunnellut raskasta heviä tai tullut muuten osalliseksi pahuuden maailmaan.
        Oma on asia jos yrität vaihtaa pahat voimat toiseen pahaan ja ajaa demoneja saatanan konstein.
        Tiedät että henkimaailma on olemassa, niin uskon minäkin, mutta millä sitten muka kiellät Jeesuksen ja Jumalan auktoriteetin.
        Ei noita juttua ihmisvoimin ei edes kaikkensa yrittämälläkään saa loppumaan ja ei ainakaan pelkoa ja pahan vaikusta.

        Melkoiset on oletukset. En ole koskaan harrastanut mitään okkultismia, kuunnellut raskasta heviä (mitä tekemistä edes musiikin tyylilajilla on tämän aiheen kanssa..) ja en ole tietääkseni koskaan tullut muuten osalliseksi pahuuden maailmaan, enkä edes ymmärrä mitä se on ja kuinka siihen voi tulla osalliseksi. Minä olen aina ollut sellainen "valoisa" ihminen, muut ovat kuvailleet minua jopa liian kiltiksi ja hyväksi ihmiseksi. Ja kyllä tiedän, että jokin henkimaailma on olemassa, mutta minä en ajattele sitä ehkä samalla tavalla kuin moni muu ihminen. En ajattele, että olisi olemassa jokin jumala joka olisi se hyvä ja saatana joka olisi se paha. Uskon, että ihmisen "henki" jää jollain tapaa kuoleman jälkeen tähän maailmaan, mutta mihinkään muuhun ns. tuonpuoleiseen en usko. On varmasti olemassa sitten niitä "henkiä" jotka ovat pahoja ja ehkä tahtovat jotain pahaa ja sitä tässä yritän miettiä miksi moinen. Nämä jeesus jutut ovat vain joidenkin ihmisten uskomuksia ja joidenkin ei. Niihin juttuihin uskovien on varmaan helppo sanoa, että heidän jumala on se ainoa mikä voi auttaa, mutta ei se asia varmasti niin ole. Miksi jonkun ihmisen uskomuksen kohde (suurella osalla se jumala) olisi juuri se ainoa oikea apu ?Ihmiset uskoo eri asioihin eikä oikeasti kukaan voi väittää, että jonkun toisen uskomus olisi väärä. Ei myöskään minun. Löytyskö täältä yhtään sellasta ihmistä joka uskoisi asioiden olevan edes joten kuten samalla tavalla kuin minä tai edes tietäisi keinon karkoittaa nämä pahat "henget" ympäriltäni ilman mitään jeesus juttuja ? Koska ihan oikeasti en todellakaan usko jumalaan, jeesukseen, saatanaan tai oikeastaan mihinkään tuollaisiin uskonnollisiin juttuihin, joten ei sellaisista myöskään ole mulle apua.


      • tämäeräsneuvoja

        Tarkistin palstan pitkästä aikaa ja samalla aloittamasi ketjun. Mistä voi olla noin varma että mitään luojaa Jumalaa ja konkreettista saatanaa ei ole? Mistä ne henget ja sielunkuolemattomuus sitten olisi tänne tullut. Sen vielä jotenkin ymmärtää, että aineelliseen olemassaoloon ettei ole mitään sielua voi uskoa niin kuin ateistit yleensä uskovat, että kaikki on tullut tänne sattumalta ja aine on ehkä aina ollut ja sitten kaikki elämä ja tietoisuus on tullut tänne sattuman tuloksena, mutta miten voi olla fyysinen keho ja sitten siinä asuva sielu ja joka jatkaa olemassaoloaan kuoleman jälkeen olla olemassa ilman Luojaa. Millä voit todistaa että se sinun teoriasi on fakta? Olet kuitenkin käsityksessäsi varamaan aito ja joudut elämään pelossa sinua hämmentävän henkimaailman kanssa. Palstaa lukee ja seurailee moni samoista asioista kiinnostunut ja myös me uskovaiset joille henkimaailma on itsestään selvää. Sinulle ei pysty kukaan antamaan neuvoa ja apua ongelmaan, kun sitä ei voi sinun odottamallasi tapaa kukaan antaa.
        Olen lukenut varmaan satoja ja kuullut ainakin yhtä paljon suullisia todistuksia joilla on ollut samanlaisia painajaisia henkivaltojen kanssa ja ovat saaneet avun kääntymällä Raamatun Jumalan puoleen ja apu on tullut.
        Kun en tunne sinua, niin heitin noita kysymyksiä okkultismista, ym. koska usein tällaisiin kokemuksiin liittyy usein juuri tällainen tausta tai että paikka jossa ilmiöitä tapahtuu on ollut ollut joskus riittipaikkana.
        Minulla ainakin on laaja tieto omien kokemukseni, toisten uskovaisten kertomusten kautta. Uudessa testamentissa Jeesus ajoi evankeliumeissa usein demoneja riivatuista ja samaa kerrotaan Apostolien teoissa.
        Kertomalla olen yrittänyt sinua auttaa, mutta eipä voi ketään väkisin saada avunlähteelle.
        Usein käy että potilas menee lääkäriin, saa diagnoosin ja hoitokeinot, mutta ei ole lääkärin syy, jos potilas ei usko ja ota vastaan hoito-ohjeita.
        Henkivaltoihin ei ole muuta apua kuin Jumalan Poika Jeesus Kristus.


    • Gummerus

      On yleinen ajattelutapa että vain oma uskonto on se ainoa oikea ja silloin muista uskonnoista tuleekin heti vihollisia, missä ei ole järkeä. Esim. jos on uskonto jossa Jumalan nimi on X ja eri maassa, eri kielellä, toinen uskonto jossa Jumalan nimi on Z, niin jostain syystä ihminen on niin yksinkertainen, että ajattelee että koska X on Jumala, niin Z on sen vihollinen, koska muuten siellä "yläkerrassa" olisi kaksi Jumalaa... Eri maa, eri kieli, eri kulttuuri, eri nimet asioille. Ulkoisimmat muodot ovat hyvin vaihtelevia uskonnoissa ja ne ovatkin merkityksettömiä. Olipa uskonto mikä tahansa, niin ihminen on tekemissä sisimpänsä kanssa, kun rukoilee tai meditoi. Toiset yrittävät auttaa sanojen tasolla ja toiset energian ja visualisoinnin tasolla, eivätkä ne ehkä ymmärrä toisiaan. On paljon asioita mitä emme tiedä. Mutta halu auttaa lienee kaikissa viesteissä aitoa.

      • ihan-mitenvaan

        Kiva kun on hakua auttaa, minulla kun se apu on aina ollut Jeesus.


    • puhtain.purjein

      Jeesuksen ristillä vuodattama veri on kauhistus kaikille henkiolennoille.

      Kun ilmiöitä tulee, rukoile voimakkaasti ja ääneen: Jeesus auta ja aja pahat pois. Toista tätä niin pitkään, että vastataan, ja tilanne rauhoittuu.

      Et tarvitse mitään manaajia, Jeesuksen nimi ja veri riittää.

    • Kokenut11

      Apostolien teot:19:11 Ja Jumala teki ylen voimallisia tekoja Paavalin kätten kautta,
      19:12 niin että vieläpä hikiliinoja ja esivaatteita hänen iholtansa vietiin sairasten päälle, ja taudit lähtivät heistä ja pahat henget pakenivat pois.
      19:13 Myöskin muutamat kuljeksivat juutalaiset loitsijat rupesivat lausumaan Herran Jeesuksen nimeä niiden ylitse, joissa oli pahoja henkiä, sanoen: "Minä vannotan teitä sen Jeesuksen kautta, jota Paavali julistaa."
      19:14 Ja niiden joukossa, jotka näin tekivät, oli myös erään juutalaisen ylipapin, Skeuaan, seitsemän poikaa;
      19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"
      19:16 Ja se mies, jossa paha henki oli, karkasi heidän kimppuunsa, voitti heidät toisen toisensa perästä ja runteli heitä, niin että he alastomina ja haavoitettuina pakenivat siitä huoneesta.
      19:17 Ja tämän saivat tietää kaikki Efeson asukkaat, sekä juutalaiset että kreikkalaiset; ja heidät kaikki valtasi pelko, ja Herran Jeesuksen nimeä ylistettiin suuresti.
      19:18 Ja monet niistä, jotka olivat tulleet uskoon, menivät ja tunnustivat ja ilmoittivat tekonsa.
      19:19 Ja useat niistä, jotka olivat taikuutta harjoittaneet, kantoivat kirjansa kokoon ja polttivat ne kaikkien nähden; ja kun niiden arvo laskettiin yhteen, huomattiin sen olevan viisikymmentä tuhatta hopearahaa.
      19:20 Näin Herran sana voimallisesti kasvoi ja vahvistui.

    • RukousAuttoi

      Tästä on jo vuosia. Heräsin yöllä valtavaan pelkoon. Osasin paikallistaa, missä kohde oli, mutta en nähnyt sitä. En ole ikinä pelännyt niin paljon. Kun en siinä hädässä muuta keksinyt, aloin rukoilla kaikki rukoukset mitä ikinä muistin ja ajattelin samalla Jumalaa. Ei ne ruokoukset ihan oikein menneet, mutta se auttoi.

      • Kokemuksia124

        Kerran myös olimme lapsina veljeni kanssa kaksin kotona pelailemassa ja ulko oven kahvan ääni kuului ja odotimme että joku kaveri tulee kohta portaat ylös yläkertaan missä olimme ja molemmat vilkuilimme portaikkoon, mutta ei mitään näkynyt. Yhtäkkiä tuli aavemainen tunnelma ja tuntui kuin joku olisi tullut ihan viereeni. Sitten aloimme puhumaan siitä mitä oli tapahtumassa ja veljeni oli samaa mieltä. Sitten se "keskus" siirtyi siitä kauemmaksi huoneen perälle ja veljeni oli samaa mieltä. Mitään ei näkynyt mutta sijainnin saattoi osoittaa 40 cm tarkkuudella. Ajattelimme että ehkä se oli kuollut vaarimme, joka kävi katsomassa. .


      • RukousAuttoi

        Mulla on tullut myös juuri henkimaailmaan siirtyneitä istuskelemaan sängyn vierelle tai ovat seisseet siinä jonkin aikaa. Ne ei ole pelottavia. Mutta tuo oli, siinä oli jotain pahuutta. Myöhemmin ajattelin, että ovat seinänaapurin tuottamia, kun olivat taipuvaisia sellaiseen. Tai se teinipoika kavereineen.


      • Lehahteleva
        RukousAuttoi kirjoitti:

        Mulla on tullut myös juuri henkimaailmaan siirtyneitä istuskelemaan sängyn vierelle tai ovat seisseet siinä jonkin aikaa. Ne ei ole pelottavia. Mutta tuo oli, siinä oli jotain pahuutta. Myöhemmin ajattelin, että ovat seinänaapurin tuottamia, kun olivat taipuvaisia sellaiseen. Tai se teinipoika kavereineen.

        Kundi kavereineen, jota ilmeisesti tarkoitat, on itseasiassa enempi kiinnostunut luonnonhengistä ku normi-ihmisistä. Luonnonhengetkin ja luonnonhenkiset astraalimatkaajat kiinnostuu yleensä vain samankaltaisista. Jos oot kovin synkkä, pelokas tai arka niin et voi nähdä, mutta huumorintajuiset varmanoloiset iloiset ihmiset voi nähdä, jotka ei pelkää sängyn alla olevia mielikuvitusmörköjä :)

        Positiivinen asenne suojaa parhaiten omilta peloilta, sillä henkimaailmassa ei juuri muuta pelottavaa löydy ku lähinnä omat fobiat :)


    • höpötitihöpönpöppö

      Mäkin oon nähny ton leffan. Ihan paska. Mut ei sitä omana juttuna kannata kertoa. Höpönpöpönpöppölöö....

      • Peloissaan

        No heh heh


      • en-oo
        Peloissaan kirjoitti:

        No heh heh

        Kakki?


    • Mulle on se ja sama vaikka joku uskoisi sateenkaaren värisiin pikku-ukkoihin, jotka hehkuu pimeessä, kunhan sitä ei väkipakolla tuputa kaikille. Kyllä sitä asianomainen varmasti hakee sitä apua sieltä kirkosta, jos katsoo sen auttavan itseään, mutta se on hänen asiansa.

      Mä vähän epäilen, että nuo muut annetut neuvot auttanevat paremmin kuin jumalanpelon lietsominen. Eiköhän hänellä tuota pelkoa ole riittämiin.

      Mutta itse asiaan. Osa kokemuksista on mahdollisesti selitettävissä loogisestikin. Ainakin muutama menis kategoriaan unihalvaus, jolla ei ole mitään tekemistä yliluonnollisen, saati uskontojen kanssa.
      Unihalvaus siis on tila missä aivot on hereillä(ei välttämättä täysin hereillä, mutta sen verran, että siitä jää muistijälki), mutta kroppa vielä unessa. Itse useammankin unihalvauksen kokeneena voin sanoa, että on ihan perhanan pelottava kokemus ihan ilman unisten aivojen tuottamia sekavia hallujakin. Varsinkin se tunne, kun ei voi liikkua, eikä huutaa.

      Osa kerrostalosta kuuluvista kolinoista voisi mennä ihan hyvin naapurin piikkiin, mikäli äänieristys näissä paikoissa on ollut sitä laatua, että jopa naapurin pierutkin kuuluu omalle puolelle. Omarissa toki ei näin ole, jos ei sitten lähimmällä naapurilla ole valtavan kovaäänisiä paukkuja.

      Sitten kannattaa muistaa, se että talot/rakenteet elää lämmön ja vuorokauden mukaan ja saattaa kuulua sitten kaikenlaista pauketta ja ritinää. Ja voi sitä kerrostalon seinien sisällä jokunen tuhoeläin juosta. Ei kai sellaista taloa olekaan, johon ei joskus jokunen tuhoelukka onnistuisi pesiytymään ihmisten riesaksi.

      Tosin, jos nämä asiat(ylipäätään kaikki luonnolliset ja loogiset asiat) on varmasti karsittu pois, niin sitten voi alkaa miettiä, josko siellä joku henkimaailman olento yrittää herätellä huomiota. Voihan siltä yrittää kysäistä siltä hengeltä, että mikä on, kun tuollein häiritsee sun elämääsi.

      • japadapa-duu

        ... eiköhän hänellä ole pelkoa riittämiin...??


    • Ed_Warren

      Psyykelääkitys kohdilleen niin johan loppuvat kummittelut!!!!!

      • enoo-tohtor

        Ja sinäkös se tohtori olet joka niistä määräät?


    • fasdaf

      Ap, lääkätiin. Alzheimer tai vastaava.

      • lääkätti.enoo

        Lääkätti ei olla täällä, ehkä se menee vettehen päällä...??


    • Haamubongari

      Jupe ja Marko eli Aavedata -pojat vois auttaa. Tässä on yksi samantapainen tapaus, mitä he on olleet selvittämässä, ollut vähän rankempia kokemuksia vaan. Papista ei ole tainnut olla apua (vinkkinä ketjun uskovaisille) , eikä uskonnollisista liturgioista. Tuntuu että vaan pahemmaksi niistä menee, tyhjistä lauseista ja hokemista kun ei sydän ole mukana.

      https://www.youtube.com/watch?v=ailIcFkcsSI

      He hommasi paikalle henkisiä ihmisiä, joiden kanssa pariskunta tossa videolla vapautti nalkkiin jääneet energiat anteeksiannolla ja vapauttamalla vanhat kaunat. Täytyy sydämestään ja sielustaan tahtoa hyvää niille jotka saa häiriöitä aikaan. Kyseessä ei siis ollut tossa ainakaan mitkään "pahat" henget vaan ihan sukulaiset, jotka on kokeneet omat tekonsa niin pahoina, etteivät ole saaneet rauhaa, pelko ja viha, kauna ja katkeruus on niin voimakkaita negatiivisia voimia, että niiden ympärillä tapahtuu kaikenlaista. Sinä aloittaja et itse ole ilmöihin syypää, mutta jokin, ehkä fysiologinen ilmiö sinussa saa nuo energiat purkeutumaan. Usein nämä aktivoituu justiinsa nuoren murrosikäisen kautta.

      Muutenkin Jupe ja Marko on tehneet hienoja löytöjä ja varmasti kun tekniikka kehittyy niin näitä ilmiöitä voidaan saada lisää.

      Tässä ilmestyy Kerttu-niminen tyttönen Tampereella kirkonpenkissä. Kamera kuvaa jotenkin infrapunapisteistä koostuvaa seinää, joka mittaa syvyyksiä ja antaa muodoille tuon tikkumaisen rakenteen. Tosi mielenkiinnolla olen seuraillut poikien tutkimuksia. :)

      https://www.youtube.com/watch?v=aBdlFgXWzqY

      Pyydetään, että sinua häiriköivät kaverit pääsisi jatkamaan matkaansa ja jättävät sinut jo rauhaan. He on saaneet jo huomiota, ja varmaan tulleet kuulluksi ja huomioiduksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe