Palavasti ihastunut!! AUTTAKAA!!

palavastiihastunut

Olen ihastunut yhteen poikaan, poika on mukava joten on vaikea päätellä onko hän kiinnostunut vai kaveruuden varassa. Hän on koskettanut minua niin kun on halunnut huomioni sekä on meillä katseetkin kohdanneet. Hän katselee minua usein. Välillä kuitenkin poika pitää minua ihan normaalina mutta yks tunti taas hän katsoi minua ja kiusoitteli sekä heilutti kulmiaan. Hän myös haroo hiuksiaan. En uskalla sanoa kuitenkaan hänelle että pidän hänestä sillä pelkään että hän pitää sitten minua tyhmänä. Kertokaa jokin keino miten voisin lähestyä häntä!!

2

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä kannattaa lähestyä tilannetta niin että jos tiedät hänen harrastavan jotain tai tykkäävän jostain niin ujutat johonkin keskusteluun kysymyksen että haluaisiko hän tehdä sitä sinun kanssasi. Tällä saat osoitettua sekä sen että sinua kiinnostaisi hengailla hänen kanssaan ja että olet sen verran kiinnostunut että olet pistänyt merkille mistä hän tykkää kuitenkin ilman että sitä tarvitsee hänelle näin suoraan sanoa. Se antaa kivasti sinulle myös takaportin säilyttää kasvosi ja ystävyytesi jos häntä ei kiinnostakaan, koska kyse oli vaan kasuaalista hengailusta.

      Se toiminto voisi olla jotain helppoa, kevyttä ja aktiivista tekemistä joka voi kivasti täyttää mahdollisesti tulevat kiusalliset hiljaisuudet, mutta jonka aikana voi myös jutella. Sen takia perinteiset treffitekemiset kuten kahvittelu tai leffa on huonoja kun kahveilla jos juttu ei luistakaan niin se voi olla tosi kiusallista ja toisaalta leffassa ei voi jutella joten ei tarjoudu tilaisuutta syvällisiin keskusteluihin missä on kummallekin helpompaa ja luontevampaa puhua tunteista toista kohtaan.

      Tällaista tekemistä on pilvin pimein, mutta esim erilaiset matalatempoiset pelit on tähän soveliaita. Voi mennä vaikka potkimaan palloa, heittelemään frisbeetä, puttaamaan minigolfia tai pelaamaan Pleikkaria. Tässä tietysti toisen harrastukset on oiva tapa lähestyä aktiviteettia. Jos hän harrastaa vaikka valokuvausta niin voit pyytää häntä opettamaan sitä sinulle. Toki voi mennä niinkin päin että jos keskustelussa tulee ilmi joku sinun harrastuksesi ja hän osoittaa mielenkiintoa sitä kohtaan niin tarjoudut opettamaan sitä hänelle.

      Jos eka hengailukerta ei vielä tuo toivottavaa tulosta ei kannata vielä heittää toivoaan. Mikäli hänellä (ja myös sinulla) oli hauskaa niin seuraavalla kerralla saattaa jo tärpätä. Tai kolmannella kerralla tai neljännellä jne. Joka kerta olet kuitenkin askeleen lähempänä, jos et nyt suoraan seurustelua niin sitä että sinun on helpompi kertoa omista tunteistasi hänelle. Sillä pojat on joskus näissä asioissa yksinkertaisia jolloin se pitää selkeästi sanoa. Siinä vaiheessa kun olette jo tutustuneet niin joko et ole enää itse kiinnostunut sillä tavalla tai sitten tunteesi on vahvistunut siihen pisteeseen että olet asiasta varma joten saat siitä itsellesi lisää rohkeutta kertoa tunteistasi.

      Joka tapuksessa ensimmäinen askel on avata keskusteluyhteys hänen kanssaan jos sellaista ei vielä ole. Vaikeinta on ensimmäistä kertaa lähestyä toista, sen jälkeen kun olette jo väleissä sujuu loppu vähän niin kuin omalla painollaan...

      Lykkyä pyttyyn!

    • Not_jukkis

      Jos ehdotat suihinottoa ja poika ei kieltäydy, se on merkki. Ja vaikka kieltäytyisikin, raiskaa hänet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5749
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      495
      3636
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      169
      3453
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2674
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2459
    6. 275
      2100
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1543
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1190
    Aihe