Kaikkille tiedoks et täält löytyy toimiva chat :)
https://www.livechat.fi/
Ettei tuu liian pahoi vierotusoireita :P
Toimiva chat
12
1981
Vastaukset
- ei-matoja-kiitos
Ei voi tulla matoja katselee, etenkin kun ne liikkuu
Menee pyhäpäivä pilalle.- outchoutch
Et osaa olla klikkaamatta kuvia?
Jokaisen oma asia millaisia matoja koukkuun laittaa :)
Jos sun päivä menee noin helposti pilalle, sulla hitosti huonoi päivii :D
- Eiihuono
Ei mun päivät menee pilalle, ei mua haittaa vaikka joku laittaiskin koukkuun mitä tahansa taikinaa.
Livechat saa pärjätä kameleineen ja matoineen.- parempaatekemistkö
Ihmeen paljo kuitenki viitsit kommentoida tätä aihetta :D
- hyimatoja
parempaatekemistkö kirjoitti:
Ihmeen paljo kuitenki viitsit kommentoida tätä aihetta :D
Siksi kivasti pärjäänkin kun pysyn poissa niistä luonto-ohjelmista. Ei madot tuu ajatuksia sotkemaan :D Energiaa riittää pysyä aiheessa :D
- rantomi
hyimatoja kirjoitti:
Siksi kivasti pärjäänkin kun pysyn poissa niistä luonto-ohjelmista. Ei madot tuu ajatuksia sotkemaan :D Energiaa riittää pysyä aiheessa :D
- bumpsbumps
Sinne vcaa ku S24 ei toimj
- Runkatkoon_rauhassa
Livechatissa ei käy kuin nettirunkkareita.
- Enkalasta
Kai siellä vois yrittää jutellakin, mutt se ed.mainittu matojuttu on siinä koko ajan se pääasia, sekä miehillä että naisilla.
- Koke_iltava
Enkalasta kirjoitti:
Kai siellä vois yrittää jutellakin, mutt se ed.mainittu matojuttu on siinä koko ajan se pääasia, sekä miehillä että naisilla.
Oisko tuolla sulle mitään
https://randomi.fi/chatroom/Yleinen.html
- Livepanotkunniaan
On se hieno juttu, että sinne livechattiin ei ole pakko mennä ; )!
Jos se kuuluis pakolliseen ohjelmistoon , niin kyllä menis elämä enempi persiilleen.
Suomi24:ssa on riittävästi hermorauniorunkkareita, joiden kaikki sukupuolielämä tapahtuu vain chatissä., jos aggression taso mitään kertoo.
Sosiaaliset taidot niillä jampoilla ovat hulppeat, kysymykset samoin: ikäsmistmitäpäälläs-tasoa.
Jos ei tosta runkkuapua irtoa, alkaa painostus ja ilkeily.
Kun sekään ei auta, niin sitten huoritellaan ja ryömitään ylelle terapoimaan taas pakit saanutta mieltään muuttamalla hetkeä aikaisemmin niin ihana naisihiminen mieheksi,tai jopa homoksi, defenssit toimivat :D
Ettei nyt joka jamppa pillastu, niin on scatissä jokunen helmikin, hauskoja, rentoja jamppoja, joiden ei tarvitse pusertaa elintään veren maku suussa, enemmänkin saisi olla ; )
Ai niin, kokemuksen tuomaa nopeutta, moni runkku ruksataan heti kun ensimmäinen v!ttuilu singahtaa näytölle. Kiitos Suomi24 mahdollisuudesta valita ihan itse seuransa ; D - Masa_tre
Olen pitkään ollut livechat.fi:n ahkera käyttäjä, mutta nykyään se on mennyt aika ankeaksi. Kameroissa on tosi vähän porukkaa ja naisia ei ollenkaan. Chatissäkin melkein kaikki ovat homoja tai bi-ihmisiä. Onko jossain joku uusi parempi videochatti vai eikö katselu ja katseltavana oleminen enää kiinnosta? Tykkään kun minua katsellaan, mutta en viitsi lähteä yleisille paikoille esiintymään, kun olen saanut siitä kerran sakot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5205642Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255229Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.302550- 4082244
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401400Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1761228- 681175
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N111021Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731011Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132958