Täällä kysyttiin jokunen aika sitten miten esim. Youtube-videon saa ladattua omalle koneelle ja vastasin että "Esim. www.onlinevideoconverter.com". Vastaus oli erittäin huono sillä tuo availee uusia välilehtiä "hämäriin paikkoihin" ja kerran kone jumittui ja kuulokkeista alkoi kuulumaan venäjän kieltä eli piti ottaa virtajohto irti seinästä.
Sen sijaan Listenvidillä (www.listenvid.com) ei ole ollut mitään ongelmia. Voi tallentaa koko videon esim. MP4-muodossa tai pelkän äänen, kannattaa tietysti valita paras laatu eli 320kps.
Kun tiedoston on ladannut koneelle niin ei ole pahitteeksi tarkastaa se antivirusohjelmalla, eri asia onko tuo tässä vaiheessa myöhäistä. Tiedoston voi myös tarkastuttaa netissä esim. tuolla https://www.virustotal.com
Korjaus vinkkiin
326
0
104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161111- 351046
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848