Elikkäs minulla on reilu vuoden ikäinen tyttökani, jolle olisi nyt tarkoitus hommata lajitoveri.
Onko siis suotavampaa ottaa uros(leikattu) vai naaras kaveriksi? Ja onko väliä ottaako jo iäkkäämmän kaverin vai ihan nuoren?
Kani on tullut kodinvaihtajana jonkin aikaa sitten, eikä käsittääkseni ole oleskellut samassa taloudessa toisen kanin kanssa syntymäkodin jälkeen. Vaikuttaisi olevan aika reviiritietoinen, joten en tiedä yhtään miten suhtautuu toiseen kaniin.
Tyttökanille kaveri
Hoppoloppa
3
174
Vastaukset
- Hoppoloppa
Kyseessä siis kääpiöluppa, jos sillä on merkitystä asian suhteen.
- Lenne5
Hei, jos naaraskanin leikkaisi, ei olisi niin reviiritietoinen ehkä.. Muistelisin että uroskanille on helpompi ottaa naaras kaveriksi kuin toisinpäin. Eli itse steriloisin naaraan ja ottaisin leikatun uroksen kaveriksi.
- Kysymyskanista
Asiallisia vastauksia pyydän. Jos ei osaa neuvoa, turha kirjoitella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau263079Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433040Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342886Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4432587Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1591891Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431848Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251435Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51251- 311207
- 741149