Ei mikään ylläri!

pistepistepistehyppy

Nyt kun chat ei toimi, niin kaikki ilkeily ja alatyylinen "keskustelu" on siirtynyt tälle palstalle "kaapeista".
Pahoinvointi on näköjään vakio, paikka sen ilmaisuun vain vaihtelee.
Nyt joidenkin on helppo syyttää chatin toimimattomuudesta kaikkea mahdotonta ja mahdollista.
Miten ette tajua, että vaikeutenne eivät johdu chatistä, vaan aivan jostain muusta...

5

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyppypistepilkku

Ja sinä tietysti luet kaikki ilkeilytkin jopa ,kun ei reppanalla ole muuta tekemistä ,helppoa se on käydä huomauttelemassa noistakin kirjoittajista jos ei muuhun ole kykeneväinen , olisiko kannattanut jättää väliin ?

• sataaa

Kun chatti ei toimi, nyt on aikaa miettiä onko minulla muuta elämää ,kuin vaan chat. Ei chattiin elämä kaadu :) Oikea elämä on ihan muualla kuin chätissa.

• Saunantaakse

Suomi24chat on vaikeiden tapauksien mesta, ei tänne pesiydy kuin ongelmatapaukset.

• 1111111111111111111

Mitä eroa on chatillä ja keskustelupalstalla?
      Ainoa on,että kaikki siirtyy keskustelupalstalle.

• Anonyymi

Keskutelupalstan aihe on Chat? Mitä tästä voit päätellä, kumpaan suuntaan se veto käy?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      33
      1381
    2. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1115
    3. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      104
      974
    4. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      43
      963
    5. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      68
      795
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      56
      759
    7. Tietäisitpä vain mitä se

yksikin on susta puhunut :) j
      Ikävä
      42
      756
    8. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      117
      755
    9. Olet sinä ihana

Muttei sua taida kiinnostaa muu kuin sun työ:(
      Ikävä
      29
      665
    10. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      52
      577
    Aihe