Nizzan matkalla!

Viikonloppumatkamme eteerisen kauniin vaimoni kanssa Nizzaan on tehty. Hotelimme oli loistava ja huipputasokas Hyatt Regency Nice Palais de la Mediterraneeas. Matkamme oli kaikin puolin upea. Vaimon kasvatti vaate ja-kenkävarastojaan varsin kohtuullisesti, eli vain hieman yli 15 000 €:lla. Minä alle 5000 €:lla
Vaimoni oli hotellin kaunotar ja miehet suorastaan söivät häntä katseillaan hotellin illallisella ja baareissa.
Eipä silti, sain minäkin vastaavia katseita naisilta. Olimmehan me yhdessä ilman muuta hotellin näyttävin pariskunta. 177 cm pituinen linjakas, huipputyylikäs ja vaalea kaunotar ja yli 190 pituinen, tumma, miehekäs, raamikas ja komea mies yhdessä kiinnittävän tosin huomioita kaikkialla, joten olemme jo tottuneet olemaan huomion kohteena. Sovimme seuraavasta matkasta Lontooseen ja sen jälkeen Roomaan.

11

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häämatkalla

      Olimme häämatkalla ja kuukausi sitten samassa upeassa hotellissa ja suosittelemme sitä läpimästi Nizzaan matkustaville.

    • nitsaan

      Tais olla sarkasmia tuo aloitus. Mutta Nizzahan ON kaunis. Suosikkikaupunkini.

      • Ei mitään sarkasmia, vaan faktaa.


      • 25SinkkuMiljonääri
        ironmikess kirjoitti:

        Ei mitään sarkasmia, vaan faktaa.

        Faktaa....
        Kaikki uppos kuin voihin, mutta yksi seikka jäi epäselväksi.
        Minkälainen on eteerisen kaunis nainen?
        Myös tuo vaimosi vaate / kenkä suhde jäi epäselväksi?
        Harmi että Sinä olet jo varattu.


      • 25SinkkuMiljonääri kirjoitti:

        Faktaa....
        Kaikki uppos kuin voihin, mutta yksi seikka jäi epäselväksi.
        Minkälainen on eteerisen kaunis nainen?
        Myös tuo vaimosi vaate / kenkä suhde jäi epäselväksi?
        Harmi että Sinä olet jo varattu.

        Sirot piirteet ja hento olemus, kuulas iho, suuret silmät, keijukaismainen, viattomalla tavalla kaunis. Vaatteita enemmän ja kenkiä vähemmän!


      • TipsuTöpönen
        ironmikess kirjoitti:

        Sirot piirteet ja hento olemus, kuulas iho, suuret silmät, keijukaismainen, viattomalla tavalla kaunis. Vaatteita enemmän ja kenkiä vähemmän!

        Arvasinhan minä.
        Identtisen kaksossiskoni aviomieshän se sielä höpöttelee.
        Tulkaa illalla jahdille.


    • Lentäjän_tytär
    • Uskomatonon

      Käykäähän nato palstalla lukemassa tuon satusedän juttuja on kyllä uskomaton tyyppi,provoaa näköjään jokapuolella on jotenkin henkisesti sairas tyyppi

    • faktaavaan

      ''Olipa mukavaa taas käväistä Nizzassa, joka minulle ja eteerisen kauniille vaimolleni jo lähes vakiintunut viikonloppukohde''
      Näin siis NATO-palstalla.
      Mutta hei onhan toi pelle aatelinen miljonääri ja Hupsulan sekonomi, eikä elämässä mitään muuta sisältöä kuin suomi24.

      Oletko nyt ihan varma ettei se ollut Nitza tai Niza kuten moneen kertaan väitit, tosin kyllähän tuo oikea nimikin sinulle opetettiin varmaan kymmenen kertaa ennen kuin sinä tajusit.
      Niin ja pitihän se hotellin nimikin käydä googlettamassa kun sekin meni väärin moneen kertaan, mutta kiva että on vakiintunut kohde.
      Mutta kuten sinä aina sanot, niin raavas ja rahvas ovat sama asia, kyllä sivistynyt aatelinen tietää..
      HUUTONAURUA!!!!!!!!!!!!

    • Ggmann

      Vai peräti 10-kertaa! Valehtele lisää😹😹

    • PippelisPuppelis

      Hei Heppulaiset, älkää olko tosikkoja.

      Tämä aloittajakaverihan on humoristinen, eikä mollaa ketään.
      Hauskaa luettavaa oikealla asenteella.

      KÄYKÄÄ NATON SIJAAN LUKEMASSA THAIMAAN MATKAILUPALSTAA NIIN LUETTE OIKEASTI HENKISESTI SAIRAIDEN JOKAPÄIVÄISIÄ AIVOPIERUJA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe