Millä nopeudella 1,4. Vm -99 Clion pitäisi käydä tyhjäkäyntiä?
1100 kierrosta/min. ?????
Oikea tyhjäkäynti?
6
445
Vastaukset 6
- oikeallaalueella
Eikö se siinä tonnin pinnassa yleensä pyöri, kylmänä vähän yli ja lämpimänä vähän alle. Myös esimerkiksi matkustamon ilmastointi, kova sähkökuormitus tms voi aiheuttaa tyhjäkäyntinopeuden noston automaattisesti.
- rellunisti
Ihan ok tyhjäkäynti vielä omasta mielestä. Yli 1300rpm katsoisin epänormaaliksi. Oma megane käy ~1100 kylmänä ja ~800 kuumalla koneella. Vuosia sitten oli vanhempi megane josta hajosi tyhjäkäyntisäädin, heijasi 500-4000rpm väliä melko holtittomasti tyhjäkäynnillä.
- tyhjäkäynt
No ei todellakaan ole mitkään yli tonnin tyhjäkäynnit normaaleja normaalilämpöisessä koneessa, siittähän tulee jo hylky katsastuksessakin.
- Peruuta
Jollen aivan väärässä ole niin päästömittauksessa pitää tyhjäkäynnin olla alle 1000 r/min?
- DGC
Oma Clio on 1.2 16v joten ei ehkä ihan vertailukelpoinen, eikä korjausopastakaan ole nyt käsillä, mutta sen kierrokset ovat:
1200 kylmänä
800 lämpimänä
850 ilmastointi päällä
Ja kuten ylempänä on mainittu, katsastuksessa tyhjäkäynnin pitää olla alle 1000rpm, paitsi jos valmistaja on ilmoittanut jonkun korkeamman arvon. - glio
Korjausopas antaa arvoksi 750 - 50rpm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5991517Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44837Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl473713Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll11642- 38580
- 42576
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29538Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37500- 29478
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE154461