Hei!
Itse pelaan tennistä ja seuraan lajia myös aktiivisesti. Ajatuksena ois lähteä jenkkilään seuraamaan US Openin ensimmäisen kierroksen pelejä 2-3 päivänä ja muutoin leikkimään jenkkituristia.. Ajatus ois tutustua Washingtoniin, Philadelphiaan ja New Yorkiin. New Yorkissa olen jo käynyt aiemmin ja siellä turistikohteet on jo tullut kierreltyä, joten pääpaino New Yorkin osalta on tenniksessä... jos jollain samanlaisia suunnitelmia ja matkaseuraa vailla niin saa ottaa yhteyttä.
t. Juuso 32v.
US OPEN Tennis NYC Elokuu
kulkuri_
1
175
Vastaukset
- Tommy_Haas-fani
Olisipa aivan unelma! Toivottavasti löydät matkaseuraa! 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511833
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121711Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351437Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1941187- 921161
- 771073
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62859
- 49821
- 50816