Olemme alkamassa remontoimaan taloa jossa on outoa tapettia. Tapetin pinta muistuttaa narua, hieman kuin juuttikangasta, hieman harvempaa ja valkoista/vaalean ruskeaa.
Mikähän tapettu voisi olla kyseessä ja mitä sille kannattaisi tehdä?
Narumainen tapetti
Narutapetti
2
674
Vastaukset 2
- arvelen
Varmaan kärpäsiä ainakin on tapettu siihen.
- suoli24_bugittaa
Kangastapetiksi tuota tavattiin kutsua. Oli joskus 70-luvulla suurta muotia. Poijes vaan ja uutta maalia/tapettia tilalle. Vaihtoeho B on vetää päälle tuhti maalikerros, johon "juuttikankaan" lanhat jäävät pieninä kohoumina näkyviin. Ehkä ei... tämäkin on sellainen juttu, mikä meni muodista jo vuosikymmeniä sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011216Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86736Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35671- 47647
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja112525Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30521Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32496Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23477- 59453