Vuorokaudenajan vaikutus nettiterapiaan

S24:ssä Vaihtoehtoiset hoidot -palstalla olen huomannut erään henkilön käyttävän palstaa ns. nettiterapiaan. Kirjoitukset, joita hän tänne lähettää, ilmeisesti lieventävät hänen oireitaan. Vaihtoehdokki: Mikä on otollisin vuorokaudenaika, jolloin koet saavasi tästä terapiasta suurimman hyödyn?

13

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietenkin kysymykseen sisältyy myös viittaus kirjoittajan omaan aikavyöhykkeseen, jonka ei tarvitse olla Suomessa.

• Joten kyseessä voi olla aikavyöhyketerapia.

• skepponen

Nälkäpalkkasoturilla viiraa!!! Aikavyöhykkeestä riippumatta keskustelun aiheena olevat jutut on päivätty kirjoitetuksi YÖLLÄ!!!!!

• kainuunvalv0900ZAPA

Yöllä, niin -- S24:n serverin kellonaikaa. Mutta jos kirjoittaja on vaikka Amerikassa, kirjoitukseen tulee se aikaleima, milloin S24:n serveri on saanut Lähetä-napin painalluksen. Ja jos ja kun S24 toimii Suomen aikavyöhykkeellä, aikaleimakin on sen mukainen. Kirjoittajan maassa ja aikavyöhykkeellä on silloin ollut päivä korkealla.

• Aika051

Mitenkähän lienee sinun sinun tilanteesi?.??
      Olisiko sittenkin jollekkin hoidolle tarvetta???

• Areaparea51ilmaVALF

Ainakin kaasuvaivoihin olisi ruokavalion muutoksesta mahdollisesti apua.

• avustajatar

• tiedemie

• tietomie
        tiedemie kirjoitti:

Juu. TOR-selain kannattaa hakea vain varmasta paikasta. En tiedä, mikä on download.fi enkä luota siihen.

Olet tyhmä ja täystollo.

• tiedemie
        tietomie kirjoitti:

Olet tyhmä ja täystollo.

En tiedä, mikä on download.fi, koska en viitsi ottaa selvää. Se on laiskuutta ja varovaisuutta ja varovaisuus on viisautta, ei tyhmyyttä. En tiedä, mitä on homeopatia, eivätkä homeopaatitkaan tiedä, koska he eivät tiedä, mitä "tietäminen" on. Enkä viitsi ottaa selvää, koska homeopatian kannattajien kanssa ei voi keskustella.

t. tiedemie
        --
        signature HKlrSS

• psyklekuri

Kaikki skeptikot sekoavat aina öisin aivan täydellisiksi idiooteiksi.

• gfpp

Juurihan todistettiin, ettei kirjoittajien tarvitse kirjoittaa juttujaan silloin, kun Suomessa on yö. Mitens sinä itse olet keskellä kaunista kesäsunnuntaipäivää tietokoneen ääressä? Ehkä ulkona, mutta silti? (Ulkonahan kaikesta olet muutenkin.)

• VVTpaavin_anoppi

Minä tulen aina hulluksi öisin ja kirjoittelen palstoille mitä sattuu.

t. hassu_tuttuna/PAP/HKL/VVT/NPS/MKK/HML/paavin_anoppi/...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      92
      8415
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6495
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6324
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4991
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      59
      3580
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3361
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3305
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      48
      2909
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2872
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2846
    Aihe