Amerplast Tampere?

Jonssep

Millainen työantaja? Palkka tuotannossa? Millaista työtä, fyysisesti raskasta, haiseeko, vanha konekanta?

14

4471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muovibussi

      Olen siellä töissä.Keskituntiansio noin 17 euroa.Työhyvinvointi on tärkeä johdolle.Muita etuja on paljon.Esimiehet ovat ok jotka kuuntelevat työväkeä.

      Sanoisin että nykyään olla siellä töissä on lotto voitto.

      Eli tervetuloa mukavaan porukkaan.

      • Sweaty

        Kuullostaa korkeelta tuotannon palkaksi. Kuinka pitkällä työkokemukella saa ton palkan ja missä hommassa?


      • Muovibussi
        Sweaty kirjoitti:

        Kuullostaa korkeelta tuotannon palkaksi. Kuinka pitkällä työkokemukella saa ton palkan ja missä hommassa?

        Muovipussi koneenhoitaja olen.10 vuotta ollut sitä hommaa tekemässä.

        Syksyllä tulosa palkankorotus..


      • älämee

        Ei oo lähellekkään tuota palkkaa.. Johto ihan paskaa ja ihan sirkus meininkiä.


    • ihaneritessit

      Mitä tekemistä tällä on metalliteollisuuden kanssa?

      • Jonssep

        Ei mitään, mutta koska tällä palstalla ei ole erikseen osiota eri teollisuuden aloille niin laitoin aloituksen tänne.


    • Amerplast

      Palkka on 1800-2000e alussa, eikä nouse millään. Ei täällä mitään 17e kukaan tienaa, tosin henkilökohtaiset palkat ja kukaan ei puhu palkoistaan. Johtoa ei kiinnosta tuottavuus ollenkaan, riittä että olevat 8h päivällä paikalla. Tiedonkulku on ihan naurettavan hidasta, eikä kukaan ota vastuuta mistään.

      • MäMeenSinneTöihi

        Kuulostaa hyvältä. Taidan tehä oman tarjouksen ja tulla töihin hintaan 1750/ kk. En suostu lakkoihin ja mulle tarvii maksaa puolet normi ylityökorvauksista. Itsensä kannattaa aina kilpailuttaa!


      • teamissavoimaa
        MäMeenSinneTöihi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Taidan tehä oman tarjouksen ja tulla töihin hintaan 1750/ kk. En suostu lakkoihin ja mulle tarvii maksaa puolet normi ylityökorvauksista. Itsensä kannattaa aina kilpailuttaa!

        Alkupalkka usein 1776., joten lähellä oot tarjoukses kans. Voisi olla Amerplastilla kuumat paikat, jos lähtisivät mukaan tuohon kilpailutukseen, maine ja kunnia olis taattu.


    • faw3

      Onko mitään merkitystä esim. alan koulutuksella ja jos on kokemusta tuotantotyöstä? Onko alkupalkka sillon edes 2000/kk lisät?

    • Pakkaustehdas

      Palkat ja työehdot menee Muovi- ja kemianteollisuuden työehtosopimuksen mukaan: tehtävä ja uutena myös työaikamuoto määrää palkan. Päivävuoroa tekevät 1800-2000€/kk ja kolmivuorotyötä tekevät 2000-2200€/kk on alkupalkat. Lisät päälle. Eli kyllä vuorotöitä tekevänä helposti ansio on 17€/h, kuten joku kirjoitti, ylikin. Kaksivuorossa eri asia tietenkin.

      Ite olen viihtynyt talossa, ei moitittavaa. Kolmivuorossa, kuukaudessa palkka lisien kanssa 3500-4000/kk. Ei ehkä modernein ympäristö, mutta tehdasympäristöksi oikein siisti ja mukava, rentoa porukkaa. Töitä on paljon, että hommia saa kyllä tehdä.

    • teamissavoimaa

      https://www.finlex.fi/data/tes/4184/TT53Muokemtuo1712.pdf (28) kertoo palkat. Väitän, että hyvin pitkälle mennään tehtäväluokituksen mukaan, eli kun tiedät, mihin TVL-luokan tehtävään tulet, tuosta näet palkan. Lisät näitten päälle - nekin löytyy tessistä eli siitä vaan pään laskukone päälle, en tajua, miksi puhutaan niin paljon keskituntiansiosta, kun se ei kerro totuutta, un sillä maksetaan vaan ylityöt jne. Palkankorotukset tulee aikaa myöten osaamisen mukaan, eli jo oot samassa duunissa koko aika, korotuksia ei tule, mutta jos kierrät ja opit, jotain kilahtaa korotuksina kassaan. Viihtyvyydestä sanoisin, että esimiehissä on eroja. On niitä, jotka yrittää, ja on toisia. Johdossa on paljon parantamisen varaa - osa torppaa hyvätkin esimiehet omaa osaamattomuuttaan. Parantunut kuitenkin viime aikoina ilmapiiri, varmaan siks, kun töitä on paljon ja on tekemisen meininki. Toisaalta siellä kyllä sitten myös vaaditaan töitä, eli ei vetelehtijöille.

    • Anonyymi

      Mikähän mahtaa olla nykytilanne Amerplastilla? Flexopainajan ansiot vuodessa, ilmapiiri ja työn mukavuus?

      • Anonyymi

        Älä tule, työhyvinvointi siellä täyttä paskaa ja alaspäin menee vuosi vuodelta. En suosittele mistään hinnasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe