olen jo pidempään etsiskellyt tietoa kyseisestä japanilaisesta rodusta, mutta en ole löytänyt kuin yhden kasvattajan(kotisivut)jostakin päin keski-eurooppaa ja kaksi sivullista informaatiota(rotumääritelmä yms.) olisiko kellään tietoa/linkkejä/kuvia tms. rotuun liittyen?
Kishu inu infoa, linkkejä etc.
3
521
Vastaukset
- yuki
Yahoogroupsissa on kai-keskustelupalsta, englanniksi tosin. Niitä taitaa olla kaksikin.
Jenkeissä vaikuttaa ainakin Minimeadows kenneli, joka kasvattaa kaita.- rollo1
yahoossa on ainakin kolme eri keskustelupalstaa, englanniksi. Neljäskin taisi olla, mutta ei toimi enää.
jenkeissä on ainakin neljä kai kasvattajaa, enemmänkin taitaa olla, mutta nämä minä muistan juuri nyt.. Yukin mainitsema Minimeadows, Classy, Royal (kasvattaa myös shiboja ja akitoja, toimii myös rescue koirien parissa) ja sitten on BlackWind.
Kishuista en tiedä sitten mitään. Olen enemmänkin kiinnostunut kaista
- japanilainenrotu
Kaskisissa on Kishu inu, lisää tietoja saa Lahukan Kennel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574