Varastetaanko luottotiedot vielä Hotels.com?

346646

Jokunen vuosi sittenhän tuo hotels.com vuosi luottokorttitiedot varkaille, mm itse menetin satoja euroja ennen kuin pankki automaattisesti sulki kortin epäilyttävän toiminnan takia. Muuhun epäilyttävään en ollut käyttänyt (lähes uutta) korttiani.

Toki rahat sai Visalta takaisin mutta kestää kauan ja pitää kaikki rikosilmoitukset tehdä. Muistan olikohan 2016 kun hotels.com oli ylivoimaisesti eniten mainittu luottokortti-rikostilastoissa, tais olla jopa yli tuhat varkauden uhria vuodessa jotka käyttäneet luottokorttia kyseisellä sivustolla.

Uskaltaako tuolta nykyään varata hotellin? On kuitenkin suuri sivusto ja joskus sieltä löytyy hyviä tarjouksia.

3

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maksaja

Miksi käyttää sitä firmaa, kun oli ennenkin ja nyt parempia varausjärjestelmiä olemassa.

• 324324

Mietin vaan onko tietovuoto jo korjattu vai saako taas nähdä vuoden 2017 luottokortti-rikostilastojen kärjessä.

Joskus on hankala löytää hotellia ja jos Hotels.com sivuilla sattuisi olemaan ainoa hyvä vaihtoehto. Mutta pelottaa kyllä uudelleen laittaa luottotiedot tuonne.

• Varovaisuutta

Hei !
      Ei ole meiltä varastettu, mutta muuten heidän tietojärjestelmänsä vuotaa kuin seula.
      Hotelliarvosteluissa olen useita kertoja törmännyt valituksiin, että varaus on puuttunut hotellilta vaikka Hotels.com on lähettänyt vahvistuksen.
      Nyt viimesisen varauksen yhteydessä tuli vastaan ihan uskomaton juttu. Sähköpostiosoitteeseen oli jäänyt kirjoitusvirhe (OMA MOKA) Ei tullut vahvistusta, koska järjestelmä oli ITSE perustanut
      OLEMATTOMALLE SP-OSOITTEELLE asiakastilin, jonne se lähetti vahvistuksen ja myöhemmin myös reward-yöt. Vahvistuksen sain, kun soitin "asiakaspalveluun" . Tosin meni runsaasti aikaa, ennen kuin tyttö ymmärsi mitä yritin selittää. Kuukausi sitten luvattiin, että yöt siirretään oikealle tilille
      3-5 päivässä. Kaksi viikkoa sitten muistutin asiasta, luvattiin taas. Vieläkään öitä ei näy !

Mutta summa summarum: EI KIRJOITUSVIRHEITÄ !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      330
      5281
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2676
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1692
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      113
      1556
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      122
      1443
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1403
    Aihe