Jokunen vuosi sittenhän tuo hotels.com vuosi luottokorttitiedot varkaille, mm itse menetin satoja euroja ennen kuin pankki automaattisesti sulki kortin epäilyttävän toiminnan takia. Muuhun epäilyttävään en ollut käyttänyt (lähes uutta) korttiani.
Toki rahat sai Visalta takaisin mutta kestää kauan ja pitää kaikki rikosilmoitukset tehdä. Muistan olikohan 2016 kun hotels.com oli ylivoimaisesti eniten mainittu luottokortti-rikostilastoissa, tais olla jopa yli tuhat varkauden uhria vuodessa jotka käyttäneet luottokorttia kyseisellä sivustolla.
Uskaltaako tuolta nykyään varata hotellin? On kuitenkin suuri sivusto ja joskus sieltä löytyy hyviä tarjouksia.
Varastetaanko luottotiedot vielä Hotels.com?
3
648
Vastaukset
- Maksaja
Miksi käyttää sitä firmaa, kun oli ennenkin ja nyt parempia varausjärjestelmiä olemassa.
- 324324
Mietin vaan onko tietovuoto jo korjattu vai saako taas nähdä vuoden 2017 luottokortti-rikostilastojen kärjessä.
Joskus on hankala löytää hotellia ja jos Hotels.com sivuilla sattuisi olemaan ainoa hyvä vaihtoehto. Mutta pelottaa kyllä uudelleen laittaa luottotiedot tuonne.
- Varovaisuutta
Hei !
Ei ole meiltä varastettu, mutta muuten heidän tietojärjestelmänsä vuotaa kuin seula.
Hotelliarvosteluissa olen useita kertoja törmännyt valituksiin, että varaus on puuttunut hotellilta vaikka Hotels.com on lähettänyt vahvistuksen.
Nyt viimesisen varauksen yhteydessä tuli vastaan ihan uskomaton juttu. Sähköpostiosoitteeseen oli jäänyt kirjoitusvirhe (OMA MOKA) Ei tullut vahvistusta, koska järjestelmä oli ITSE perustanut
OLEMATTOMALLE SP-OSOITTEELLE asiakastilin, jonne se lähetti vahvistuksen ja myöhemmin myös reward-yöt. Vahvistuksen sain, kun soitin "asiakaspalveluun" . Tosin meni runsaasti aikaa, ennen kuin tyttö ymmärsi mitä yritin selittää. Kuukausi sitten luvattiin, että yöt siirretään oikealle tilille
3-5 päivässä. Kaksi viikkoa sitten muistutin asiasta, luvattiin taas. Vieläkään öitä ei näy !
Mutta summa summarum: EI KIRJOITUSVIRHEITÄ !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403