Ennen tilaamista osta Helsingin Sanomien irtonumero ja tutustu siihen kannattaako?
Esim. 31.5.2017
- urheilusivuilla ei yhtään varsinaista urheilu-uutista (lyhyesti palstalla yksi. loput urheilupolitiikka tai henkilökuvauksia. Muulloin urheiluvalikoima pieni, lähinnä jääkiekkoa)
- sisällöstä äkkiseltään katsomalla puolet kuvia (ei kannata maksaa kk-tilaajan kuvista)
-artikkelien sisältö viihdettä enmmän kuin uutisia (pelit elättävät 1. sivulla, köyhä Saksassa yli 1 sivu, Muumituristit yli 1 sivu, Äitiyspakkaus tulossa Skotlantiin yli 1 sivu, Vuokra ei välttämättä seuraa tukea yli 1 sivu, taloussivulla 2 juttua joista 2. toistojuttu siitä minne Nordean pääkonttori
Otsikkojen sisältö hyvin usein harhaanjohtava, jopa täysin vastakkainen sisällön kanssa.
Huhupuheiden mukaan Hesari ei enää välitä panostaa uutisiin, tehdään heppoisia "juttuja"?
Helsingin Sanomat tilaus
5
2462
Vastaukset
- Äläosta
Ei kannata ostaa kun noita jaetaan ilmaiseksi kauppakeskuksissa ja messuilla. Tai hae lehtiroskista tai naapurilta eilinen jos haluat tutustua. Muutenkin voi naapurinkans vaihtaa lehtiä jos hänelle tulee joku muu lehti.
- Anonyymi
Kun olin peruuttanut Helsingin sanomien tilauksen, samana päivänä tuli ilmeisesti soitto numerosta, josta myydään Helsingin sanomia, soitto päättyi kun vastasin siihen. Tämä soitto tuli 040923 alkuisesta numerosta. Seuraavana päivänä tuli samanlainen soitto ja numero oli saman alkuinen mutta silti hieman eri.
- Anonyymi
Nyky hesari on feministien pää-äänen kannattaja ja pintapuolinen mainoksia täynnä oleva roskalehti. Olen lopettanut sen selamisen aikoja sitten-
- Anonyymi
Aika varma että jostain helsingin sanomien puhelinmyyjät näkee kuka on työtön tai sitten työvoimatoimisto kertoo tiedon heille. Kun olen ollut työkokeilussa hetken en ole saanut soittoa. Kun lopetin soittelu on alkanut taas.
- Anonyymi
Maksaako joku mainoksia täynnä olevista lehdistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1717073
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes642772- 562188
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se661359Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3601310- 561274
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181186Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171020Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384988Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980