Kennel Grand Oak's

Jennavaaa

Moikka kaikki tämän upean rodun ympärillä olevat ihmiset!
Olen kierrellyt näytelyitä jo vuosia seuraamassa ja ihailemassa rotua:) mielenkiintoni on herännyt tähän kenneliin mahdollista pennun hankintaa ajatellen.
Olen kyllä tutkinut heidän kotisivuja ja jalostustietokantaa, mutta haluaisin nyt kokemuksia kuulla tästä kennelistä.
Ja hyvässä hengessä tietysti:)
Ja luonteesta olisin vielä kysynyt että onko suoraan periytyvä,kun olen nähnyt pientä varovaisuutta näissä koirissa näyttelyissä,vai onko se koulutuksesta kiinni?

35

5117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivatkoirat

Mee toki kysyy kehällä saako silittää sen koiria :D ja muutenkin juttelee kasvattajalle. Oikein mukava on tai sitten ei.
      Koirat on khyl nättei.

• Vikaaja111

Tosi kiva musta koira. Jännittää kehässä niin että pahaa tekee. Häntä kiinni mahassa ja kroppa ihan krampissa.

• Fgvbhj

Ai kuten puolet erikoisnäyttelyn koirista BISSI mukaan lukien. Taitaa olla jokaisen kasvattajan ongelma tämä jo.

• 123456789123

Kannattaa nyt ihan oikeasti mainostaa niitä omia täydellisiä, hyviä koiria täällä , kun mahdollisuus kerran nyt on.Niin saatte pentuja kaupaksi, ja koirienne terveys ja näyttelytulokset pääsevät loistamaan :)

• minelan
        Fgvbhj kirjoitti:

Ai kuten puolet erikoisnäyttelyn koirista BISSI mukaan lukien. Taitaa olla jokaisen kasvattajan ongelma tämä jo.

fgvbhj

Jokainen ensikertalainen koira saattaa jännittää ensimmäistä näyttelyään. Ei se vielä kerro koiran arkuudesta.
        Oma koirani rakasti näyttelyjä, se huomasi nopeasti, että oli huomion kesipiste. Vielä 12 vuotiaanakin rakasti esiintymistä ja olikin näyttelyn kaunein koira eli BIS1.
        Kaikki eivät totu näyttelyihin koskaan, vaikka kotioloissa ovat mitä hurmaavampia.

• GrNdFriend

Hittolainen, jotkut eivät edes tarvitse vihamiehiäkään, kun jo ystävätkin on hyvin kyseenalaisia....

• Elämäonhuhuh

No eihän noihin pentuihin ole kellään varaa kun pennut tässä kennelissä maksaa 2000e ylöspäin! Huhuh!

• Hhgd

Tarkoitat varmaan iloisia harlekiineja

• YökYök

Toivottavasti mahdollisimman monet käy tutustumassa noihin koiriin etukäteen !

• Beebeibe

Joko tänne on pian syntymässä lisää ihanan reippaita dogin alkuja ?

• Övcrdu

Ei kainny viälä. Venaa muutama viikko

• Ökgym

Joo

• Dhvklkgfxb

Kui monesti lopettaa kasvatusuran viellä uransa aikana?

• Josetootop20etoo

Mite se o reiluu et pääsis kisaa jos ei o oikeast top20 koira?

• top50

Aika hiljainen olis kisa ollut ilman jämäsijoilta kutsuttuja.
        Ei paljon yli kymmentä koiraa olisi mukana ollut

• Bbnllllll

laadukkaampia koiria löytyy sijalta 25 alaskin päin

• aikaentinen

Ei ole enää samalla tyylillä. Kolme tuomaria pisteyttää joka koiran erikseen nykyään.
        Pelkkää leikkiähän tuo on, siksi nimenomaan on viisasta ottaa jämäsijoilta mukaan että saadaan täysi porukka.

Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2165
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      340
      1401
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1365
    4. 168
      1271
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1061
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      968
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      929
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      910
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      862
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      839
    Aihe