Nolot tilanteet!

Oouh

Hei,

Kertokaa joitain noloja tilanteita esim. itsetyydytykseen liittyen.

7

1897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Caughtbymom

      Äiti sai kii

    • harmAaö

      No mul kävi näin mä olin suihkus sit mun isosisko tuli oon 10 se on 14 meiän suihku tila on ääni eristetty se riisutui ja ennenkun mä ehdin sanoa mitään se oli jo kiinni mun kikkelissä siel sit 2tuntii vanhemmat oli muuten poissa sit se lukitsimut alasti ulos kun mä pyysin oli talvi tää oli noloin ja epäselvin

      • Nimetön_kommentoija

        Eli sua 4 vuotta vanhempi sisko tuli sun kanssa "vahingossa" suihkuun, tarttu kullista ja lukitsi sut kaheks tunniks ulos talvella... Ihan normaalia..


      • Tuntematon3
        Nimetön_kommentoija kirjoitti:

        Eli sua 4 vuotta vanhempi sisko tuli sun kanssa "vahingossa" suihkuun, tarttu kullista ja lukitsi sut kaheks tunniks ulos talvella... Ihan normaalia..

        Siis yritätkö sanoa että ensimmäiseksi hän tarttu kulliisi ja alkoi runkata sua tai häh?


      • Anonyymi

        Jäikö se kiinni ja näkikö joku sut alasti?


    • Mitävittuua

      Mitävittua

    • Teenainajotainnoloa

      No äsken kävi vähän nolosti, ku meillä on vieraita kylässä ja miehet meni sitten ensiksi saunaan... Niin äitini oli sanonu heille, että alakerta on teidän käytössä ja voi ihan rauhassa olla, me naiset pysytään täällä yläkerrassa. No minä en sitä ollut kuullut ja menin alakerrassa sijaitsevaan huoneeseeni. Oveni oli auki ja sit se 50- v mies kävelee alasti sen käytävän läpi vessaan. Mä katoin onneks vaan tablettiani, mut se mies näki mut ja oli ihan kauhuissaan, ku mä olinki siellä alakerrassa. Nii ähhhh loppuvierailu tulee olemaan todella akward... D: En kestä!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe