Onko täällä estenomin pääsykokeissa olleita?
Itsellä jäi kokeesta olo että oli tosi helppo, toki kemiassa tuli unohduksia ja kaikkia kaavoja en osannut piirtää.
Mitä fiiliksiä muilla kokeessa olleilla?
Estenomi Laurea pääsykoe 2017
3
558
Vastaukset
- Estenomi
Kemiasta jäi hyvä fiilis! enkussa en ole hyvä joten jäi vähän epävarma olo joistain kysymyksistä plus meniköhän essee ohi aiheen..onko muita ?
- Nsss
Mä olin myös, mut tuntuu ettei kyllä järin hyvin mennyt. Kemian kaavoista osasin vain yhden ja enkun essee ei mikään paras kyllä ollut :/ mut koitan olla silti toiveikas :)
Milloinkohan tulee tulokset? - Trfghhik
Täällä kans yks kokeessa ollut!kemia oli mielestäni aika helppo,siitä varmasti tulee ihan hyvät pisteet,mutta enkussa ja liiketoiminnassa menee miinuspisteitä vääristä vastauksista.olis ehkä pitänyt jättää vastaamatta jos ei ollut ihan varma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089