13 vuotias tyttöni sai 40 min kestävän löylytyksen mustalaiselta joka on n. 19 vuotias. Posket mustelmilla ja turvonneet,korvat tumman punaisena,housut rikki polvista ja pää todella kipeä. Syy tähän kaikkeen oli että katsoi kuulemma YLIMIELISESTI häntä. Nyt kysymys kuuluukin mitä voin pyytää korvauksia lapselleni? Nukkumisesta ei tahdo tulla mitään kun on painajaisia.Eikä uskalla oikeen liikkua missään. Rikosilmoitus on tehty ja onneksi vammoja ei muita syntynyt. Kertokaa omia kokemuksia. Äitinä olen aika huolissani tämmösistä.
Vastaukset 4
Ja täältähän sitä kannattaakin kysellä....
Mustalaiskulttuuri on todella rikasta. Tätä ei tapahtunut, ja tämä aloitus on todella rasistinen. Mustalaiset eivät myöskään ole varkaita. Rehellisiä hevoskauppiaita kaikki. Menen välittömästi kertomaan poliisille tästä järjestäytyneestä syrjinnästä Suomessa. Pyydän myös korvauksia vaikka en manne olekaan.
.
.
.
.
.
.
.
Huomaa sarkasmiItsekin olen osittain mustalainen, mikä ei ainakaan mitään hyvää sano kyseisestä kansasta. Silti epäilen aloitusta feikiksi, koska se on tungettu nuortenpalstalle.
jokutyyppi19 kirjoitti:
Itsekin olen osittain mustalainen, mikä ei ainakaan mitään hyvää sano kyseisestä kansasta. Silti epäilen aloitusta feikiksi, koska se on tungettu nuortenpalstalle.
Mutta kyllä täällä Pohjanmaalla tuo mustalaisten touhu on aikamoista "mafiameininkiä"..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀671242KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi201088- 861056
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R66995Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik209761Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni46668Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku80645- 63626
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43616- 38599