Hei!
• Olen nuori-tyttö ja omistan epänormaalit korvat. Toinen on selvästi hörö ja toinen vain hieman. Ne siis ovat erilaiset.
• Olen harkinnut niiden leikkauttamista, mutta...
En aio leikata niitä, sillä ne ovat minun korvani ja "ainakin ne ovat erilaiset ja omanlaisemmat, kuin suurimman osan korvat"!😎
• Arvostakaa korvianne (ja muita kehon osianne) sellaisina, kun ne ovat!
Siis, jos joku huomauttaa sinulle ilkeästi höröttävistä "peikon-tai tontunkorvista"-sano:
"Ainakin ne ovat erilaiset ja omalaatuisemmat, kuin sinun korvasi, olen iloinen, että minulla on jotain, mistä erotun!"
• Itse pidän hiuksia usein kiinni ja pidän erilaisia kampauksia missä korvani näkyvät, mutta en välitä siitä. Otan itsestäni myös kuvia niin, että korvat erottuvat!
• Hörökorvat ovat hieno, omalaatuinen, hyväksyttävä piirre ihmisessä. Ihmisten jotka saavat hörökorvat pitäisi olla iloisia, kun heillä on jotain, mitä muilla ei ole, hörökorvat❤✌😎
Kiitos ja kumarrus myös korvieni puolesta!
Hörökorvat ovat omalaatuisen!
Tonttukorva
1
117
Vastaukset
Iloinen teksti emojeilla ja pisteillä. Eikä silti pakota iloisuutta. Tästä jäi hyvä mieli, ja näissä fiiliksissä onkin hyvä mennä nukkumaan (ihan kuin minä koskaan unta saisin).
Kiitos siis tästä tekstistä. Teki hyvän mielen, vaikka ei aiheeltaan koskettanutkaan.
peräti siedettävä kielioppi. Harvinaista täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1505485Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa763633"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1083517Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma692791Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.412384- 1191762
Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni321725Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3681254- 491196
- 54984