Kyllä Sixu on edelleen ihan Medio!

PotkiksenkaruTulevaisuus

6-0 pataan HJK:lta kertoo jo kyllä ihan kaiken. Kanervan seuraajaksi oivallinen valinta Harakoiden päävalmentajaksi kun voittamisen kulttuuri ei tosiaankaan ole Sixuunkaan edelleenkään tarttunut ja sitä ainaisen häviäjän ominaisuutta kyllä arvostetaan Palloliitossakin, koska ainainen häviäjän tie on turvallinen ja vuosikymmenissä hyväksi todettu. Sixu siis ehdottomasti jatkoon!

7

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hörhöteam

Mikä helvetin sixu ???

• alkaakaijonöyristyyn

puuströmmin sixten

• suomipotkis

Ja että Sixxille monoa?
      Pohjanmaalaiset on sitten kummaa sakkia kun kukaan ei kelpaa-- ei ihme etteivät menesty potkiksessa.
      Pesis on SE maakunnan ykköslaji sittenkin.

• AlemmaksieienääPääse

Fudut tuli taas Sixulle eli nyt on mitä mahtavimmat tsäänssit A-Harakoiden päävalmentajaksi, näytöt ainakin riittää. Noilla meriiteillä valinta Kanervan pohjakosketuksien jälkeen tulee olemaan varma

• Lakeus-puhuu

Lakeuksilla tuulee aina. Niin nyt kuin viime syksynäkin.Sarajärvellä oli viime syksynä oli kova kiire antaa Valakarille potkut - hopea ei riittänyt. Tosin Valakarin potkujen muodollinen syy ei ollut menestyksen puute. Joka tapauksessa, SJK:n kultamitalit sössi Sarajärvi itse. Ilman "väärien" pelaajien" peluuttamisesta johtuneita pistemenetyksiä Seinäjoki olisi ollut mestari. Ei kai ole valmentajan asia selvittää, ovatko palaajalisenssit sun muut muodollisuudet kunnossa. Olisikohan aika panna Sarajärvi muutama kilometri sivummalle, hallinto- ja rahoitusportaaseen ja jättää varsinainen pelaaminen ja valmentaminen muille.

• LaLiigastakinjoHuhutaan

Sixu on nyt todella kuumaa kamaa ihan kansainvälisilläkin valmentajamarkkinoilla. Kansainvälinen ura odottaa onnistujaa jo ihan nurkan takana.

• Työkkäristävauhtia

Kakkos- tai kolmosdivari odottaa Sixua valmennuskuvioiden osalta tai sitten joku muu höntsäjengi. Kun ei osaa niin ei ole myöskään ansainnut paikkaa edes divarista. Hyvästi Sixu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      145
      6069
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3726
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2911
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2568
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      37
      2421
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      25
      1945
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1914
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1858
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      34
      1633
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1600
    Aihe