Liikenteen näkymäesteet

lsj838

Nyt on Humppilassa joku uusi henkilö kunnassa,
Kirkasvalo jonkun päässä.
Koivuviidantien ja Kirkkotien risteys siivottu.
Samoin kun Koivuviidantien ja Koivistontien,
koulun puoleinen osa kunnostettu.
Liikenne sujuu nyt hienosti.
Ei näköesteitä.
Kiitos.

11

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peeännän

      Siellä on ollut se demari asiasta huomauttamassa joka ei tullut valituksi valtuustoon. Erittäin aktiivinen ja rohkea ottamaan kantaa kuntalaisten puolesta. Näitä täällä tarvitaan eikä pelkkiä kahvinjuojia. Niitä on jo seurattu kymmeniä vuosia ja puskat saa heidän puolestaan rehottaa ja tärkeintä että kuntalaiset kumartaa

      • ökda

        Kiitos sille demarille. Haluan, et Hän käy neuvomassa, kunnantalolla. Jos saan tietää seuraaviin vaaleihin, kuka näin välkky on, niin äänestän.
        Aivan mahtavaa, kun risteysalueelta näköesteet pois. Itse epäilin urheilulaitöksen johtajaa.
        Hän myös aikkaansaava, puu- ja risupuolella. Joku Matti.???


      • peeännäseoli

        Humppilassa ei ole urheilulaitoksen johtajan virkaa, eikä vastaavaa toimiaa


      • ökda

        No olkoon mun puheeni sit v...u. Mutr se urheilun päämies, oli tänä aamunakin yläasteen pihassa, Keräs sateessa, kaatamiaan puita, Jaskan kanssa, Siinä kaks suurmiestä Humppilassa.
        Taisin ilmaista väärin, ei mitään suurmiehiä. Mut ainoot kun saavat näkyvää aikaiseksi, Eivät pelkää työtä. Ihmemiehiä. Ja maisemat komistuu,


    • upeeta

      Hienoa!!!

      • Siime

        Kyllä paljon vaikuttaa liikenteeseen, kun kasvillisuus siivottu. Hienoa.


    • Murmeli60

      Humppilassa monta hyvää asiaa on alulle laittanut demarimies, Pekka Niinikoski.
      Hän jaksaa ottaa selvää asioista ja etsiä ongelmiin ratkaisuja. Ja mukavakin vielä!
      Taisipa puskien raivauksenkin aikaan saada!
      Harmi, ettei istu valtuustossa ja hallituksessa.

      • Hienoatyötä

        Hienoa pyyteetöntä työtä! Pekka kuuluisi ehdottomasti kunnanhallitukseen ja -valtuustoon. Valtuustosta joutaisi vanhat päättäjät vaihtoon. Seuraavat vaalit ratkaisee. Kuntaa johdetaan edelleen 80-luvun päätöksenteon tavoilla. Tälläinen toiminta johtaa tänä vuonna nähtyihin paniikkimyynteihin/ -ostoihin ja alijäämien hallitsemattomaan kasvuun. (2015 lopulla muistaakseni 40 000 euroa alijäämää. Korjatkaa jos olen väärässä.) Vain muutama valtuutettu ajattelee asioita ihan itse.


      • Räksyttää

        Mitä ratkaisuja on löytänyt?


      • Äläräksytä
        Räksyttää kirjoitti:

        Mitä ratkaisuja on löytänyt?

        Itse kaipaisin kritiikin sijaan positiivisuutta. Itsehän olemme luottamusmiehet valunneet. Sitä paitsi uskon heidän toimivan kuten parhaaksi näkevät, kuka nyt tahallaan huonoja päätöksiä tekisi?


      • kuntalainenkunnon
        Äläräksytä kirjoitti:

        Itse kaipaisin kritiikin sijaan positiivisuutta. Itsehän olemme luottamusmiehet valunneet. Sitä paitsi uskon heidän toimivan kuten parhaaksi näkevät, kuka nyt tahallaan huonoja päätöksiä tekisi?

        Juuri näin! Uusia ajatuksia, uusia tapoja toimia kuntalaisten yhteisen edun puolesta. Avointa, läpinäkyvää päätöksentekoa. Asioista pitää muodostaa oma mielipide ja uskaltaa sanoa se. Se ei ole räksyttämistä että on eri mieltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe