Mä oon miettiny että mitä pahaa kommunismissa on? Kun jos on hyvä johtaja ja se on kunnolla järjestetty niin miksi se olisi huono juttu että kaikki on tasa-arvoisia ja kaikilla on samanverran kaikkea
Kommunismi
11
278
Vastaukset
Hyvä avaus, se riippuu aina johtajista miten kaik mennee, ja usein kaikki menny aika kehnosti, tosin Suomes on menny aina hyvin, melkein aina hyvin, lottovoitto edelleen syntyy Suomeen, mut kehitys on menny huonompaan suuntaan.-
- VtnSk
Ai niinkun Pohjois-Koreassa?
- ylistys
Pohjois-Korean johtaja ainakin on hyvä ja taitava joka lajissa.Kaikki hurraavat ja taputtavat.
- ifis
Ei siellä ole tavattu vielä yhtäkään isishillujaa......
- ilmex
Kommunismihän olisi ihanne, mutta kun on otettava huomioon ihmisluonne, joka ei hyväksy tasajakoa, vaan haluaa itselle enemmän. Siihen kommunismi kaatuaa. Ei aatteeseen, joka on hyvä, vaan ihmisluontoon, joka on paha. Suomessakin kapitalistit kahmivat rahaa syliinsä, ja potkivat alipalkattuja päähän, ja haluavat perustaa vielä nälkäpälkattujen luokan. Nälkäpalkattu = rahat ei riitä ruokaan.
Voi jumalauta, mihin on jäänyt historian opetus näiltä nykyisiltä ministereiltä: Alistettu kansa nousee aina kapinaan, näin on käynyt kautta aikojen, mikseivät päättäjät ymmärrä sitä?- HARTSALÄNSI
Kommunismi on niinkuin syöpä se voidaan parantaa ja hävittää mutta käsitteenä sen olemassa olo jatkuu. Ei voi mitään. sen kanssa on elettävä ja etäispesäkkeitä vastasn taisteltava.
Isot perheet voin ymmärtää, mut jos 1 lapsi tai 2 ja rahat ei riitä mihkään, niin ihmettelen kyl.
Onko syynä isot velat? Miksi ottaa velkaa paljon?
Ja miksi tuhlata kaikki rahansa?
On myös ittestä kiinni se. Itte oon sairaseläkeläinen, mutta tosi pihi ja tarkka rahoistani.
Siksi tililläni on iso summa rahaa tälläki hetkellä.
- Heikkinenkuusi
Jes! Kaikki on tasa-arvoisia ja kaikilla on samanverran kaikkea. Perusta puolue ja aloita jakamalla omaisuutesi tasan kaikkien kesken. Minä äänestän sinua😂
- MATEKARUMPU
Kommunismi ei oo toiminu maailmalla, koska siihe yhdistetty liikaa totalitääristä ja diktatuurista kommariutta.
Ei noin! - HIETAHILLOPERSE
Ei se o toiminu ikkään, mut eipä oo natsiaatekaan toiminu ikkään.
Nännännäää.- samoinUrkki
Urkki oli samoilla linjoilla:
"Kommunismissa on vain se vakava vika, että sitä ei voi toteuttaa."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815