Musta tuntuu niin hyvältä, ettei tarvitse enää käydä täällä. Meidän välillä on paljon paljon enemmän 😻
K-nainen :)
41
1443
Vastaukset
- Kerropas.sitä
No missä sitten tavataan jos ei tällä palstalla?
- Nähdyt.kyyhkyläiset
Niin teillä on. Aika paljonkin enemmän.
- SamuelKooo
No mikäs siinä jos mustaihoinen tuntuu paremmalta kuin vaaleaihoinen. Kukin tyylillään.
- AhaettäK
nainen, mutta kenelle K naiselle?
- Yks-Koo
Meidän välillä ei oo mitään, eikä tule olemaankaan.
- töihinkinpitäisiehtiä
Niin no, on minulla ollut monen kanssa aikaisemminin paljon enemmän ja vaikka olisi kaikkikin, niin olen valinnut sinkkuuden ja suhteesta ulos kävelyn. Miksi?
Noh, siihen selitys on yksinkertainen. Minä haluan että minua kohdellaan suhteessa arvostavasti, kunnioittavasti, Minua kohtaan käyttäydytään hyvin ja puhutaan pääsääntöisesti nätisti.
Olen ihminen joka on kärsimätön ja elämänhistoriani takia aika vähän kärsmystä ja epämukavuutta sietävä. Minun elämä on saattanut olla muuten aika epämukavaa joten jos parisuhde lisää sitä, niin minulla alkaa olla jalka oven välissä ja olen lähdössä jatkaan matkaa.
Maailmassa riittää miehiä ja sinkkuna on oikein mukavaa silloin kun on täysin itsenäiseksi kehittynyt aikuinen. Silloin arki ja oma psyyke pysyy kasassa ilman mitään puolisoja joihin ripustautua henkisesti/fyysisesti. Arjessa ei ole asiaa johon ei saisi jostain neuvoa ja opastusta jos ei osaa.
Psyykkisesti pitää muutenkin olla tarpeeksi ehjä ja ensin selvitä yksin itsensä kanssa jotta voi rakentaa hyvälaatuisen parisuhteen. Itse jos rikki, on usein suhdekin ontuva.
Itsensä kanssa pitää pystyä elämään ja tykkäämään itsestään. Yksinäisyys ei saa tehdä sitä eträ henkisesti romahtaa ja äkkiä pitää saada joku. aivan kuka vain, siihen johon ripustautua jottei psyyke lahoa. Silloin menee hommat väärin.
Minua ei henk.koht, saa mistään hinnasta suhteeseen jos vähänkään tunnen pahaa oloa ja minua kohdellaan huonosti. En siedä yhtään huonoa kohtelua ja/väärinkohtelua varsinkaan ennen suhteen alkua. Minulla on silloin vertailukohtana tämä sinkkuus joka on hyvälaatuista ja josta saan elinvoimaa jaksaa töissä, hoitaa arjen asioita ja jaksaa hymyillä hyväntuulisesti.
Sinkkuna voin hyvin ja minulla on hyvä olla. En koe yksinäisyyttä, enkä ole mitenkään elämänlaatuuni tyytymätön. Miksi siis vaihtaisin elämäni huonolaatuisempaan elämään jonka draaman alku on jokin vaikea ja ongelmainen mies?
Minua ei myöskään enää saa pysymään suhteessa jossa kohdellaan väärin tai huonosti tai jossa on liian paha olla. Tottakai nyt "normaali" suhteen riidat, erimielisyydet jne kestän ja ne nyt kuuluu asiaan, mutta olen vetänyt tiukan linjan siihen mitä katselen ja mitä en.
1. mitään väkivaltaa en katsele. (Henkinen ja fyysinen)
2. epäluottavuutta ja jatkuvaa valehtelua en katsele
3. jos muut naiset kiinnostaa ja ei tiedä mitä haluaa niin potkin vittuun minua satuttamasta ja minun kanssani leikkimästä. Nussikoon vaikka 10 000 naista saman vuoden aikana mutta minua ei silloin varailla millään yksinoikeudella vaan minä haluan vapauteni takaisin.
4-päihteet ja rikostaustat... joo sanomattakin selvää että mahdollisuudet parisuhteeseen lopahtaa kanssani kun ne tulee ilmi jos niitä harrastaa tälläkin hetkellä. Kaveri on läheisin muoto ihmissuhteissa mihin minun kanssani silloin pääsee.
...joo olisi tuota listaa varmaan enempikin mutta tuo kello juoksee niin etten enää ehdi enempiä- heisuliveivei
Hyvä kirjoitus vaikken sinkku olekaan. Rajat tulee laittaa ihmissuhteisiin ja omat periaatteet pitää.
- häntunteeitsensähyvin
Se tässä koko ajan onkin ollut erottava tekijä. Hänen omat periaatteet ovat selvästi poikkeavat noin yleisesti ajatellen eli häntä ei kiinnosta nuoremmat eikä tuntemattomat ja hän on jo vuosia nähnyt kaikki kavereina. Tilanne taitaa olla se, että minkäänlainen parisuhde ei hänelle ole enää mahdollinen tai ajankohtainen, koska hän toimii loppuelämänsä ajan omia periaatteitaan noudattaen. Ei ole ketään sellaista joka voisi muuttaa hänen mielipidettään.
- töihinkinpitäisiehtiä
Täh? Miten tämä minuun liittyy?
Joo sen verran kokenut noita suhteita joissa paskaa sataa samaa vitun rataa päivästä toiseen ja se suhde alkaa niin nyppiin että siitä haluaa helvettin.
Se on pimeä tunne kun tajuaa että olisi kaikkialla muualla kun siinä hetkessä sen oman miehen kanssa suhteessa ja se hetki kun ymmärtää että viivyttelee tahallaan oppilaitoksessa tai työpaikalla yliaikaa kun ei vain haluaa mennä sen oman miehen luokse, kun se tekee olosta ja elämästä niin helvettiä. Tekee mieeluummin vaikka ylitöitä kunhan ei tartte mennä kotiin
silloin ei mene hyvin - Kiitoshyvästkirj
Hyvin kirjoitettu, ei tohon voi enää mitään lisätä eikä vähentää. Kunpa olisin itse osannut aikanaan kirjoittaa nuo eräille!!!
- Saatammejoskusnähdä
Tunsin sen kemian ja hekuman ja olisin heti ollut valmis jos olisin ollut vapaa.
Olet jillä alkava, eikös niin.- harrastuskaveri
Kurppa mitään kemioita enää tunne ketään kohtaan.
Lainaan : Musta tuntuu niin hyvältä, ettei tarvitse enää käydä täällä. Meidän välillä on paljon paljon enemmän
Yksi asia on aivan selvä, jos ihminen kirjoittele tänne palstalle niin asia on hyvin-hyvin epäselvä reaalis!Ai-niin, en ota koppi AP viestiä, oli se kenelle tahansa K-naiselle muttei minulle (vaikka K-niminen nainen olen). Minä olen omat hyvästit jättänyt!
Nyt, illan päivän jatkot ja hyvä vkk.loppua kaikillen tasapuolisesti!
- K-nainen
K-nainen :)
Musta tuntuu niin hyvältä, ettei tarvitse enää käydä täällä. Meidän välillä on paljon paljon enemmän
M-mies:)
Niin minustakin tuntuu niin hyvältä ettet käy enää täällä. Meidän välillä on paljon-paljon kilometrejä- Justjustjuu
Eihän noita ole kuin 1,8 km
- K-nainen
Niin vähän? Parempi se kuin 1,8 metriä
Mutta kyllä enempä on kuin 1,8 km - miksiteitsen
Ei ole. Miksi poistit sen ? Se oli kaunista. Just sitä mitä tavitsen.
Vai onko parempi että saan vain kaikki haukut? - toinen.sekoboltsi
miksiteitsen kirjoitti:
Ei ole. Miksi poistit sen ? Se oli kaunista. Just sitä mitä tavitsen.
Vai onko parempi että saan vain kaikki haukut?Mitä ja kuka teki? Kuka täällä postanut on ja mitä? Mitä tarvitset? ja kuka haukkuu?
- SeTietääKukaMissä
Rakastan K:ta niin että kirvelee,ei mene ohi.
- Koojajii
En tunne enää kemiaa meidän välillämme kuten ennen. Mieleni ei ole muuttunut, haluan sut vieläkin. Sä olet ilmeisesti muuttanut mielesi....
- knainen_
Mikään ei ole tunteissani muuttunut.
- yksi.K.nainen
Itse henk.koht. on minulla ikävä yhtä m.miestä
- kilometrejäon
Ja minulla yhtä k-naista. Muutami.
- yksi.K.nainen
Montaki kilometrejä on?
- viimemetreillä
Liikaa, ja hylkäsit.
- yksi.K.nainen
viimemetreillä kirjoitti:
Liikaa, ja hylkäsit.
En hylkänyt sinua!
- K_naene
Pirkanmaa?
- Knainen
Mulla on fiilis että trollit leikkii. Ettekö voisi keksiä rakentavampaa tekemistä kuin leikkiä eri kirjaimilla ja kaivata vuorollaan jokaista aakkosta?
en mä nyt muuten mut eikö se näppäimistön hiplaus turhauta?
Toisekseen pelleily vie painoarvon sanoilta ja vaikka ne sanottais tosissaan ei tämmöisen pelleilyn ja leikin jälkeen sitä usko kukaan.
Sit saa jankuttaa että tosissaan on mut usko siihen mitä suoltaa on nollassa
Ei kannata kuluttaa sanoja ja tehdä niistä pellesirkusta jos ei halua että ne sanat tulevat komedian lauseiksi joille nauretaan uskomatta sanaakaan. Vitsit voi olla vähissä ja itselläkin kurja olo jos tosissaan sanookin ja muut nauraa et olipa hyvä vitsi.- Omavalta
Niin. Se on vähän sama kuin huutaisi apua vaikka ei hätä olisikaan. Kuka enää uskoo.
- koojajii
5,1km on koon ja jiin välillä, pyörällä mitattuna, hirvee ikävä ja loput olikin privameilis
- Koojajii
Kukas sen meilin sit on kirjoittanut ja koska?
- meilin_kirjoitti
Sinä synttäreinä
Minä viimeksi eilen - Koojajii
meilin_kirjoitti kirjoitti:
Sinä synttäreinä
Minä viimeksi eilenEn ole kirjoittanut hänelle synttärimeiliä.
- Koojajii
Kaksi vaihtoehtoa: koojajii, joko olet hän tai sitten hän on lörppäsuu, joka jakaa viestini myös muille. Tosin en tiedä missä nykyään pyöräilet.
- MeitäOnPaljon
Mulle on annettu K:lla alkava nimi. Sadoille muillekin. Hieman tarkempia tunnisteita vaatis?
- MäLennän
Meidän välillä on paljon paljon enemmän 😻
Siis meidän välissä on paljon paljon enemmän kissoja??
🐾 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 Kai aluksi niin paljon kelpaa?
Otetaan myöhemmin lisää kissoja 💋- Koonainen
Miks mä sit edelleenkin käyn täällä purkamassa sydäntäni, eihän meistä koskaan tullut mitään, eikä taida koskaan tullakaan... vai oliko niitä yhdistäviä tekijöitä sit kuitenkin liian vähän...
- uutinen
Haloo ne on jo yhdessä ;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175540
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2242795- 412495
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus02211Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432161Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332126Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131510- 381390
- 1651310