hävinnut DTokkimaisen kaikki pennut?
Mihi oikee on
17
945
Vastaukset
- eiminulleehkäsinulle
Samaa ihmetellyt!
Yksi kenneleitä jonka tarkoitusta en ymmärrä. - ymmällään
miten niin hävinnyt?
- väärässäpaikassakysyttyä
Eikö pennut myydä, kun tulevat luovutusikäiseksi?
Ei kai niitä ole tarkoitus kaikkia ainakaan itselläkään pitää.Kannattaa kysyä suoraan kasvattajalta, ei täällä kukaan voi tietään hänen asioistaan, paremmin kuin hän itse. - ÄOminimissään
Uusiin koteihin,varmaankin.
Kyl te ootte niin älykköjä ! - Levätköönherauhassa
Kyl maar häntäHeikki tekee takuulla osansa tuottaakseen paljon mahottomasti ihania sinisiä. Ei varmaan haittaa pari häviää ja todennäköisesti tuleekin häviämään. Pelkät minimi tutkimukset vaan tehty vaikka syytä olisi ollut hutkia vähän tarkemmin. Ihan tokkimaisen tyylillä, ei yllätä. Toinen kasvattaja sulkee linjoja sydämen takia tämä toinen ei.
- jwydhrv17364
Ei tosiaan sulje.. Vaan vieläpä tuplaa sairauksia molemminpuolin :D sydän ja silmät - eihän koira niitä juuri tarvitse. Ainakaan kasvattaja itse , kumpaakaan ei käytä tässä loisteliaassa kasvatustyössään :D
- Bxsgjoo
Ei näy ei kuulu tuoreimpia missään kanavissa tai kylillä
- Menestystodistaa
Hienosti esillä messarissa! Upeita! Olette vaan kateellisia!
- Eiterveydelläväliä
Mites emän avoin sydäntulos?
- Vastuuntuntoista
Varmasti on otettu vakavasti ja tutkivat pentueen isän sekä pennut!
- TarjousDoggitaloLaatu2
Ei ikinä tule tapahtumaan tuota!
- semmottiiis
Nartulle taitaa olla pennut tulossa Minnesotasta uroksen kans?
- Kfvnjf
Emälle tulossa pentuja usa uroksesta?
- Emänomistaja
Kfvnjf kirjoitti:
Emälle tulossa pentuja usa uroksesta?
Ei ole emälle tulossa pentuja jos Amandasta puhutaan t. Omistaja 😊
- tuntematonpotilas
Viimeisin pentu tuntematon potilas? Mitä tapahtui sisaruksille?
- Manda
Eikö? Niin taisit kuitenkin mainostaa, että olisi suunnitteilla?
- Jfhv
Taisi olla jo toisesta uroksesta kyse.......... mut hei sehän on eri asia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492328- 262193
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161494- 1241427
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883