Jyväskylässä eilen kokeessa olleet. Miten meni? Mitkä fiilikset jäi?
Terveystieteet 2017 pääsykokeet
19
1384
Vastaukset
- nepatri
Monivalintaosuus tuntui tosi helpolta, toisaalta ihmettelin hirveesti sitä kohtaa et mikä laskee eniten verenpainetta kun kirjassa aika epäselvästi. Tosin laitoin laihdutus siihen koska ajattelin dickinsonin tutkimuksen perusteella. Enkunosuuteen jäi vähän liian vähän aikaa, että en osaa sanoa miten meni.
- nepatri
En tiedä pisterajoista ja olin kokeessa ensimmäistä kertaa. Kirjat olin lukenut tosi ulkoa ja siksi se monivalinta/oikein-väärin meni hyvin!
- Hilkhi
Siis tuntu helpolta, mutta pari typerää virhettä tuli tehtyä. Haitko yo vai AMK pohjalta? Ja joo nyt kun sanoit tosta kysymyksestä nii olipa tyhmä kun katoin kirjasta. Tekstiosuudessa käsittääkseni lukee ruokasuola mut taulukossa laihdutus.. ite laitoin ruokasuola. Hmm kumpikohan sit on oikein? Mitä laitoit aineiston 2 kysymykseen? Siis siihen johki tulosmuuttuja kohtaa
- varmas
Siis laskeeko ruokasuola verenpainetta? Ei todellakaan!
Ruokasuola kerää nestettä elimistöön ja tämä nostaa verenpainetta. Verenpainetaudin hoidossa käytetäänkin toisinaan nesteenpoistolääkkeitä.
- Ekakertaapiinapenkissä
Koe oli mun mielestä helppo. Jos se olis tentti, antaisin itselleni 5/5 :D Mut joo, pisterajoista jos puhutaan ni ei juuri lainkaan taida jäädä varaa virheille. Tarkastin monivalintoja.. ja olihan siellä joitakin menny väärin.. Toi tulosmuuttuja herätti täällä myös ihmetystä, söhersin siihen jotain. En oikein ymmärtäny mitä siihen haluttiin. Tästä taitaa tulla kaunis kevätperinne :D Ehkä jotain oppiakin vanhaan kalloon voi vielä iskostua.
- LFCUCL
Eikös ne tulosmuuttujat olleet niitä tulokseen vaikuttavia tekijöitä. Listattu oli esim. ikä, painoindeksi, koulutus ja tupakointistatus.
- Hilkhi
Joo ite kans niitä listasin. Haitteko yo vai AMK pohjasena?
- LFCUCL
Tän vuoden ylioppilaita...
- Aaabbc
Monivalintaosiosta tykkäsin, mutta ihan typeriä virheitä siinäkin olin tehnyt, harmittaa, ihan huolimattomuuttaan... Mitä vastasitte aineiston ensimmäiseen kohtaan, jossa täytyi vastata yhdellä lauseella?
- LFCUCL
Näkeekö oikeat vastaukset jostain? Vastasin suunnilleen: Pohjoismaisen ruokavalion vaikutus helsinkiläisten fyysiseen toimintakykyyn.
- Aaabbc
LFCUCL kirjoitti:
Näkeekö oikeat vastaukset jostain? Vastasin suunnilleen: Pohjoismaisen ruokavalion vaikutus helsinkiläisten fyysiseen toimintakykyyn.
Jos oikein sivuilta ymmärsin niin eivät julkaise vastauksia, vaan halutessaan niitä pääsee katsomaan paikanpäällä. :/
- Hakija17
Up!
Oletteko kokeessa olleet katsoneet vielä tuloksia opintopolusta? Mulla lukee siellä valinta kesken ja varasijan numero... hain kolmeen eri terveystieteen koulutusohjelmaan.- Jotainmuutasitten
Varasijalla olen myös. Tuskin pääsen, kun niin vähän otetaan sisään.
- Eipaikkaa
Sain yllättävän vähän pisteitä aineistokokeesta vaikka kuvittelin sen menneen hyvin! Ei pisteet riittäneet sisäänpääsyyn.. Ens vuonna uudestaan. Menen kyllä katsomaan kokeen että mitä sinne olisi pitänyt vastata.. Harmittaa todella!
- Harmillista
Minä yllätyin positiivisesti aineistokokeen pisteistä, mutta monivalinta oli vähän pettymys. Jäin varasijalle pisteen päähän sisään pääsyn pisterajasta. Melkein tekisi mieli tarkistuttaa koe uudestaan.
- Jkl2018
Millainen koe oli?
- Jkl2018
Jaksaisiko joku kertoa, millainen koe oli?
- Jkl2018
Oliko ennakkomateriaalista vain monivalinta?
- xxo
rasti ruutuun meiningillä oli ennakkomateriaalit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818