morjens! kaipaisin kipeästi neuvoa hc 300 m riistakameran asetuksista, käytössä on dna sim kortti. jos joku vaivautuisi lähettämään screenshotteja omista asetuksista ja mielellään jos on dna sim kortti. iso kiitos jo näin etukäteen
hc 300 riistakamera asetukset
20
8163
Vastaukset
- puputti2
Onko tässä sama kamera joka sulla on? http://maastomatti.net/kauppa/riistakamerat/skatolly-hc300m-lahettava-riistakamera/
Jos on niin voin katsoa minkälaiset asetukset mulla on.- Anonyymi
Eipä onnistu kuvien tulo siistiin ei txtareihin..Taitaa olla humpuukivehje.
- TTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Mulla kans sama (dna) ongelma. Ei onnistu. ja paketin mukana tuli pieni cd levy joka ei käy normi koneeseen.
- ggghyt
Kyllä käy,kone tunnistaa myös pieni kokoiset levyt.
- ongelma2
Sama ongelma. Olisiko jollakin antaa asetukset. Kuvakaappauksella olisi hyvä.
- Ari6262
Se kuvan kaapaus asetuksista olisi myös minulle hyödyllinen
- hc300
https://www.youtube.com/watch?v=cSQrl3EmagE
tuolla ohjeet,itsellä telia prepaid toimii ok,pikku cd on asetettava cd asemaan ja tehtävä asetukset, jotka on kopioitava sd mini muistikorttiin, joka asennetaan kameraan.
- Gaza
käy kattoo puhelimesta ne mms/gprs asetukset ja näpyttele sisään..
- Ummessa
Saako riistakameran kuvia ollenkaan läppäriin, jossa ei ole paikkaa levykkeelle?
- TahvoT
Jos oot laittanu kortin laitteeseen, ei muuta ko kortti kortinlukiaan ( niitä löytyy kaupasta), kortinlukia läppäriin tai mihin vaan laitteeseen mihin (USB) pää sopii.
- TahvoT
Miten kyseisestä laitteesta saa tyhjennettyä sisäisen muistin, kun laite ei pysy päällä kuin sekunnin.
- poikienpappa
Ei saatu kuvia tulemaan sähköpostiin.Saunalahti on simmi.
- neuvoton
Moi Mulla on samanlaisia ongelmia ettei saa tulemaan s.postiin kuvia riistakamerasta. Kamera on burell s12hd sms. Oli parivuotta saunalahden 2g sim ja sillä pelitti ihan hyvin ja kuvatkin tuli gmailin postiin kännykkään. Vaihdoin vasta dna,n sim korttiin (laitenetin nimellä mainostavat ja myyjä sanoi että pelittää myös riistakamerassa) sen jälkeen ei ole kuvia postiin näkynyt. Olen kokeillut vaikka minkälaisilla asetuksilla. Jos jollain olisi vaikkapa kuvakaappauksella laittaa ohjeet mitä asetuksia tuo dna tarvitsee niin iso kiitos jo valmiiksi. Olen kokeillut data.dna.fi ja julkinen.dna,fi .port. 465 ja 25 . mm. mut enpä enää keksi mitään mikä voisi auttaa. Kamera sijaitsee itä-suomessa
- Kjyrg
Joo onko kellään tietoa noista dna n. asetuksista riistakameraan millä ne toimii. Burellin kamera on minulla
Kannattaa melkeinpä käydä laittaa asetukset kuntoon jossain alan liikkeessä . En kyllä sieltä itä Suomesta tiedä löytyykö semmoista paikkaa missä ne saa laitettua. Jos joku tietää niin voi varmasti laittaa viestiä
- Euutrr
Dna.n pitäisi kyllä tietää millä asetuksilla saa ne toimimaan. Mutta taitaa olla nykyisin että mahdollisimman paljon pitää myydä kaikkea ja eihän se ole niin väliä jos ne ei vaikka toimikaan.
- Anonyymi
Joo älkää vaivautuko kokeileen kyseistä kameraa DNA:n kortilla. Nyt kolmepäivää tapelleena ja useamman kerran asiakaspalveluun soittaneena, on todettava, että ei saa toimimaan DNA:n kortilla mitenkään. Kaikkia asetuksia tullut koitettua kaikin päin. Elisan prepaidillä saa pelaamaan. Teliasta en tiedä, mutta niillä on se joku opengate kettuilu lisämaksusta.
- Anonyymi
Jatkoa edelliseen. Ainoa mitä en päässyt testaamaan, oli se että jos olisi ollut dna:n sähköpostiosoite, niin olisi voinut jutella dna:n palvelimen kanssa. Ne jolla on ennestään voivat kokeilla laittaa sitä lähettäväksi osoitteeksi, mutta DNA ei myönnä enää uusia osoitteita, koska ovat perseestä ja norjalais omistuksessa.
- Anonyymi
Nyt kävi niin, että mun HC300 M kameran mukana ei tullut mini cd:tä ollenkaan. Saakohan softan ladattua jostakin ?
- Anonyymi
Mulla on elisan liittymä ja uusi hc-300m riistakamera, mutta en saa vaihdettua esim. mms-asetuksista serverin asetuksia enkä myöskään gprs asetuksia. Muilla näkyy ohjelman alalaidassa save, default, load, about ja modify. Minulla näkyy vain save ja default. Osaako kukaan neuvoa miten minun tulisi toimia? Liittymä on prepaid ja pin-koodin kysely on otettu pois päältä ja liittymä testattu kuvia lähettämällä ja vastaanottamalla. Alkaa lumet sulamaan mökkitieltä, niin jos joku voisi neuvoa ennen kuin varkaat pääsevät iskemään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135223
- 675034
- 904094
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618