hc 300 riistakamera asetukset

epätoivoinen83

morjens! kaipaisin kipeästi neuvoa hc 300 m riistakameran asetuksista, käytössä on dna sim kortti. jos joku vaivautuisi lähettämään screenshotteja omista asetuksista ja mielellään jos on dna sim kortti. iso kiitos jo näin etukäteen

20

6899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puputti2
      • Anonyymi

        Eipä onnistu kuvien tulo siistiin ei txtareihin..Taitaa olla humpuukivehje.


    • TTTTTTTTTTTTTTTTTTT

      Mulla kans sama (dna) ongelma. Ei onnistu. ja paketin mukana tuli pieni cd levy joka ei käy normi koneeseen.

      • ggghyt

        Kyllä käy,kone tunnistaa myös pieni kokoiset levyt.


    • ongelma2

      Sama ongelma. Olisiko jollakin antaa asetukset. Kuvakaappauksella olisi hyvä.

    • Ari6262

      Se kuvan kaapaus asetuksista olisi myös minulle hyödyllinen

      • hc300

        https://www.youtube.com/watch?v=cSQrl3EmagE
        tuolla ohjeet,itsellä telia prepaid toimii ok,pikku cd on asetettava cd asemaan ja tehtävä asetukset, jotka on kopioitava sd mini muistikorttiin, joka asennetaan kameraan.


    • Gaza

      käy kattoo puhelimesta ne mms/gprs asetukset ja näpyttele sisään..

    • Ummessa

      Saako riistakameran kuvia ollenkaan läppäriin, jossa ei ole paikkaa levykkeelle?

      • TahvoT

        Jos oot laittanu kortin laitteeseen, ei muuta ko kortti kortinlukiaan ( niitä löytyy kaupasta), kortinlukia läppäriin tai mihin vaan laitteeseen mihin (USB) pää sopii.


    • TahvoT

      Miten kyseisestä laitteesta saa tyhjennettyä sisäisen muistin, kun laite ei pysy päällä kuin sekunnin.

    • poikienpappa

      Ei saatu kuvia tulemaan sähköpostiin.Saunalahti on simmi.

    • neuvoton

      Moi Mulla on samanlaisia ongelmia ettei saa tulemaan s.postiin kuvia riistakamerasta. Kamera on burell s12hd sms. Oli parivuotta saunalahden 2g sim ja sillä pelitti ihan hyvin ja kuvatkin tuli gmailin postiin kännykkään. Vaihdoin vasta dna,n sim korttiin (laitenetin nimellä mainostavat ja myyjä sanoi että pelittää myös riistakamerassa) sen jälkeen ei ole kuvia postiin näkynyt. Olen kokeillut vaikka minkälaisilla asetuksilla. Jos jollain olisi vaikkapa kuvakaappauksella laittaa ohjeet mitä asetuksia tuo dna tarvitsee niin iso kiitos jo valmiiksi. Olen kokeillut data.dna.fi ja julkinen.dna,fi .port. 465 ja 25 . mm. mut enpä enää keksi mitään mikä voisi auttaa. Kamera sijaitsee itä-suomessa

      • Kjyrg

        Joo onko kellään tietoa noista dna n. asetuksista riistakameraan millä ne toimii. Burellin kamera on minulla


      • Kannattaa melkeinpä käydä laittaa asetukset kuntoon jossain alan liikkeessä . En kyllä sieltä itä Suomesta tiedä löytyykö semmoista paikkaa missä ne saa laitettua. Jos joku tietää niin voi varmasti laittaa viestiä


    • Euutrr

      Dna.n pitäisi kyllä tietää millä asetuksilla saa ne toimimaan. Mutta taitaa olla nykyisin että mahdollisimman paljon pitää myydä kaikkea ja eihän se ole niin väliä jos ne ei vaikka toimikaan.

    • Anonyymi

      Joo älkää vaivautuko kokeileen kyseistä kameraa DNA:n kortilla. Nyt kolmepäivää tapelleena ja useamman kerran asiakaspalveluun soittaneena, on todettava, että ei saa toimimaan DNA:n kortilla mitenkään. Kaikkia asetuksia tullut koitettua kaikin päin. Elisan prepaidillä saa pelaamaan. Teliasta en tiedä, mutta niillä on se joku opengate kettuilu lisämaksusta.

    • Anonyymi

      Jatkoa edelliseen. Ainoa mitä en päässyt testaamaan, oli se että jos olisi ollut dna:n sähköpostiosoite, niin olisi voinut jutella dna:n palvelimen kanssa. Ne jolla on ennestään voivat kokeilla laittaa sitä lähettäväksi osoitteeksi, mutta DNA ei myönnä enää uusia osoitteita, koska ovat perseestä ja norjalais omistuksessa.

    • Anonyymi

      Nyt kävi niin, että mun HC300 M kameran mukana ei tullut mini cd:tä ollenkaan. Saakohan softan ladattua jostakin ?

    • Anonyymi

      Mulla on elisan liittymä ja uusi hc-300m riistakamera, mutta en saa vaihdettua esim. mms-asetuksista serverin asetuksia enkä myöskään gprs asetuksia. Muilla näkyy ohjelman alalaidassa save, default, load, about ja modify. Minulla näkyy vain save ja default. Osaako kukaan neuvoa miten minun tulisi toimia? Liittymä on prepaid ja pin-koodin kysely on otettu pois päältä ja liittymä testattu kuvia lähettämällä ja vastaanottamalla. Alkaa lumet sulamaan mökkitieltä, niin jos joku voisi neuvoa ennen kuin varkaat pääsevät iskemään?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe