Osaako kukaan auttaa? Asensin The Sims 3-pelin, mutta aina kun yritän pelata sitä niin suunnilleen 30 minuutin kuluttua näytölle lävähtää teksti "The Sims 3 lakkasi toimimasta". Sen jälkeen tulee ilmoitus, että Windows yrittää löytää ratkaisun ongelmaan. Kuitenkin hetken päästä tulee uusi ilmoitus, jossa kerrotaan ettei Windows voinut korjata ongelmaa. Tämän jälkeen peli sammuu. Apua!
"The Sims 3 lakkasi toimimasta"
2
280
Vastaukset
Minkä ikäinen tietokone ja milloin viimeksi puhdistettu? (Kuumeneeko laite pölyn takia?)
Pitäisikö sen pystyä TS3:n pyörittämiseen? (vrt. TS3 laitevaatimukset)Toisaalta, mitäpä se mulle kuuluu kenenkään tietokoneen ikä ja mahdollinen pölytilanne. Sellaiset seikat kylläkin joissakin tapauksissa ovat johtaneet juuri aloittajan kuvauksen kaltaisiin tilanteisiin.
Parempi olisi tietenkin ollut vastauksessa ilmoittaa täsmällisesti mikä on vikana ja miten se korjataan nopeasti ja helposti. Se tosin vaatisi erinomaista selvänäköisyyttä tai tarkkaa tietoa koneesta, käyttöjärjestelmästä, pelin asennuksesta yms. Joskus siitäkin on ollut hyötyä, että kysyjä on kertonut mitä toimenpiteitä on jo kokeillut. Silloin ei ole tarvinnut niitä enää vastauksessa ehdotella. Jostakin on ongelmien eliminoinnissa lähdettävä ja ellei ole käytettävissä tietoa alkutilanteesta, on tarkistettavien asioiden lista useimmiten pitkä.
Ohjeet yleisimpien ongelmien paikallistamiseen ja korjaamiseen - monetkin jo useamman vuoden takaa - löytyvät tietenkin netistä. Hyviä pelihetkiä ja mukavaa kesää kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986458KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605994Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602923Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092374Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072048- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331178