22+ MIITTI HELSINKI 19.2

Nuka

Eli siis kukaan ei ole ottanut järjestääkseen, mutta tässä erinäisten tahojen kanssa keskustellesani tulimme siihen tulokseen että miksi kenenkään pitäisikään "järjestää" ?
Toisaalta jotta osaisimme kaikki olla samassa paikassa ja noin suunnilleen samaan aikaan niin päätän nyt sitten ehdottaakkin seuraavaa :

1. Ei vanhojen tapojen mukaan Sportissa!
Miksi ? - No koska sportti on aika kallis paikka alkuillan kinkereille siis kuitenkin ihmisten tapaaminen ja halpa kalja olisi ehkä ensisijaista, eikö ?
2.No minne sitten jos ei tonne ?
-Kallioon, halpaa kaljaa ja ihan siistejä paikkoja joita myös räkäläksi kutsutaan, esim Iltakoulu on ihan jees paikka, halpaa kaljaa ja isoja pöytiä
3.No mutta sit ei voi syödä ?
- No olemme sen verran aikuisia että osaamme itse syödä ennenkuin alamme juomaan, keskittykäämme siis juomiseen, ruokapuolen sijasta.Jokainen hoitaa itse.
4.En osoo tulla sinne ?
-No en minäkään, minulla on suu kuten sinullakin, siksi kysynkin helsinkiläis kollegoiltani missä paikka sijaitsee/ voiko joku tulla vastaan.
5.Miksi räkälään?
-No koska haluamme toki juoda kaljaa ja mielellään halpaa jos sellaista on tarjolla ja kalliossa on oivia paikkoja tämän asian harrastamiseen.

Jos jtn vituttaa tai ei kelepoo niin ilmoitelkee mut miten olis alustavasti siis
19.2 .2005 klo 19 esim
Iltakoulu, helsingin kalliossa josta kaikki voipi sitten jatkaa matkaansa minne haluaa tai pysyä siellä :)
Minä en siis järkkää vaan ehdotan joten jos mutisuttaa asia niin kertokee tänne, elekee minulle.
Minusta vitun hyvä idea, kuten omani yleensä aina.Palataan astialle muruset!!!

21

7475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jee, miä oon paikalla...
      tuonne iltakouluun minäki osaan...ja ei mitään väliä paikan "tasolla" kun onhan meillä toisemme..ja aina voi vaihtaa paikkaa jos ei kelpaa :D

• Minusta tuo on hyvä idea!=)=)Ja tulossa ollaan edelleenkin x)

• meeeruuuu

Kyllä Nuka saa hommat kulkemaan, kun ei muut mitään näytä aikaseks saavan. Ja kerrankin jotain järkevää... Hyvä sysse!! :) Mut niih...pitäkää hauskaa ja ajatelkaa meeru-rukkaa joka niin kovin kaukana teistä silloin on.

• Neeritin

Kyllä puhua pölpötät asiaa. Kyseisessä paikassa (Iltakoulussa) en ole aiemmin ollutkaan, mutta kuulostaa hyvältä. Ts.mukana ollaan ja kannatetaan.

• hmm olis tosi mukavaa tulla mukaan kerrankin ;)
      no katsotaan ja laittaa asian harkintaa...
      en kyllä osaa sinne mut ehkä joku tuttu osaa opastaa paikalle...
      Yrittää nyt todellakin ekaa kertaa päästä mukaan vaikka sitten selvinpäin edes hetkeksi

• olen todella pahoillani että en nyt sitten miittiin pääsekkään vaikka kuinka lupasin ja vannoin.
        Estettäni en ala sen paremmin perustelee muuta kuin että lapseni menevät muiden edelle ;)
        mutta pitäkäähän hauskaa siellä taas jälleen kerran ilman minua :(

• hyvä,hyvä...kallioo kannatetaan, pääsenpä vanhoille kotikulmille taas*wirn*, on koulu ihan jees mesta eli joo sinne mä ainakin suuntaan :)!ja jos on tulijoita jotka pelkää eksyvänsä niin no hätä, mulle saa soittaa..helppo kuitenkin löytää; metrolla keskustasta itään, sörnäisissä pois, liukuportaita ylös ja ärrän kohdalta oikea takaviisto liukuportaat ylös ja ulos :)!sitten suuntaa oikealla niin ei voi missata ellei ole sokea...:)
      c u there beibeeees!!

• Joo koittakaa ny immeiset jotain saaha aikaseks ja hyvvee sutinaa tohon touhuun...Minni ei enää tajuu..pitäkee hauskaa ja juokee palajon maitoo ja olkaa eläimiks...eikuu joo eläimiks se on...kyl mää tajuun taas...tää lähtee ettiin sutinaa töistä...josko joku antas...maitua =)
      Halei mussuille...kyl määki sit joskus ja ehkä jouluna...

• Ai antais maitua...:-/ ?
        *nauraa omiaan* aamuvuorosta kotiin tullut, ei kai huomaa et ois päikkisten aika..;D!
        ei mitn sen kummosempia...kaikkiset halukkaiset suuntaset vaanset päinset iltasetkouluset sittenset!!=D

• Nuka

kuulkeehan..mie tuossa minun deeku siskoni kanssa keskustelin tuosta meidän miitti paikasta ja hän oli sitä mieltä että emme tule mahtumaan sinne lauantai iltana enää seiskan aikaan kaikki samaan pöytään..

He ovat omassa sätin miitissä olleet kallion kaivotorpassa missä myös halpaa kaljaa...

ELI SIIS SIIRTYISIMMEKÖ SITTENKIN JONNEKKIN MUUALLE JOS ONKIN AHDASTA NIIN EI OLE KIVAA HUUDELLA TOISELTA PUOLELTA PAARIA IMMEISILLE!!!

eli jos on ehdotuksia uudelle räkälälle niin antakee paukkua, viel on aikaa ja infotkaa toisillenne asiasta ?????

KIITOS JA olemme Torpin kanssa päätyneet ratkaisuun että ne jotka eivät saavu paikalle teurastetaan joten lista on ovella ketkä ovat paikalla.Mestaamiset aloitamme seuraavalla viikolla jos sinulla ei ole toimittaa kunnollista lääkärin/vastavaan todistusta poissaolostasi.

• bondi

kykenee saapuu paikalle...
        tai sitten jos tulloo, ni tulloo köörin kanssa jotka eivät ole tästä maasta...

• Nuka
        bondi kirjoitti:

kykenee saapuu paikalle...
        tai sitten jos tulloo, ni tulloo köörin kanssa jotka eivät ole tästä maasta...

ja missään emme ole pyytäneet ilmoittamaan että saavutteko vai ette.Saapukaa tai olkaa saapumatta :) do i look that i care ?

• haha
        Nuka kirjoitti:

ja missään emme ole pyytäneet ilmoittamaan että saavutteko vai ette.Saapukaa tai olkaa saapumatta :) do i look that i care ?

DO I LOOK LIKE I CARE. Käy pentu koulus ensin, ennenku alat puhumaan. Kumma, et Kallioon haluut, muualle ei riitä ikä?? ;D

• lähetäänpä vaasankatua "alaspäin" nii..pienet poissulkijen..

Kustaa vaasa on ISO miinus eli sinne en minä ainakaan tuu..!

Kalliohovi on jees paikka tosin se on monien mielestä jees paikka eli voi myös olla tukossa..

Kallionkulma on kallionkulma..vissiin kyl mahtuis sinne mut paikkana ei oikein innosta..

Stella on kanssa ihan kiva, tosin sekin suosittu paikka..

siinä nyt pari ja kalliossa lähimaillahan on lähestulkoon 300 kuppilaa joten eiköhän joku löydy.. ;)

• Heini

Eipä juu kiinnosta mittailla. Pitäkee hauskaa keskenänne :-)

• Evil-Pet

=(...

• taigis

joo.. no tämähän se miittien idea onki: RYYPPÄÄMÄÄN
      vui jummi... saahan sitä ryypättyä ilman sättikamujaki! siis.. kännissähän on kiva olla jne, mutta toisaalta ois ehkä ihan kiva ensalkuun uusiin naamoihin tutustua ilimanki sitä viunaa... no eniveis... soatamme tulla tahi sitte ei... lapset nääs....

• Neeritin

Elä viiti kiukutella, kyllähän meidät tiedetään. Jos alkoholi kielletään, sitä juodaan salaa, tai ujostutaan ja jäädään kotio mököttämään.
        Eivaan, eikös me olla jo sen ikäisiä että voidaan päättää itse omasta alkoholin käytöstä. Sitä kun ei ole pakko enää juoda silloin ku kaveritkin juovat.
        Suottakaahan nyt saapua vaan, sinne Kallioonkin!

• taigatar
        Neeritin kirjoitti:

Elä viiti kiukutella, kyllähän meidät tiedetään. Jos alkoholi kielletään, sitä juodaan salaa, tai ujostutaan ja jäädään kotio mököttämään.
        Eivaan, eikös me olla jo sen ikäisiä että voidaan päättää itse omasta alkoholin käytöstä. Sitä kun ei ole pakko enää juoda silloin ku kaveritkin juovat.
        Suottakaahan nyt saapua vaan, sinne Kallioonkin!

no siis kun tuosta ei tiä.. jos tuunki, niin todennäkösesti tuun yssisseen... ja sit oon taas ihan pihalla ja raiskaanpussaankourin kaikki
        ja neeri ihmettelis x) tai siis ei ehkä enää

• Nuka

Eli siis onko paikka nyt sitten se iltakoulu vai mikä ????
      Ja aika klo,19 vai mikä ??
      Sanokee nyt että kaikki tajuaa että minne tullaan ja mennään jos mennään.

• siis on Cafe Mascot, tarkemmat tiedot smirffin aloittamasta viestiketjusta. =)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe