Miehen lasten kasvatusvaurioiden korjaaminen

Oyp

Kyllä se tulee ulkoistaa ammattilaiselle. Ei ole minun työni korjata kaikkia virheitä, jotka lasten äiti teki. Lähetän heidät aluksi uudelleenkoulutettavaksi tuttavalleni, jonka kanssa ei pelleillä.

En ymmärrä miksi mies edes raahasi ne ilkikuriset kakarat suhteeseemme. Haluaako hän tahallaan pilata kaiken? Varsinainen idiootti sekin aisankannattaja.

6

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo ihmettelen kauheesti miten sulla olisikin aikaa korjata kenenkään muun virheitä omien virheiden lisäksi... ...kyllä sinussa on loputon työsarka kun itsesi parannat virheistä

• Äiti1

Kumpa sinun miehesi lukisi i tuon kirjoituksesi ja tajuaisi ettet voi ilkeilysi tähden mitenkään olla lasten äitipuoli ja että miehesi osaisi ajatella lastensa parasta ja jättää sinut

• meilläsäännötkovat

Äitipuolena voin sanoa, että kyllä kannattaa korjata itse, ei kukaan muu siihen pysty jos kersat asuu teidän luona tai viettää paljon aikaa. Kun kasvattaa itse, sa heistä just sellaset kun haluaa ja vain omien sääntöjen mukaiset tenavat. Itse kasvatin viisi miehen tenavaa, kovat säännöt ja niistä ei luisuta, nyt ovat ongelmattomia, eivät kiukuttele, eivät sano vastaan ja osaavat asioita joita eivät tienneet olevankaan. Äitipuolen säännöt on parhaat ja niillä pärjää, meillä ainakin, kun ei anna periksi lapset oppivat äitipuolen tahdon.

• Äiti1

Aika kovat säännöt teillä. Onko teillä yhteisiä lapsia ? Eli voisipa pian sinulla olla omilla lapsillasi pehmeänpi kasvatustyyli Toivon että hyvin jatkossakin teillä lasten kanssa menee, joskus vaan saattaa myöhemmin kostautua liian kova kurinpito

• Kurijajärjestys

Omalla kohdalla miehen lapset kyllä nurisevat aina kun luemme iltarukouksen, sanovat ettei Jeesus muka kiinnosta heitä. Mutta se on vain teinien tavallista uhmaikää. Sanonkin heille aina, että tehän uskotte tai ette enää asu täällä.

• Äipäkkä

Olen uskossa oleva mummo Jos tuo edellisen kirjoitus totta , niin minun mielestäni uskoa ei voi tuollalailla pakoittaa esim. iltarukouksella. Aikanaan kun nuoret muuttavat voi myös se pieikin hengellinen kiinnostus kadota Oman elämän esimerkki hyvyys, läheisyys ,välittäminen sekä kyky kuunnella nuoria ja olla tukena. Tuottaa parenpaa tulosta myös hengelliseen elämään Koska silloin jää kauniita muistoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      162
      11520
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8132
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      6004
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      166
      4977
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      21
      4747
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      39
      4384
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      101
      4285
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      100
      3640
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80