Miehen lasten kasvatusvaurioiden korjaaminen

Oyp

Kyllä se tulee ulkoistaa ammattilaiselle. Ei ole minun työni korjata kaikkia virheitä, jotka lasten äiti teki. Lähetän heidät aluksi uudelleenkoulutettavaksi tuttavalleni, jonka kanssa ei pelleillä.

En ymmärrä miksi mies edes raahasi ne ilkikuriset kakarat suhteeseemme. Haluaako hän tahallaan pilata kaiken? Varsinainen idiootti sekin aisankannattaja.

6

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo ihmettelen kauheesti miten sulla olisikin aikaa korjata kenenkään muun virheitä omien virheiden lisäksi... ...kyllä sinussa on loputon työsarka kun itsesi parannat virheistä

    • Äiti1

      Kumpa sinun miehesi lukisi i tuon kirjoituksesi ja tajuaisi ettet voi ilkeilysi tähden mitenkään olla lasten äitipuoli ja että miehesi osaisi ajatella lastensa parasta ja jättää sinut

    • meilläsäännötkovat

      Äitipuolena voin sanoa, että kyllä kannattaa korjata itse, ei kukaan muu siihen pysty jos kersat asuu teidän luona tai viettää paljon aikaa. Kun kasvattaa itse, sa heistä just sellaset kun haluaa ja vain omien sääntöjen mukaiset tenavat. Itse kasvatin viisi miehen tenavaa, kovat säännöt ja niistä ei luisuta, nyt ovat ongelmattomia, eivät kiukuttele, eivät sano vastaan ja osaavat asioita joita eivät tienneet olevankaan. Äitipuolen säännöt on parhaat ja niillä pärjää, meillä ainakin, kun ei anna periksi lapset oppivat äitipuolen tahdon.

    • Äiti1

      Aika kovat säännöt teillä. Onko teillä yhteisiä lapsia ? Eli voisipa pian sinulla olla omilla lapsillasi pehmeänpi kasvatustyyli Toivon että hyvin jatkossakin teillä lasten kanssa menee, joskus vaan saattaa myöhemmin kostautua liian kova kurinpito

      • Kurijajärjestys

        Omalla kohdalla miehen lapset kyllä nurisevat aina kun luemme iltarukouksen, sanovat ettei Jeesus muka kiinnosta heitä. Mutta se on vain teinien tavallista uhmaikää. Sanonkin heille aina, että tehän uskotte tai ette enää asu täällä.


    • Äipäkkä

      Olen uskossa oleva mummo Jos tuo edellisen kirjoitus totta , niin minun mielestäni uskoa ei voi tuollalailla pakoittaa esim. iltarukouksella. Aikanaan kun nuoret muuttavat voi myös se pieikin hengellinen kiinnostus kadota Oman elämän esimerkki hyvyys, läheisyys ,välittäminen sekä kyky kuunnella nuoria ja olla tukena. Tuottaa parenpaa tulosta myös hengelliseen elämään Koska silloin jää kauniita muistoja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe