Edellisestä Viron matkasta on jo aikaa, joten vinkatkaa hyviä tutustumisenarvoisia vierailupaikkoja.
Aiemmilla reissuilla olen tykästynyt keskiaikapäiviin, Navitrollan galleriaan, Tartossa olevaan ravintolaan, jonka seinille oli maalattu Navitrollan taidetta, Saarennmaalla olevaan tuulimylly-ravintolaan, Pärnun majoituskartanoon, Turin kukkamarkkinoihin. Mitä muuta löytyisi?
Viron matkailukohteer
8
191
Vastaukset
- IhanEnsimmäiseksi
Yritä parhaasi mukaan olla lisäämättä Suomalaisten rattijuoppoturistien tilastoja. Elikkäs vaan lepäilet riittävän pitkälle iltapäivään, niin edellisillan känni ehtii haihtua.
- Isän-Neuvo
Kun illalla aikaseen sammuu niin on aamulla ajokuntoinen!
- HuomioTämä
Isän-Neuvo kirjoitti:
Kun illalla aikaseen sammuu niin on aamulla ajokuntoinen!
Jos aloittaja on ollut liikenteessä neuvostoaikana, niin nyt tilanne on muuttunut sen verran, ettei ole enää miliisiä, kenelle lykätä 50 ruplaa passin välissä.
- espoolainwn
Kylläpä esitit kinkkisen kysymyksen. Tallinnassa voi ainakin käydä Ulkoilmamuseossa Rocca al Maressa ja Tallinnan kaupunginmuseossa, joka oli EU:n vuoden museo joitakin vuosia sitten.
- faso.burkina
Türissä on kesällä lihamarkkinat, tai ainakin ennen oli. Grillattua makkaraa ja lihaa nenän edessä tehtynä. Tietysti olutta ja viinaa palan painikkeeksi. Kannattanee kokeilla. Katso Türin kaupungin internetsivuilta ajankohtaa.
- faso.burkina
Sen sitä saa, kun käy harvakseltaan Virossa. Oopperatalossa on hieoja oopperoita. J. Straussin Fledermau (The Bat) on ainakin esitetty.
- enmeneikinä
Minä tulin Virosta illalla ja ihmettelin kun olin kahvilassa, viereeni tultiin naputtamaan tauluja seinälle, siis ei saanut juoda kahvia rauhassa, jotenkin ylimielistä asiakasta kohtaan.
- tulenuudelleenkin
Maassa maan tavalla ja en tarkoittanut oikeasti olla negatiivinen, vaan siinähän tehtiin kahvilaa viihtyisämmäksi, otti aikaa tajuta kun olin väsynyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708