Yhteisötonttien kerättävät kasvit Sims 4

S1mpsuli

Onko kenelläkään tietoa kauanko mikäkin yhteisötontilla kerättävä kasvit kasvaa. Monesti ärsyynnyn siiitä, että jokin kokoelmasta/puutarhasta puuttuvaa lähden simillä hakemaan esim. karhunvatukka ja kirsikka. Kumpikaan ei ole kasvanu vieläkään. Osaisiko joku kertoa tai voi toki linkittää sivun.

11

1921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hah haa! Joku näppärä kävi poistattamassa täysin asiallisen vastaukseni S1mpsulin kysymykseen.
      (Ehkäpä aloittaja etsii linkin itse, vaikkapa hakusanoilla "the sims 4 plant locations")

      • Hah haa! Joku näppärä kävi poistattamassa täysin asiallisen vastaukseni S1mpsulin kysymykseen.
        (Ehkäpä aloittaja etsii linkin itse, vaikkapa hakusanoilla "the sims 4 plant locations")


      • Simahtanut kirjoitti:

        Hah haa! Joku näppärä kävi poistattamassa täysin asiallisen vastaukseni S1mpsulin kysymykseen.
        (Ehkäpä aloittaja etsii linkin itse, vaikkapa hakusanoilla "the sims 4 plant locations")

        Hah haa! Joku näppärä kävi poistattamassa täysin asiallisen vastaukseni S1mpsulin kysymykseen.
        (Ehkäpä aloittaja etsii linkin itse, vaikkapa hakusanoilla "the sims 4 plant locations")


      • Simahtanut kirjoitti:

        Hah haa! Joku näppärä kävi poistattamassa täysin asiallisen vastaukseni S1mpsulin kysymykseen.
        (Ehkäpä aloittaja etsii linkin itse, vaikkapa hakusanoilla "the sims 4 plant locations")

        Nyt voi poistattaa saman tien kerralla vähän useamman. Hieno harrastus sekin. :)


    • S1mpsuli

      Huonoa etsiä yhtään mitään, jos sattuu olemaan huono englanti. Silloin on vaikea tietää miten mikäkin sana kirjoitetaan.

      • Joo... simsseistä löytää parhaiten tietoa englanniksi, mut onhan sitä Googlen kääntäjä (vaiks se kirjoittaakin aika kökköä suomea, niin englanti siltä sujuu paremmin) ja sanakirjoja sun muita. Ja aina tulee joku avuksi, jos malttaa pyytää.
        Tuo linkki (jonka perusteella mun juttuni luultavasti poistatettiin) oli http://www.carls-sims-4-guide.com/skills/gardening/plant-locations.php - ja siinä on kuviakin, joten siitä voi saada selvää, vaiks ei ihan joka sana oliskaan tuttu. Karhunvatukka on blackberry, mustikkaa ei TS4:ssä ole, ellei sitten ihan juuri ole peliin ilmestynyt. Mustikkapiiras tehdään karhunvatukasta, mut joku muukin kävi, kun kokeilin. En vaan muista enää mikä. :)


      • S1mpsuli

        Toki tiedän yksittäisiä sanoja paljonkin enhlanniksi ja joitain helppoja lauseita. Sitten toki se miten luetaan/lausutaan ja monien sanojen kohdalla se kirjoitus muoto on erillainen. The Sims 4 on mustikoita Granite Falls:sa. Enkä hirveesti luota täysin Googlen kääntäjään. Vain, jos on yksittäinen sana tai lyhyt lause se kääntää oikein. Sitten pitkät lauseiden käännökset on päin mäntyä.


      • S1mpsuli kirjoitti:

        Toki tiedän yksittäisiä sanoja paljonkin enhlanniksi ja joitain helppoja lauseita. Sitten toki se miten luetaan/lausutaan ja monien sanojen kohdalla se kirjoitus muoto on erillainen. The Sims 4 on mustikoita Granite Falls:sa. Enkä hirveesti luota täysin Googlen kääntäjään. Vain, jos on yksittäinen sana tai lyhyt lause se kääntää oikein. Sitten pitkät lauseiden käännökset on päin mäntyä.

        "The Sims 4 on mustikoita Granite Falls:sa."
        Missä siellä?


    • Ja yhteisötonteillahan kasvit eivät käsittääkseni kasva, ellei pelaajan simi vietä niiden lähellä jonkin verran aikaa. Ei sinne ihan asumaan yleensä tarvitse muuttaa, kunhan keksii jotain tekemistä alueella. Kyläilee, käy vaikka kalassa, tarkkailee pilviä, katselee tähtiä yms.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe