Yhteisötonttien kerättävät kasvit Sims 4

S1mpsuli

Onko kenelläkään tietoa kauanko mikäkin yhteisötontilla kerättävä kasvit kasvaa. Monesti ärsyynnyn siiitä, että jokin kokoelmasta/puutarhasta puuttuvaa lähden simillä hakemaan esim. karhunvatukka ja kirsikka. Kumpikaan ei ole kasvanu vieläkään. Osaisiko joku kertoa tai voi toki linkittää sivun.

11

1246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hah haa! Joku näppärä kävi poistattamassa täysin asiallisen vastaukseni S1mpsulin kysymykseen.
      (Ehkäpä aloittaja etsii linkin itse, vaikkapa hakusanoilla "the sims 4 plant locations")

      • Hah haa! Joku näppärä kävi poistattamassa täysin asiallisen vastaukseni S1mpsulin kysymykseen.
        (Ehkäpä aloittaja etsii linkin itse, vaikkapa hakusanoilla "the sims 4 plant locations")


      • Simahtanut kirjoitti:

        Hah haa! Joku näppärä kävi poistattamassa täysin asiallisen vastaukseni S1mpsulin kysymykseen.
        (Ehkäpä aloittaja etsii linkin itse, vaikkapa hakusanoilla "the sims 4 plant locations")

        Hah haa! Joku näppärä kävi poistattamassa täysin asiallisen vastaukseni S1mpsulin kysymykseen.
        (Ehkäpä aloittaja etsii linkin itse, vaikkapa hakusanoilla "the sims 4 plant locations")


      • Simahtanut kirjoitti:

        Hah haa! Joku näppärä kävi poistattamassa täysin asiallisen vastaukseni S1mpsulin kysymykseen.
        (Ehkäpä aloittaja etsii linkin itse, vaikkapa hakusanoilla "the sims 4 plant locations")

        Nyt voi poistattaa saman tien kerralla vähän useamman. Hieno harrastus sekin. :)


    • S1mpsuli

      Huonoa etsiä yhtään mitään, jos sattuu olemaan huono englanti. Silloin on vaikea tietää miten mikäkin sana kirjoitetaan.

      • Joo... simsseistä löytää parhaiten tietoa englanniksi, mut onhan sitä Googlen kääntäjä (vaiks se kirjoittaakin aika kökköä suomea, niin englanti siltä sujuu paremmin) ja sanakirjoja sun muita. Ja aina tulee joku avuksi, jos malttaa pyytää.
        Tuo linkki (jonka perusteella mun juttuni luultavasti poistatettiin) oli http://www.carls-sims-4-guide.com/skills/gardening/plant-locations.php - ja siinä on kuviakin, joten siitä voi saada selvää, vaiks ei ihan joka sana oliskaan tuttu. Karhunvatukka on blackberry, mustikkaa ei TS4:ssä ole, ellei sitten ihan juuri ole peliin ilmestynyt. Mustikkapiiras tehdään karhunvatukasta, mut joku muukin kävi, kun kokeilin. En vaan muista enää mikä. :)


      • S1mpsuli

        Toki tiedän yksittäisiä sanoja paljonkin enhlanniksi ja joitain helppoja lauseita. Sitten toki se miten luetaan/lausutaan ja monien sanojen kohdalla se kirjoitus muoto on erillainen. The Sims 4 on mustikoita Granite Falls:sa. Enkä hirveesti luota täysin Googlen kääntäjään. Vain, jos on yksittäinen sana tai lyhyt lause se kääntää oikein. Sitten pitkät lauseiden käännökset on päin mäntyä.


      • S1mpsuli kirjoitti:

        Toki tiedän yksittäisiä sanoja paljonkin enhlanniksi ja joitain helppoja lauseita. Sitten toki se miten luetaan/lausutaan ja monien sanojen kohdalla se kirjoitus muoto on erillainen. The Sims 4 on mustikoita Granite Falls:sa. Enkä hirveesti luota täysin Googlen kääntäjään. Vain, jos on yksittäinen sana tai lyhyt lause se kääntää oikein. Sitten pitkät lauseiden käännökset on päin mäntyä.

        "The Sims 4 on mustikoita Granite Falls:sa."
        Missä siellä?


    • Ja yhteisötonteillahan kasvit eivät käsittääkseni kasva, ellei pelaajan simi vietä niiden lähellä jonkin verran aikaa. Ei sinne ihan asumaan yleensä tarvitse muuttaa, kunhan keksii jotain tekemistä alueella. Kyläilee, käy vaikka kalassa, tarkkailee pilviä, katselee tähtiä yms.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe