Yhteisötonttien kerättävät kasvit Sims 4

S1mpsuli

Onko kenelläkään tietoa kauanko mikäkin yhteisötontilla kerättävä kasvit kasvaa. Monesti ärsyynnyn siiitä, että jokin kokoelmasta/puutarhasta puuttuvaa lähden simillä hakemaan esim. karhunvatukka ja kirsikka. Kumpikaan ei ole kasvanu vieläkään. Osaisiko joku kertoa tai voi toki linkittää sivun.

11

1924

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hah haa! Joku näppärä kävi poistattamassa täysin asiallisen vastaukseni S1mpsulin kysymykseen.
      (Ehkäpä aloittaja etsii linkin itse, vaikkapa hakusanoilla "the sims 4 plant locations")

• Hah haa! Joku näppärä kävi poistattamassa täysin asiallisen vastaukseni S1mpsulin kysymykseen.
        (Ehkäpä aloittaja etsii linkin itse, vaikkapa hakusanoilla "the sims 4 plant locations")

• Simahtanut kirjoitti:

Hah haa! Joku näppärä kävi poistattamassa täysin asiallisen vastaukseni S1mpsulin kysymykseen.

Hah haa! Joku näppärä kävi poistattamassa täysin asiallisen vastaukseni S1mpsulin kysymykseen.

• Simahtanut kirjoitti:

Nyt voi poistattaa saman tien kerralla vähän useamman. Hieno harrastus sekin. :)

• S1mpsuli

Huonoa etsiä yhtään mitään, jos sattuu olemaan huono englanti. Silloin on vaikea tietää miten mikäkin sana kirjoitetaan.

• Joo... simsseistä löytää parhaiten tietoa englanniksi, mut onhan sitä Googlen kääntäjä (vaiks se kirjoittaakin aika kökköä suomea, niin englanti siltä sujuu paremmin) ja sanakirjoja sun muita. Ja aina tulee joku avuksi, jos malttaa pyytää.
        Tuo linkki (jonka perusteella mun juttuni luultavasti poistatettiin) oli http://www.carls-sims-4-guide.com/skills/gardening/plant-locations.php - ja siinä on kuviakin, joten siitä voi saada selvää, vaiks ei ihan joka sana oliskaan tuttu. Karhunvatukka on blackberry, mustikkaa ei TS4:ssä ole, ellei sitten ihan juuri ole peliin ilmestynyt. Mustikkapiiras tehdään karhunvatukasta, mut joku muukin kävi, kun kokeilin. En vaan muista enää mikä. :)

• S1mpsuli

Toki tiedän yksittäisiä sanoja paljonkin enhlanniksi ja joitain helppoja lauseita. Sitten toki se miten luetaan/lausutaan ja monien sanojen kohdalla se kirjoitus muoto on erillainen. The Sims 4 on mustikoita Granite Falls:sa. Enkä hirveesti luota täysin Googlen kääntäjään. Vain, jos on yksittäinen sana tai lyhyt lause se kääntää oikein. Sitten pitkät lauseiden käännökset on päin mäntyä.

• S1mpsuli kirjoitti:

Toki tiedän yksittäisiä sanoja paljonkin enhlanniksi ja joitain helppoja lauseita. Sitten toki se miten luetaan/lausutaan ja monien sanojen kohdalla se kirjoitus muoto on erillainen. The Sims 4 on mustikoita Granite Falls:sa. Enkä hirveesti luota täysin Googlen kääntäjään. Vain, jos on yksittäinen sana tai lyhyt lause se kääntää oikein. Sitten pitkät lauseiden käännökset on päin mäntyä.

"The Sims 4 on mustikoita Granite Falls:sa."
        Missä siellä?

• Ja yhteisötonteillahan kasvit eivät käsittääkseni kasva, ellei pelaajan simi vietä niiden lähellä jonkin verran aikaa. Ei sinne ihan asumaan yleensä tarvitse muuttaa, kunhan keksii jotain tekemistä alueella. Kyläilee, käy vaikka kalassa, tarkkailee pilviä, katselee tähtiä yms.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1386
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1273
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      102
      1013
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      576
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      556
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      522
    10. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    Aihe