Suosittelen ko. hotellia hyvä ruoka, siistit huoneet. Ainoana miinuksena venäläisiä paljon, mutta niidenkin etuiluun voi vastata etuilla itse. Aktiviteeteistä voi valita niitä löytyy, iltaohjelma hyvä. Henkilökunta hymyilee ja on ystävällistä. Suosittelen lapsiperheille etenkin. Bussit kulkee hotellin edestä Burgas ym. Viikko liian lyhyt aika, ilmatkin suosineet.....
Sol nessebar palace
3
349
Vastaukset
- Enolerob
Varmaan hyvä mut todella kallis näyttäis olevan verrattuna yleiseen SB-hintatasoon.
- turo-liina
Eivät lainkaan niin häiritseviä kuin saksalaiset tai britit!!
- nazdrave
Näin se on. Kyllä engelsmannit ovat kaikkein viheliäisimpiä turisteja. Niillä ei ole minkäänlaisia ihmistapoja ja kaiken lisäksi liikkuvat laumoina turistikeskuksissa metelöiden ja pilaten muiden lomaa. Ja auta armias jos sattuu samaan hotelliin tai edes lähettyville asumaan näiden huligaanien kanssa niin sori siitä. -Valitettavasti häiriökäyttäytymistä löytyy kyllä kaikista kansallisuuksista mutta nuo britit on kyllä valitettavasti ykkösiä tuossa mielessä. Suomalaisethan alkavat nykyään olla kiltimmästä päästä. Toki muutama pösilö osaa kyllä tehokkaasti pilata meidänkin mainetta muiden silmissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753524Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1481987Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041691- 871567
- 931547
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531212Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001170Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2671156Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761152- 661094