Eilisen paheksuttavan chat-käytöksen johdosta

mielipidejohto

Chatin mielipidejohtajat jyrähtävät

Mielipidejohtajien kokoontumisesta on sovittu mm. seuraavaa:

Vaikka henkilön taustalta löytyy kuinka paljon

- koulukiusaamista
- elävien sammakoiden raajojen irtirepimistä
- mummojen rahojen varastamista
- liiman haistelua

niin tällaista henkilöä ei saa chatin puheissa tuomita mikäli hän todistettavasti antaumuksella osallistuu:

- Isänmaan puolustamiseen sekä kansakuntamme etujen ajamiseen esim. Rajat Kiinni!-tyyppisen toiminnan parissa
- koirankakan sijoittamiseen paikkakuntansa iljettävimmän suvakkifemakkohoron (myös miespuolisen) postilaatikkoon

10

666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erikoisliikemies

Chatin "yrmiköt" , nämä vanhimmat huoneen "elävätkuolleet" jotka elävät hohdokasta chatelämäänsä tuomitsevat kaikki, mutta eivät löydä itsestään koskaan mitään vikaa , on siellä opettajia ja eläkeläisiä joiden elämä rajoittuu vain chattiin . Pilkuntarkkaa arvostelua heistä jotka elävät oikeaa elämää ja käyvät vain joskus ajankuluksi "sättimössä" , onko näillä harmaat aivosolut jo kuoleentuneet koska seuratessaan heidän jutustelua sekä hyökkäystä jonkin nikin kimppuun on selkeästi huomattavissa yhtenäistä ihan pientä aivotoimintaa joka kuitenkin hiipuu ruksimiseen koska se on heidän ainoa oljenkortensa tehdä jotain josta saavat iloa . Ovatko nämä katkeroituneet ihmispolot joita eivät käy katsomassa kuin sukulaiset säälistä ja tuttavat joilla ei elämää senkään vertaa, oikeasti näin happamia ?

• neelanentuima

Tuota ,olet varmaan oikeassa monen suhteen,mutta ei varmaan kaikki?

• bättre_folk

nämä nuo ne

• innerfolk

tämä tuo se

• rytinärälli

Mene aikuisten huoneeseen ja salli vanhojen keskenään nauttia katkeruuden suomasta ilosta. Muuten olen sitä mieltä että olet ihan liikaa sätissä rutisemassa kaikesta.

• räinärylli

Eikö olekin sinusta kiusallista lukea näitä keskusteluja , niin paljon ne kiusaavat sinua,että pitää kommentoida ja käskeä joku tekemään epämieluista asiaa ?

• kukakäskee

Jos ei viihdy chatissa ..pysyy pois sieltä

• folkmmaskuliini

Mitäs sinne sitten aina tunget itsesi kukakäskee ?

• ponttius

Minä vihaan vippejä ja heidän juttujaan , minä vihaan heidän saamiaan etuuksia ja minä vihaan sitä kruunua jonka he ovat saaneet .

• Anonyymi

Kuulostaa tosi kauhealta, varmaan on päivä kaikilta pilalla tän jälkeen.

"kyllä-minä-niin-mieleni-pahoitin" ja taas uudestaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe