Opettajat voisivat olla koko kesän lakossa ja jatkaa lakkoa syksyllä,
niin kaikki kesälomapalkat ja kesälisäkorvauksen tapaiset jäisivät yhteiskunnalle.
Olette opettajat ikuisia valittajia ja yhteiskunnan kankkulan kaivo mielestäni.
Päivittäkää myös materiaalinne vastaamaan nykyistä työelämää. Ei taida onnistua,
koska sanotte vain että töissä oppii(ei koulussa). Opetusmateriaaliihan pitää panostaa,
ei mielestäni opettajiin.
OAJ-opettajat menkään syksyllä lakkoon!! kannatan!
2
141
Vastaukset
- Tarkkamarkka
Käytännössä seuralaisia tapaa yleensä metroaseman ja alkojrn läheisyydessä. Suureen ääneen toilottavat siitä, miten päättäjät eivät osaa johtaa ja mitrn asiat pitäisi Suomessa hoitaa. Sinne vaan - kukaan ei kuuntele valitusvirttäsi.
Sen verran on kuitenkin korjattava: kesällä lomautus on yksi turhuus, koska opettajat ovat kesäkeskeytykdellä eivätkä muutenkaan jo saa palkkaa. Mistä kummasta se säästö siis syntyisi, jos opettajat olisivat lakossa palkattomalla jaksollaan? Toisekseen, jotta säästöjä syntyy, pitää sen kohdistua työhön ja työstä maksettavaan korvaukseen eli palkkaan. Opettajien palkanmaksuperuste on pidetyt oppitunnit eli lakot ja muut työtaistelut voi siis ainoastaan kohdistua koulun aukioloaikoihin ja oppituntien aikaan.
Ole kuitenkin tyytyväinen, kesälomarahaa leikattiin 30% jo. Tosin opettajan pienestä kesälomarahastahan se ei ole kuin parisataa... - Opettaja_minäkin
Olen ollut italialaisessa lakossa koko virkaurani ja aion kyllä jatkaa eläkkeelle saakka. Tsemppiä aloittajalle, kyllä niitä roskakuskejakin tarvitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720